LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] esso punten golden tiger

Andere onderwerpen over auto en vervoer
helliebv

esso punten golden tiger

Ongelezen bericht door helliebv »

ik had nog 10.000 punten liggen en hoorde toevalig dat esso was over gestapt naar een nieuw pasje [voor de tweede keer]maar goed ik dacht dan maar weer overzetten maar wat blijkt dat ik te laat ben en de punten niet meer geldig zijn??
ja dat zijn nog eens leuke aktie's toch van esso,eerst je lekker maken met van alles en dan van kaart verwissellen.
nu rijst bij mijn de vraag zijn er meer mensen die dit aan de hand hebben en dus ook de punten kwijt zijn,want ik zal toch niet de enige zijn??????
en wat is hier nog aan te doen,want het pasje is eigenlijk een tegoedbon dus klopt het dan wel dat het kan verlopen???

ik vindt het niet echt klantvriendelijk!!!

de mail die ik van esso heb gehad zie hier onder.

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw e-mail moet ik mededelen dat we niets meer voor u kunnen doen met de GTC punten.

De overzetting periode is op 31-03-2010 gesloten nadat we 1.5 jaar de tijd hebben gehad.

Met vriendelijke groet,
Esso Extras Customer Service

FiscaalJurist

Re: esso punten golden tiger

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

ongetwijfeld zal esso zich dit recht hebben voorgehouden. Toen je de golden tiger pas in ontvangst nam, zaten er algemene voorwaarden bij. Ben je 1,5j niet meer bij Esso geweest? 1,5 jaar is een behoorlijke tijd voor het omwisselen.

Uiteraard wel sneu, want 10.000 punten zijn geen peuleschil

helliebv

ja klopt ik ben inderdaad al een tijd niet geweest,maar ze hebben mijn gegevens dus een briefje of mailtje had ze wel gesierd toch.

FiscaalJurist

helliebv schreef:ja klopt ik ben inderdaad al een tijd niet geweest,maar ze hebben mijn gegevens dus een briefje of mailtje had ze wel gesierd toch.
Dat ben ik met je eens. Vonden ze wellicht te duur of misschien dachten ze als echte oppertunisten: als iemand in 1,5 jaar niet komt, komt ie niet meer... wie zal het zeggen :?:

wean

Ongelezen bericht door wean »

Ja ook ik zit met een Esso Golden tiger kaart met behoorlijk wat gespaarde punten,die je niet meer kunt verzilveren ik vindt dit moet toch niet kunnen?

helliebv

nou dat vindt ik ook,want het is wel geld al die punten ik laat het er ook niet bij zitten!!!!!!

FiscaalJurist

Veel succes er mee, ik verwacht er echter niet dat u succes heeft. Al deze spaaracties worden in de markt gezet onser het recht de actie ten alle tijden te stoppen en of te wijzigen. Een overgangstermijn van 1,5 jaar is redelijk.

Als jullie toch succes hebben dan hoor ik het graag. Wellicht kun je dan ook andere mensen helpen.

TheLightEd

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Ook ik kwam er vorige week pas achter dat ik mijn spaarpunten kwijt ben. Na een verhuizing heb ik gewoon geen Esso meer in de buurt gehad en heb elders gespaard. Ik heb een klachtenbrief gezonden, hier is niet op gereageerd. Heb een en ander al proberen te verzenden via hun website, maar die geeft een foutmelding in de klachtensectie (lekker handig, rest werkt wel).

Ik heb de klantenservice gebeld, heb mijn klacht nu verzonden aan een mailadres dat ik kreeg. Helaas neemt men bij Esso de klachten zo serieus dat ik nog geeneens een ontvangstbevestiging hen mogen krijgen. Ik snap de algemene voorwaarden, alleen op de site van Esso zelf staat dat je de punten gewoon kan inwisselen voor het nieuwe systeem. Ik heb hoop dat ik me hierop kan beroepen en op die grond de punten toch kan overzetten.

de link van esso.nl waar staat dat je nog gewoon kan omzetten:

http://www.esso.nl/Benelux-Dutch/produc ... xtras.aspx

TheLightEd

Ik hoor graag uw reactie

helliebv

maar staat er een datum bij tot waneer,zie ik nergers staan??

TheLightEd

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Nee er staat niets bij, daarom denk ik dat Esso in gebreke blijft. Ik heb gewoon gegoogled naar informatie over punten overzetten en lees op deze site dat het wel kan.

Gesloten