LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Carwash The Wash Enschede,schade aan mijn nieuwe auto

Andere onderwerpen over auto en vervoer
selinasemmy
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:52

Carwash The Wash Enschede,schade aan mijn nieuwe auto

Ongelezen bericht door selinasemmy »

18-08-2010
ik was rond 14.00 uur bij de Carwash The Wash Enschede ,
ging met mijn auto door de was straat en aan het einde van de was straat een harde knal,(bij die dingen wat de auto moeten drogen) bij mijn nummer plaat een groote barst in de bumper.
dus iemand de bij gehaalt en die zij zekker de linker kant(dus was bekent) komt de volgende aan lopen en zegt na 10 sec.komt niet van de was straat heb hem gevraagt wat die knal was dan,wist die niet.
ik vroeg hem ;die barst dan kwam niet door de was straat.
ik heb +_ 1000 euro schade aan mijn auto(ben bij de dealer geweest).
DUS MIJN VRAAG IS ZIJN ER MEER MENSEN DIE SCHADE AAN DE AUTO HEBBEN GEHAD NAAR EEN WAS BEURT BIJ CARWASH THE WASH ENSCHEDE (BIJ DE DCW)
OF WEET IEMAND WAT JE ER AAN KAN DOEN...

NICO
ENSCHEDE

fiseler
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 nov 2008 23:24

Re: Carwash The Wash Enschede,schade aan mijn nieuwe auto

Ongelezen bericht door fiseler »

wij hebben bij de the wash onze beide voorvelgen beschadigt.
we hebben the wash aansprakelijk gesteld maar hoorde er niks van terug.
daarop heeft onze rechtsbijstand een brief gestuur hierop kregen wij wel een reactie. de beschadiging was daar niet ontstaan volgens hun en konden wel een keer komen kijken. Er is niet eens een expert komen kijken dus er kan niemand oordelen of de schade daar wel ontstaan is.
Wij hebben het er bij laten zitten omdat de rechtshulp er ook niks meer mee kon.
achteraf spijt dat we niet hebben doorgezet als wij een expert in hadden geschakelt was er zeker uit gekomen dat het daar gebeurt is. maar goed als de expert voor hun had gekozen dan hadden we het zelf moeten betalen dat was voor ons vorig jaar de keus om niet door te zetten.Ik zou niet weten hoe u het verder aan moet pakken maar zou het niet zomaar opgeven. de bedreifsleider van the wash enschede valt in iedergeval niet mee te praten

Gesloten