LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Hoi hoi,
Sommige van onze leden hebben gehoord van een site trafficcontrol.nl waar men sportauto's zoals Ferrari's en Lamborghini's kan huren voor ritjes. Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en hoe de dienstverlening is op de dag zelf?
3 leden staan al ingeboekt voor 17 aug te Eindhoven om met de Gallardo te rijden, en op de 24ste in Eindhoven met de 360.
Aangezien dit een pilot is voor ons willen we wel gefundeerd advies kunnen geven aan de rest van de leden indien we dergelijke dagjes uit organiseren. Op enkele andere forums zijn er wat klachten te lezen over dit bedrijf, wat me onzeker maakt, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
gr,
TN1 Autoblog.nl
Sommige van onze leden hebben gehoord van een site trafficcontrol.nl waar men sportauto's zoals Ferrari's en Lamborghini's kan huren voor ritjes. Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en hoe de dienstverlening is op de dag zelf?
3 leden staan al ingeboekt voor 17 aug te Eindhoven om met de Gallardo te rijden, en op de 24ste in Eindhoven met de 360.
Aangezien dit een pilot is voor ons willen we wel gefundeerd advies kunnen geven aan de rest van de leden indien we dergelijke dagjes uit organiseren. Op enkele andere forums zijn er wat klachten te lezen over dit bedrijf, wat me onzeker maakt, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
gr,
TN1 Autoblog.nl
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Op Ibood vond ik een dagactie waarbij een bon voor Trafficcontrol kon worden gekocht. Dit kostte 50 euro. Voor mijn partner kwam er een speciale verjaardag aan en hij wilde graag een Ferrari rijden, dus dit leek me een mooi cadeau waar we een leuke dag omheen konden maken. Een speciaal cadeau voor ons. Van tevoren belde ik nog even om te checken of het wel echt in de zomervakantie in de buurt opgenomen kon worden: dat was geen enkel probleem, dat kon gewoon na mijn vriends verjaardag nog gebeuren.
De bon arriveerde… Niet. Ik heb Ibood gebeld, die zeiden dat dat allemaal niet via hen ging en dat ik zelf alles moest regelen met Trafficcontrol. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg de bon weer niet. Teruggebeld: ze zeiden dat ze me ‘vergeten’ waren. Uiteindelijk de bon ontvangen.
Toen is er van alles misgegaan. Er was niets beschikbaar. Contact met TC gaat belabberd. Mijn contact tot nu toe:
- vóór het kopen van de bon telefonisch contact. Verkeerd geïnformeerd over vele beschikbaarheid en plaatsen in de buurt, die nog
beschikbaar zouden zijn na de verjaardag. Klopte niet. Niets verteld over hoge eigen risico e.d.
- Bon besteld en betaald. Niet gekregen.
- Gebeld met ibood, doorverwezen, jullie gebeld. Ik zou binnen 2 uur teruggebeld worden (initiatief van telefoniste), ook als ze nog niets wist. Niet gebeurd.
- 24 uur later zelf gebeld. Telefoniste geeft aan het vergeten te zijn. Bon alsnog gekregen.
- Bon gaan boeken: geen beschikbaarheid.
- Er blijkt een enorm hoog eigen risico te zijn. Nogal eng, ook al weet mijn partner dat hij veilig rijdt: je weet nooit wat er gebeurt, zeker bij rijden op de weg.
Een hele hoge rekening is geen leuk verjaardagscadeau. Dit eigen risico werd niet genoemd op Ibood en ook niet door de telefoniste voordat ik de bon kocht, hoewel ik vroeg om alle informatie. In de algemene voorwaarden werd het bedrag niet genoemd.
- Gebeld. Telefoniste geeft na veel in de wacht staan aan dat de klacht per e-mail moet worden ingediend. Ene heer Schepers zou de klacht dan afhandelen. Niet gebeurd.
