LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bekeuringen door naam fout geschreven

Andere onderwerpen over auto en vervoer
rijks
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2008 15:24

bekeuringen door naam fout geschreven

Ongelezen bericht door rijks »

ik ben rene klaas rijks geboren 21-3-1964 te westzaan. nu wonend in hoorn.
ik zal u even uitleggen waar t omgaat.

er is een auto een chrysler uit 1961 die is van dhr r.v rijks
wonend te amsterdam.
over deze auto zijn al verschillende bekeuringen uitgedeeld.

deze bekeuringen gingen naar dhr R.V rijks.
tot vorig jaar januari toen gingen ze naar r rijks rene rijks ik dus. toen ben ik naar de politie gegaan, ze hebben nagekeken op de computer en toen bleek dus ook dat die auto van r.v rijks is.de politie heeft dat ook opgeschreven in hun computer.
enige tijd later krijg ik weer een bekeuring nu op rk rijks weer over dezelfde auto. ik weer naar het politie bureau, en ook heb ik verschillende brieven geschreven naar het cjb rdw enz.
want in de tussen tijd is de chrysler op mijn naam koemn te staan terwijl eerst bleek dat deze auto van r.v rijks is.
de kbekeuringen hebben wij niet betaald en ondertussen kwam ook al een deurwaarder aan de deur. omdat de rekeningen nog open staan, dus wij ook hiertegen in beroep en dat kost ook weer geld.

inmiddels zijn er al meerdere bekeuringen binnen gekomen en staat de deurwaarder doordat wij in beroep zijn gegaan nu op een laag pitje zegmaar.
inmiddels is er nu ook een advocaat ermee bezig en weten we dat dhr rv rijks in amsterdam woont op de wiltzaghlaan. ook hebben we via het politie bureau vernomen dat er 28 januarie 2008 er een bekeuring naar dhr r.v rijks zijn gegaan en dat daar ook een boel bekeuringen op zijn naam staan.dus nu staat die chrysler weer op zijn naam. mar vande weekkreeg ik weer een bekeuring binnen nr 5 geloof ik voor dezelfde auto.

ik word hier helemaal gek van en we lopen vast. de advocaat kan ook niet veel meer doen omdat er juridisch weinig mogelijk is.
wel hebben we via verklaringen van mijn familie ( een geschreven briefje) de auto van mijn naam kunnen krijgen bij het rdw.

al met al zal ik niet de enige zijn bij wie dit gebeurd.
nu zijn het relatief wel weinig bekeuringen, maar dit kost aleen maar, zoals brieven schrijven advocaat kosten, deurwaarderskosten.enz.
dus nogmaals de auto is van RV RIJKS 21-2-1964
en ik ben RK RIJKS 21-3-1964

het is een ingewikkelde zaak maar ik hoop echt dat u mij kunt helpen!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: bekeuringen door naam fout geschreven

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hier dus weer een voorbeeld van een luie OvJ

die te lui is om even zijn arm uit te strekken om een telefoontje te plegen en eens na te gaan wie nu wie is.
Tenslotte is een en ander makkelijk na te checken door het sofi-nummer.

Kennelijk is deze Officier van Justitie ook gestationeerd in Amsterdam west (vroeger Lodewijk van Deijselstraat) en nu kennelijk:

Ketenunit West
Postjesweg 179
1062 JN Amsterdam
Tel. 020 559 6445, fax 020 559 6433

Fax daar op zeer boze toon uw ervaringen tot nu toe.
Schrijf ook maar hard over die luie a-sociale Officieren van Justitie die kennelijk zaken heel bewust rekken terwijl een simpel telefoontje makkelijk zo'n zaak kan oplossen en stuur een copie van deze boze brief ook naar het ministerie van justitie.

Bovendien zou ik al uw kosten die u zou hebben gemaakt ook verhalen op dit CJIB.

Kortom, speel het gerust hard!
Dit is de enige manier om hen tot lezen en te luisteren te bewegen.
Geloof me, ik heb er ervaring mee!


Grootvader

olle griese
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:01

Re: bekeuringen door naam fout geschreven

Ongelezen bericht door olle griese »

Vreemd verhaal.
Je krijgt een boete van iemand anders binnen.
Korte tijd later staat die auto op jou naam en later weer op zijn naam.
Vind je het zelf allemaal nog een beetje geloofwaardig?
Door regelmatig de auto van een familielid over te schrijven ontloop je echt een bekeuringen hoor.
Gewoon aan de (verkeers)regels houden werkt het beste.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: bekeuringen door naam fout geschreven

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

He Olle doe jij aan slapen ofzo. Dit gebeurd vele malen vaker dan je denkt.

Enne een bekeuring die daadwerkelijk op naam staat en gerechtvaardigd is, is bij overschrijving enkel middels een vrijwaringsbewijs nietig te verklaren. Dat is je bewijs dat jij ten tijde van de bekeuring de eigenaar van de auto niet bent. Verder ben je ten alle tijden als eigenaar van de auto verantwoordelijk voor alle boetes tenzij een ander met jouw auto is aangehouden wegens een verkeersovertreding. Bij dergelijke aanhoudingen wordt de bekeuring op naam en adres gezet. Alle andere bekeuringen dien jij zelf met de tijdelijke bestuurder op te lossen.

hart
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2006 12:23

Re: bekeuringen door naam fout geschreven

Ongelezen bericht door hart »

Beste Rene K Rijks,

Ik ben een redacteur bij het programma Hart van Nederland (SBS) en heb uw ervaringen gelezen in De Telegraaf. Graag zou ik in contact met u willen komen.

Hopelijk ziet u dit bericht en kunt u mij zsm terugbellen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Redacteur Hart van Nederland
020-8007657

Gesloten