LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fout op aankondiging van beschikking

Andere onderwerpen over auto en vervoer
mondo

Fout op aankondiging van beschikking

Ongelezen bericht door mondo »

Helaas kwam ik vanavond tot mijn verbazing er achter dat ik verkeerd geparkeerd heb gestaan en ik daarvoor ook een gele bon onder mijn ruitenwisser had gekregen.

Thuis de bon nog eens nagelopen, en tot mijn verbazing zie ik dat de kleur verkeerd is ingevuld(er staat blauw en het is toch duidelijk een zwarte auto), het kenteken en merk staan wel goed vermeld.

Heeft het nut, als ik de beschikking krijg om er tegen in bezwaar te gaan, omdat ik immers geen blauwe auto heb. Of krijg ik dan het tegen commentaar u hebt zo'n merk auto met dat kenteken dus u moet gewoon betalen?

pbarendse

Re: Fout op aankondiging van beschikking

Ongelezen bericht door pbarendse »

Heeft geen enkel nut, het is enkel een aankondiging. De boete zal worden uitgeschreven op kenteken.

cliff

Ongelezen bericht door cliff »

Helaas voor jou maar je zal gewoon moeten betalen. :lol:
mondo schreef:Helaas kwam ik vanavond tot mijn verbazing er achter dat ik verkeerd geparkeerd heb gestaan en ik daarvoor ook een gele bon onder mijn ruitenwisser had gekregen.

Thuis de bon nog eens nagelopen, en tot mijn verbazing zie ik dat de kleur verkeerd is ingevuld(er staat blauw en het is toch duidelijk een zwarte auto), het kenteken en merk staan wel goed vermeld.

Heeft het nut, als ik de beschikking krijg om er tegen in bezwaar te gaan, omdat ik immers geen blauwe auto heb. Of krijg ik dan het tegen commentaar u hebt zo'n merk auto met dat kenteken dus u moet gewoon betalen?

mondo

Ongelezen bericht door mondo »

Het is niet anders dan..........

Bedankt voor de reactie.

Gesloten