- Gebeld door TC 1 augustus. Gevraagd werd om alles door te nemen om te kijken naar een mogelijkheid: aangezien we dit bij het eerdere telefoontje al hadden gedaan
en ons toen verteld werd dat er inderdaad niets was, vond ik dit tijdverspilling. De dame van 1 augustus ging verder uitzoeken en zou mailen
- Mail ontvangen, diezelfde dag: er zou misschien 20/21 augustus iets zijn, of we op een van deze dagen kunnen? Eigenlijk al niet meer, maar we wilden er een vlucht voor verzetten.
- 2 augustus geantwoord. Niets meer gehoord. Gevraagd wat de tijden zouden zijn en dergelijke, niets gehoord.
- 6 augustus nogmaals gemaild. Niets gehoord.
- 8 augustus gemaild. Niets gehoord
- 10 augustus gemaild. Niets gehoord
- 13 augustus gemaild. Niets gehoord.
In de laatste mails heb ik aangegeven niet meer te kunnen of willen op 20/21 augustus. Volgens hun voorwaarden ‘heeft de opdrachtgever (=klant) het recht om alternatieven af te wijzen en
'indien geen overeenstemming mogelijk is, behoudt Traffic Control het recht de overeenkomst te ontbinden.
De opdrachtgever heeft in dat geval recht op volledige restitutie van het reeds betaalde (deel van het) bedrag van de overeenkomst.'
Ik gaf aan dit te willen. De hele ervaring is voor ons verpest.
Niets gehoord.
Zelf gebeld: toen gaf de contactpersoon aan dat deze algemene voorwaarden NIET gelden voor cadeaubonnen en dat ik hiervoor bij Ibood kon proberen. TC gaat dus tegen haar eigen voorwaarden in, verzint er dingen bij. Ibood had eerder al tegen me gezegd dat TC hierover ging en dat zij geen geld retourneerden. Kastje, muur…
Ook gaf TC aan dat deze voorwaarde niet inging, want zij besloten nog niet om de overeenkomst te ontbinden. Dit terwijl ik echt geen enkele datum meer kon en na alle ervaringen ook niet meer zou durven, wie weet wat er ter plaatse misgaat als dit al zo slecht gaat.
Ze gaven bovendien aan dat ik ‘de bon toch aan iedereen kon weggeven of verkopen’.
Iemand anders wil ik dit niet aandoen: bovendien is dit voor mij een prijzig cadeau en geef ik dat niet zomaar aan iemand. Zeker niet nu ik weet wat voor bedrijf het is, nu zou ik het niet weggeven als het 10 euro zou kosten.
Ik wees hen erop dat de overeenkomst met MIJ was, niet met iedereen aan wie ik het eventueel door kon verkopen (dus heel Nederland, in theorie). En dat met MIJ geen overeenkomst meer mogelijk was i.v.m. hun afwezigheid van reacties, anders had het nog op tijd gekund.
Ze gingen ermee aan de slag en hoopten mij in de loop van vorige week te contacteren. Ik wacht nog steeds op antwoord. Er is geen enkele reactie gekomen.
Voor mij heeft dit een verjaardag die om veel redenen heel speciaal had moeten worden, grondig verpest. Ik heb er heel veel spijt van dat ik ooit via Ibood met hen in aanraking ben gekomen. Ik vind het ook niet goed dat Ibood dit soort bedrijven niet controleert en hier geen garantie voor heeft.
De bon arriveerde… Niet. Ik heb Ibood gebeld, die zeiden dat dat allemaal niet via hen ging en dat ik zelf alles moest regelen met Trafficcontrol. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg de bon weer niet. Teruggebeld: ze zeiden dat ze me ‘vergeten’ waren. Uiteindelijk de bon ontvangen.
Toen is er van alles misgegaan. Er was niets beschikbaar. Contact met TC gaat belabberd. Mijn contact tot nu toe:
- vóór het kopen van de bon telefonisch contact. Verkeerd geïnformeerd over vele beschikbaarheid en plaatsen in de buurt, die nog
beschikbaar zouden zijn na de verjaardag. Klopte niet. Niets verteld over hoge eigen risico e.d.
