Uiteraard nam ik contact op met Allego die vervolgens deze op afstand probeerde te resetten wat helaas niet lukte.
De medewerker vertelde mij dat ik gerust naar huis toe kon rijden en de laadkabel dezelfde dag nog gebracht zou worden, dit zat mij niet helemaal lekker om de toch dure kabel daar achter te laten. Maar goed, weinig keus.. alleen vroeg ik wel nadrukkelijk of de monteur mij kon bellen wanneer hij de laadkabel losgekoppeld had of onderweg was. Gezien ik afhankelijk ben van deze laadkabel (220v geen optie vanuit mijn huis) had ik deze wel weer nodig om op te laden voor de dag erop.
Uren verder en in de avond toch maar even gebeld met Allego die vervolgens met het verhaal kwam dat de monteur geen gegevens doorgekregen heeft gekregen en van het noorden naar het zuiden (Boxtel) is gereden en de laadkabel wel per post zou worden verstuurd. Dit frustreerde mij gezien ik niet ben gebeld & dat mij verzekerd was dat ik die avond de laadkabel zou ontvangen.
De laadkabel zou met 'spoed' worden verstuurd naar mijn adres. Uiteindelijk bleek ik vrijdag, zaterdag, zondag & maandag constant van Fastned naar Fastned mocht rijden, geen laadkabel. Ook zondag gevraagd, waar blijft dat ding.. blijkbaar geen Track & Trace bij deze spoedzending.
Vanochtend gebeld (overigens de medewerkers van de klantenservice waren vriendelijk en meelevend) er zou met extra urgentie worden uitgezocht hoe & wat waar de laadkabel is. Ook daarbij.. je moet er zelf weer achteraan bellen met 0 resultaat. Wat mij vandaag wel werd verteld is dat Allego nu geen tijd meer kan geven wanneer de laadkabel terug komt i.v.m. drukte. Dus hangt je kabel vast in een paal, begin dan maar met plannen van de aankomende ritten.. Allego maakt het weinig uit dat jij hoge kosten maakt bij Fastned en het lekkere gemak dat je daar constant vol moet laden.
Tot & met nu nog altijd geen laadkabel en misschien nog wel frustrerender, geen idee wanneer wel.

Gesprekken met Allego zijn bij mij allemaal opgenomen, al helpt dat geen stekker..