LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HEMA-reisverzekering: portemonnee gestolen, geen vergoeding
-
HEMA-reisverzekering: portemonnee gestolen, geen vergoeding
In 2011 stapte ik over naar Hema reisverzekering. Maandelijks betaal je je premie. Goedkoper dan Europeesche. Maar dan......portemonnee in hotel gestolen met passen en geld. Twee mails van Hema gaven aan geen dekking. Het moest beroving zijn!!! Bij tweede reactie stond meteen we hebben het dossier gesloten. Telefonisch gaven ze aan dat ik de algemene voorwaarden moet lezen. Op de website staat....ga ONBEZORGD op vakantie met Hema reisverzekering. Ja totdat je werkelijk schade hebt!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2018 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: HEMA-reisverzekering: portemonnee gestolen, geen vergoeding
En wat stond daar in ?Telefonisch gaven ze aan dat ik de algemene voorwaarden moet lezen
Heeft u al aangifte gedaan?
Had u de aanvullende dekking “geld” afgesloten? Er zou dan trouwens toch maar € 250 gedekt zijn.
-
Lijkt me inderdaad een flinke deceptie. Denk je goed verzekerd te zijn, maar niks..corverhaaff schreef:In 2011 stapte ik over naar Hema reisverzekering. Maandelijks betaal je je premie. Goedkoper dan Europeesche. Maar dan......portemonnee in hotel gestolen met passen en geld. Twee mails van Hema gaven aan geen dekking. Het moest beroving zijn!!! Bij tweede reactie stond meteen we hebben het dossier gesloten. Telefonisch gaven ze aan dat ik de algemene voorwaarden moet lezen. Op de website staat....ga ONBEZORGD op vakantie met Hema reisverzekering. Ja totdat je werkelijk schade hebt!!!
Je geeft aan dat de Hema goedkoper is dan de Europeesche. Kan het zijn dat de Europeesche meer/uitgebreidere dekking geeft?
Maar je portemonnee en passen heb je toch steeds bij je? Waar zijn deze dan gestolen?
-
Maar de website zijn niet de voorwaarden. Maar gelukkig was u goedkoper uit en heeft u wat geleerd.corverhaaff schreef:Telefonisch gaven ze aan dat ik de algemene voorwaarden moet lezen. Op de website staat....ga ONBEZORGD op vakantie met Hema reisverzekering.
Ik neem aan dat je de overstap bewust hebt gemaakt en daarbij dus ook de (verschillen in) dekking hebt bekeken. Dan zou het geen verrassing moeten zijn dat contant geld niet gedekt is.corverhaaff schreef:In 2011 stapte ik over naar Hema reisverzekering. Maandelijks betaal je je premie. Goedkoper dan Europeesche.
-
Bij de HEMA is dit een aanvullende polis voor € 0,58 per maand, bij de Europese is dit ook optioneel. Bij beide is dit maximaal € 500,00.kweenie schreef:Ik neem aan dat je de overstap bewust hebt gemaakt en daarbij dus ook de (verschillen in) dekking hebt bekeken. Dan zou het geen verrassing moeten zijn dat contant geld niet gedekt is.corverhaaff schreef:In 2011 stapte ik over naar Hema reisverzekering. Maandelijks betaal je je premie. Goedkoper dan Europeesche.
lezen èn begrijpen van (algemene en bijzondere) voorwaarden kan lastig zijn en kost tijd maar als dat lezen goed wordt gedaan hoeven er geen vragen meer te worden gesteld (ᵔᴥᵔ) (ᵔᴥᵔ)