- Bon besteld en betaald. Niet gekregen.
- Gebeld met ibood, doorverwezen, jullie gebeld. Ik zou binnen 2 uur teruggebeld worden (initiatief van telefoniste), ook als ze nog niets wist. Niet gebeurd.
- 24 uur later zelf gebeld. Telefoniste geeft aan het vergeten te zijn. Bon alsnog gekregen.
- Bon gaan boeken: geen beschikbaarheid.
- Er blijkt een enorm hoog eigen risico te zijn. Nogal eng, ook al weet mijn partner dat hij veilig rijdt: je weet nooit wat er gebeurt, zeker bij rijden op de weg.
Een hele hoge rekening is geen leuk verjaardagscadeau. Dit eigen risico werd niet genoemd op Ibood en ook niet door de telefoniste voordat ik de bon kocht, hoewel ik vroeg om alle informatie. In de algemene voorwaarden werd het bedrag niet genoemd.
- Gebeld. Telefoniste geeft na veel in de wacht staan aan dat de klacht per e-mail moet worden ingediend. Ene heer Schepers zou de klacht dan afhandelen. Niet gebeurd.
- Gebeld door TC 1 augustus. Gevraagd werd om alles door te nemen om te kijken naar een mogelijkheid: aangezien we dit bij het eerdere telefoontje al hadden gedaan
en ons toen verteld werd dat er inderdaad niets was, vond ik dit tijdverspilling. De dame van 1 augustus ging verder uitzoeken en zou mailen
- Mail ontvangen, diezelfde dag: er zou misschien 20/21 augustus iets zijn, of we op een van deze dagen kunnen? Eigenlijk al niet meer, maar we wilden er een vlucht voor verzetten.
- 2 augustus geantwoord. Niets meer gehoord. Gevraagd wat de tijden zouden zijn en dergelijke, niets gehoord.
- 6 augustus nogmaals gemaild. Niets gehoord.
- 8 augustus gemaild. Niets gehoord
- 10 augustus gemaild. Niets gehoord
- 13 augustus gemaild. Niets gehoord.
In de laatste mails heb ik aangegeven niet meer te kunnen of willen op 20/21 augustus. Volgens hun voorwaarden ‘heeft de opdrachtgever (=klant) het recht om alternatieven af te wijzen en
'indien geen overeenstemming mogelijk is, behoudt Traffic Control het recht de overeenkomst te ontbinden.
De opdrachtgever heeft in dat geval recht op volledige restitutie van het reeds betaalde (deel van het) bedrag van de overeenkomst.'
Ik gaf aan dit te willen. De hele ervaring is voor ons verpest.
Niets gehoord.
Zelf gebeld: toen gaf de contactpersoon aan dat deze algemene voorwaarden NIET gelden voor cadeaubonnen en dat ik hiervoor bij Ibood kon proberen. TC gaat dus tegen haar eigen voorwaarden in, verzint er dingen bij. Ibood had eerder al tegen me gezegd dat TC hierover ging en dat zij geen geld retourneerden. Kastje, muur…
Ook gaf TC aan dat deze voorwaarde niet inging, want zij besloten nog niet om de overeenkomst te ontbinden. Dit terwijl ik echt geen enkele datum meer kon en na alle ervaringen ook niet meer zou durven, wie weet wat er ter plaatse misgaat als dit al zo slecht gaat.
Ze gaven bovendien aan dat ik ‘de bon toch aan iedereen kon weggeven of verkopen’.
Iemand anders wil ik dit niet aandoen: bovendien is dit voor mij een prijzig cadeau en geef ik dat niet zomaar aan iemand. Zeker niet nu ik weet wat voor bedrijf het is, nu zou ik het niet weggeven als het 10 euro zou kosten.
