LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeer wachters

Andere onderwerpen over auto en vervoer
bione

Parkeer wachters

Ongelezen bericht door bione »

Laatst gewijzigd door bione op 21 jan 2009 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarten1234

Re: Parkeer wachters

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Je moet proberen kenbaar te maken dat je aan het laden en lossen was.... Misschien dat dat helpt. Ik ken de situatie ter plaatse niet.

Verder om hen nu lamzakken te noemen, vind ik erg kort door de bocht. Zij doen gewoon hun werk en daar is meer opleiding voor nodig dan jij denkt!!

Het zijn opsporingsambtenaren die het werk gedeeltelijk van de politie ontnemen. Of zij het nu zijn of de politie dat maakt dus niet uit.

Gewoon in beroep gaan en kijken wat het wordt. Kun je bewijzen dat je aan het laden en lossen was en mocht het aldaar dan maak je een kans dat de zaak herzien wordt en de beschikking wordt ingetrokken. Wel dien je eerst te betalen.

Zij zien gewoon enkelt jouw auto daar staan en verder niet jou in persoon. Dus logisch dat zij schrijven.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Als de kwaliteit van je meubeltjes net zo goed is als je kennis van de Nederlandse taal...dat belooft nog wat.....

Enne...fout parkeren is fout parkeren! Stel je eens voor dat iedereen met smoesjes komt, staat straks de hele straat vol met foutparkeerders!

bione

Ongelezen bericht door bione »

lts
Laatst gewijzigd door bione op 21 jan 2009 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

dus, omdat jij een mogelijke fout maakt en zij hun werk doen zijn zij zielige sukkels en lamzakken? en is tilburg een zielige stad?

wat een bekrompen kortzichtigheid, ik krijg meelij met je

zou bijna zeggen, alleen al door deze reactie is je bon terecht

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Maar wel in de gauwigheid reclame maken voor het bedrijf :idea:

Remster

Ongelezen bericht door Remster »

Ben het volledig eens met Mallemalle.

Mensen die gewoon hun beroep uitoefenen uitmaken voor lamzakken, sukkels en zielige mensen, getuigt echt van een waardeloze mentaliteit.

En dan zo'n opmerking: "laat ze een baan gaan zoeken waar ze nuttig zijn". Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt van die waardeloze superbekrompen verjaardagsfeestjes-prietpraat.

Als je het niet eens bent met je boete, en je denkt dat je goede argumenten hebt, kun je gewoon een bezwaarschrift indienen.
Zo niet, dan moet je gewoon je verlies nemen, en voortaan je meubels ergens kopen waar je wel kunt parkeren.

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

wat je reclame noemt

zon reactie plaatsen, ik had het niet aangedurfd mijn bedrijfsnaam daarbij te zetten als ik zo gereageerd had, maar wie ben ik

succes met de meubeltjes ;)

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

Ik zou bij zo een lamzakken,
Twisted Evil Wil van Amelsvoort
Williams Living Meubelen
Veldhovenring 98
in Tilburg nooit meubels kopen.

Wat zou die "lamzak" van een bione zeggen als iemand voor zijn winkel deur een auto parkeert zodat hij er niet in kan.
Nou denk ik niet dat hij veel verkoopt met zo een mentaliteit hoor.
Het zullen wel allemaal "lamzakken" zijn bij
Twisted Evil Wil van Amelsvoort
Williams Living Meubelen
Veldhovenring 98
En stiekem reclame?
Eerder afbraak van je "eigen" zaak.

Gesloten