Op 28-10-20 kreeg ik een boete voor geparkeerd staan.
Ongemerkt en niet opgevallen ging ik naar de Dirk Van Den Broek.
Parkeerde mijn bus op hun terein en kwam met een 6 volle boodschappen tassen terug. (doe 1x in de maand boodschappen)
Nu was het mij niet opgevallen dat ik daar moest betalen, had de verwachting dat het eigen terein was van de supermarkten die daar zaten.
Er is hier geen opzet in het spel geweest, gewoon een misverstand. Supermarkt + parkeerplaats. Nu blijken ze wel een eigen terein te hebben op het dak. Maar hier kan ik niet op met mijn bus.
Hier google maps locatie. Ik stond voor de witte leger des heils bak (zwarte auto nu staat) http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 1,,0,18.31
Waarmee kunnen jullie me helpen:
- Hopelijk wets artikelen of standpunten geven waarmee ik in iedergeval een sterk bezwaarschrift kan schrijven.
Ik was aan het laden en lossen (bonnetje heb ik nog bewaard)
Mijn bus kan niet het eigen terein op
Het is daar slecht aangegeven (wat zijn de regels en wets artikelen voor een standpunt?)
Vind het zo oneerlijk, worden gewoon gestraft omdat we gewoon mensen zijn. De overheid maakt er gewoon misbruik van voor mijn gevoel. Voel me een crimineel terwijl ik gewoon een fijn ongestoord leven probeer te leven, hou me altijd aan de regels en ze kunnen me alleen pakken op mierenn..... .
Geen quotum maar richtlijnen (politie ligt ons op onder druk van de overheid)
Tevens melde de politie mij, wij hebben geen quotum maar richtlijnen???? ZELFDE!!!! GRRR. We worden in ons ootje genomen door de overheid ben ook met een artikel hierover bezig, misschien hebben jullie nog iets uitgevonden of gelezen over het quotum politie hoor het graag?