Ik wees hen erop dat de overeenkomst met MIJ was, niet met iedereen aan wie ik het eventueel door kon verkopen (dus heel Nederland, in theorie). En dat met MIJ geen overeenkomst meer mogelijk was i.v.m. hun afwezigheid van reacties, anders had het nog op tijd gekund.
Ze gingen ermee aan de slag en hoopten mij in de loop van vorige week te contacteren. Ik wacht nog steeds op antwoord. Er is geen enkele reactie gekomen.
Voor mij heeft dit een verjaardag die om veel redenen heel speciaal had moeten worden, grondig verpest. Ik heb er heel veel spijt van dat ik ooit via Ibood met hen in aanraking ben gekomen. Ik vind het ook niet goed dat Ibood dit soort bedrijven niet controleert en hier geen garantie voor heeft.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 okt 2012 16:45
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Ik had een uur Ferrari rijden geboekt en alles is prima verlopen!!
Vlotte communicatie, stipte afhandeling.
Als het goed is mag het ook gezegd worden, niet waar?
Vlotte communicatie, stipte afhandeling.
Als het goed is mag het ook gezegd worden, niet waar?
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Zeer slechte ervaring en de pret zou eigenlijk nog moeten beginnen... Van mijn vader een cursus off road rijden gekregen voor mij en mijn vriend. Op een tergend trage site is het lastig aan te geven dat je samen in de auto wilt. Na een half uur is dit eindelijk gelukt. Bij de bevestiging leek het al fout te gaan. Ik zag nergens dat we tegelijk in de auto zouden zitten. Na wat gemail uiteindelijk bevestiging dat dit wel zo zou zijn. Daarna volgde de bevestiging van tijd en dag... Niet op de aangegeven voorkeurstijd.. Het tijdstip waarop we ingedeeld zijn lukt ons gewoonweg niet. Weer wat heen en weer gemail. Dit is nou eenmaal zo. Een andere dag of tijd is niet mogelijk vertelde Ramona de Vries me. Dan moesten we de bon maar aan iemand anders geven, hier is niets aan te doen..?! Geld krijgen we natuurlijk ook niet terug. De dame hield zich strak aan haar script. Het staat allemaal in de kleine letters volgens haar...
Erg jammer, slecht en totaal niet klantvriendelijk. Wat een leuke middag zou moeten worden is complete ergernis geworden.
Erg jammer, slecht en totaal niet klantvriendelijk. Wat een leuke middag zou moeten worden is complete ergernis geworden.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 11 apr 2011 11:20
- Locatie: Huizen
- Contacteer:
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Geachte mevrouw BiancaH,
Wij hebben van Ramona de Vries vernomen dat u een ticket zult ontvangen om een nieuwe boeking mee te maken.
Hierbij willen wij u aangeven dat het echt gaat om voorkeurstijden en wij de klanten aan raden de inschrijving te maken op een datum waarop u de gehele dag beschikbaar bent.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare
Traffic Control
Wij hebben van Ramona de Vries vernomen dat u een ticket zult ontvangen om een nieuwe boeking mee te maken.
Hierbij willen wij u aangeven dat het echt gaat om voorkeurstijden en wij de klanten aan raden de inschrijving te maken op een datum waarop u de gehele dag beschikbaar bent.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare
Traffic Control
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 nov 2013 12:55
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Hallo,
Ook wij hebben via vakantieveilingen.nl (in juli 2013) twee bonnen gekocht voor Ferrari en Lambourghini rijden. Wij hebben er spijt van!!!
