LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Carrglass

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Maroli
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2011 16:19

Carrglass

Ongelezen bericht door Maroli »

Worden jullie op het moment ook niet compleet gek van de reclame van Carglass ?

Nou ik wel, zo vaak en te veel komt hij voorbij. De monteurs in de spot, zijn volgens mijn informatie niet eens, maar gewoon nep, ja NEP !!! hij komt zo vaak, en ik wordt er gek van, is iritant, vervelend enz enz. En waarom moeten ze eigenlijk zo vaak adverteren ? ze werken samen met bijna alle maatschapijen, en ze staan zelfs in je groene kaart, en vaak moet je van de verzekering naar Ja, daar komt ie,
Carglaas repareerd, Carglass vervangd :x je zou ze eigenlijk met z'n allen gewoon moeten verbannen, maar ja, dat gaat hem niet worden, ben ik bang.

Als ze nou zo veel geld uitgeven aan al die reclame's, en inmiddels onnodig, want we weten het nu onderhand wel is, geef dan is wat aan het goede doel, Japan ???

Totale onzin, en nutteloos.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Als die reclame komt dan schakel je gewoon over op een andere zender.

En dat die monteurs nep zijn in die reclame, tjah tjah denk je nu werkelijk dat welke bekende Nederlander die reclame maakt voor een shampoo die shampoo thuis ook altijd gebruikt ?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door tennis »

Je had een andere categorie moeten kiezen, namelijk de "Loden Leeuw"!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door ciske »

Ik zeg altijd maar zo , je bent niet verplicht te kijken naar reclame :wink:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door ronald g »

Die reclame van carglas met die auto 0-vvd nogwat heeft er wel voor gezorgd dat de kentekens werden aangepast. Iedereen weet toch dat reclames maar schijn zijn.

Puter
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2008 08:29

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door Puter »

Ik maakte met Carglass een afspraak om een kapotte voorruit te vervangen. Dat kostte € 65,- eigen risico volgens de baliemedewerkster, maar ze wist het niet helemaal zeker. Paar dagen later gekomen op afspraak en de medewerkster zei - na overleg met mijn verzekering - dat er geen eigen risico was. Op basis van deze afspraak met Carglass de ruit laten vernieuwen. Na een week stuurt Carglass mij een rekening van € 65,- en reageert alsof dat heel gewoon is, er worden wat leugens bijgehaald, gedraai, gezeur over handtekeningen...etc. en als klap op de vuurpijl wordt onbeschoft gedreigd met een incassobureau. Zaken zijn zaken en afspraak is afspraak. Ik laat me niet langer besodemieteren door Carglass.
Voor mij wordt het voortaan heel gewoon om mijn ruit ZONDER EIGEN RISICO te laten vervangen bij autoruitexpress.nl

Zegt het voort!

berend67
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:59

Re: Carrglass

Ongelezen bericht door berend67 »

Ik krijg ook zo langzamerhand een hoge bloeddruk van die k*t reclame van Carglass. En die gast mag ook wel eens naar een logopedist want het woord barst kan ie niet eens zeggen "ik ben onderweg naar iemand met een flinke bast in zijn vooruit" Het is barst!!!

Gesloten