Ik ben al maanden bezig met het opzeggen van mijn tankpas maar tot op heden is dit niet gelukt. het moet volgens MTC via Mobility Manager maar daar kan ik niet op inloggen. Ook nieuwe wachtwoorden opvragen lukt niet, dus m.a.w. ik kom er niet in. Dit heb ik meerdere malen zowel telefonisch als schriftelijk aangegeven, maar ze blijven volhouden dat dit de enige manier is. Echt een schandalige manier om klanten te 'behouden'!! Ik word er moedeloos van!
Dit mag toch helemaal niet? zeker niet als je aangeeft dat de tool die je moet gebruiken niet toegankelijk is?
heb nu de incasso geblokkeerd want ze schrijven bovendien al meer dan een jaar dubbele abonnementskosten af. Ook dit is alleen aan te passen in de tool waar ik niet in kom.
Wie heeft er tips over hoe ik dit kan oplossen zonder juridische kosten te maken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen MultiTankcard onmogelijk?
-
Opzeggen MultiTankcard onmogelijk?
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jan 2020 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Re: Opzeggen MultiTankcard onmogelijk?
Wat geeft u dan aan? Dat u niet kunt inloggen en hulp nodig heeft bij het inloggen? Of dat u niet kunt inloggen en nu op een andere manier wilt opzeggen?annemiekegoos schreef: ↑06 jan 2020 11:14Ook nieuwe wachtwoorden opvragen lukt niet, dus m.a.w. ik kom er niet in. Dit heb ik meerdere malen zowel telefonisch als schriftelijk aangegeven, maar ze blijven volhouden dat dit de enige manier is.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar dit is de domste manier. Ja, u komt inderdaad van uw abonnement af op deze manier, het zal namelijk ontbonden worden, maar incasso's blokkeren van een lopende overeenkomst lost niets op, het geeft alleen maar meer problemen.annemiekegoos schreef: ↑06 jan 2020 11:14heb nu de incasso geblokkeerd want ze schrijven bovendien al meer dan een jaar dubbele abonnementskosten af.
https://www.mtc.nl/support/ik-kies-voor ... setten-hoe
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ze verwijzen naar het online dashboard om op te zeggen, vooral vreemd omdat hun eigen algemene voorwaarden hier toch echt wat anders aangeeft:
https://www.mtc.nl/sites/default/files/ ... 0MTc_0.pdf13. Beëindiging
13.1. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een (1) maand,
tenzij anders overeengekomen in de Overeenkomst. Opzegging dient schriftelijk te geschieden.
Wat ik u kan adviseren is om schriftelijk op te zeggen, zoals ze zelf aangeven in hun algemene voorwaarden. Houdt daarin rekening met de opzegtermijn van 1 maand en geef aan dat per die datum ook de betalingsverplichting en incasso stopt. Vanaf dat moment kunt u volgende incasso's gaan blokkeren. Doet u dat voordat er een officiele opzegging is gedaan, dan kan dat alleen maar problemen opleveren. En natuurlijk bewijzen bewaren.
Dit mag inderdaad niet. Stuur ze schriftelijk een aangetekende brief waarin je aangeeft per eerstvolgende mogelijkheid je abonnement op te zeggen.
-
Meer dan 1 jaar dubbele kosten?
Dan had je eind 2018 hier al hulp moeten vragen en niet doorbetalen voor iets wat je niet nodig had.
Terug claimen zal zeer moeilijk worden.
Dan had je eind 2018 hier al hulp moeten vragen en niet doorbetalen voor iets wat je niet nodig had.
Terug claimen zal zeer moeilijk worden.
TS heeft aangegeven dat deze kwestie met hulp van het bedrijf wordt opgelost. Wij sluiten dit topic en halen het binnen enkele dagen offline.
Bedankt voor jullie reacties!
Radar ^KL
Bedankt voor jullie reacties!
Radar ^KL
Komkommertijd
vindt dit leuk