Het begon eerst al met de data's vastleggen. Omdat wij de bonnen kado hebben gedaan aan mijn schoonvader en hij door de weeks werkt, zaten wij dus aan het weekend. Mijn schoonvader wilde er liever geen vrij voor nemen (wat ik totaal begrijp). Ja volgens Traffic Control konden we ook in het weekend iets vastleggen en voor beide auto's tegelijk. Nou mooi niet dus. Na een aantal mailtjes is dit dus wel gelukt maar nu het volgende: vandaag 6 november kregen we een mailtje van Traffic Control dat het niet door kon gaan op 16 november a.s. omdat het materiaal defect is.......... OKE...... Ja de bonnen zijn nu tot 5 mei 2014 te besteden. Nou dit is echt het allerdomste wat ik ooit heb gehoord! Het materiaal defect? Dus de Ferrari en de Lambourghini zijn beiden in puin gereden?
Wij vragen ons geld terug en ik zal niet stoppen totdat ik dat ook heb ontvangen.Ik vind dit echt ronduit belachelijk en zal dit bedrijf ook zeker niet promoten! Wat een stelletje bij mekaar.
Wij hebben er echt spijt van!
Ook wij hebben via vakantieveilingen.nl (in juli 2013) twee bonnen gekocht voor Ferrari en Lambourghini rijden. Wij hebben er spijt van!!!
Het begon eerst al met de data's vastleggen. Omdat wij de bonnen kado hebben gedaan aan mijn schoonvader en hij door de weeks werkt, zaten wij dus aan het weekend. Mijn schoonvader wilde er liever geen vrij voor nemen (wat ik totaal begrijp). Ja volgens Traffic Control konden we ook in het weekend iets vastleggen en voor beide auto's tegelijk. Nou mooi niet dus. Na een aantal mailtjes is dit dus wel gelukt maar nu het volgende: vandaag 6 november kregen we een mailtje van Traffic Control dat het niet door kon gaan op 16 november a.s. omdat het materiaal defect is.......... OKE...... Ja de bonnen zijn nu tot 5 mei 2014 te besteden. Nou dit is echt het allerdomste wat ik ooit heb gehoord! Het materiaal defect? Dus de Ferrari en de Lambourghini zijn beiden in puin gereden?
Wij vragen ons geld terug en ik zal niet stoppen totdat ik dat ook heb ontvangen.Ik vind dit echt ronduit belachelijk en zal dit bedrijf ook zeker niet promoten! Wat een stelletje bij mekaar.
Wij hebben er echt spijt van!
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Ook Mij werd vandaag 14 november een email gestuurd, waarin werd medegedeeld dat helaas het rijden in een Lamborghini gallardo niet kan plaatsvinden vanwege technische mankementen.
TERWIJL Ik eerst zou gaan rijden in een ferrari 360 modena, maar dit kon niet plaatsvinden vanwege dat men de "ferrari 360 modena" total loss heeft gereden.
En ook ik eis mijn geld terug.
TERWIJL Ik eerst zou gaan rijden in een ferrari 360 modena, maar dit kon niet plaatsvinden vanwege dat men de "ferrari 360 modena" total loss heeft gereden.
En ook ik eis mijn geld terug.
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
en inmiddels is trafficcontrol falliet verklaard. Zit je dan te kijken met je tegoedbon a 100 euro
Re: Ervaringen trafficcontrol.nl ?
Dat is mooi waardeloos.Timm schreef:en inmiddels is trafficcontrol falliet verklaard. Zit je dan te kijken met je tegoedbon a 100 euro
Hier info voor de belanghebbenden :
Naam: TRAFFIC CONTROL BV
Vestigingsadres: Ambachtsweg 28 1271AM Huizen
Correspondentieadres: Postbus 279 1270AG Huizen
KvK-nummer: 32091897
Handelend onder de naam: EXPERIENCE DAYS
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
05-12-2013 16.mne.13.1341.F.1300.1.13 Uitspraak faillissement op 3 december 2013
Curator: mr. L.L. ten Wolde
Adres: Postbus 516 3500AM Utrecht
Telefoon: 030-2347234
Rechtbank: Rechtbank Midden-Nederland
Rechter-commissaris: mr. E.W.A. Vonk
Insolventienummer: F.16/13/1341