LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qu Beparking Schiphol

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Amstelkwartier2010.
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2015 16:22

Qu Beparking Schiphol

Ongelezen bericht door Amstelkwartier2010. »

Van 12 t/m 22 april bij Qu Beparking auto laten parkeren. Bij terugkomst bleek er 'n schade van € 800,- aan de auto te zijn veroorzaakt door dat bedrijf. Chauffeur, die mijn auto naar de parkeerplaats had gebracht, heeft dit ook geconstateerd en 'n foto gemaakt en zei dat alles correct zou worden afgehandeld.
Bij het wegrijden bleek er geen druppel benzine meer in te zitten en Qu Beparking had er ca. 250 km mee gereden!!!! Op de terugweg naar huis heb ik nog gebeld met dit bedrijf en ze vertelden me dat ze er al van wist. Even later werd ik gebeld door de eigenaar [persoonsgegevens verwijderd] en deze vond het erg vervelend en zou alles correct afhandelen. Kilometers zouden vergoed worden en de schade zal ook correct geregeld worden. "Ik bel u aan het eind van de middag terug" hetgeen nu nog moet gebeuren. Pogingen om het bedrijf telefonisch te bereiken lukt niet en het 06 van de heer [persoonsgegevens verwijderd] evenmin.
Ik zit met 'n schade en heb een zeer onaangenaam gevoel aan Qu Beparking overgehouden.
Advies aan anderen: Maak van dit bedrijf geen gebruik.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mei 2015 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Qu Beparking Schiphol

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat heeft waarschuwen voor zin als niemand vooraf ernaar gaat zoeken en alleen maar let/zoekt op de goedkoopste tarieven.
Vorig jaar waren er ook al topics en uitzendingen over dit soort bedrijven.
Vakantie maanden komen er weer aan dus ook dit soort topics.

gr Henk

estherans
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2015 21:17

Re: Qu Beparking Schiphol

Ongelezen bericht door estherans »

Inderdaad, niet in zee gaan met dit soort bedrijven. We hebben aanwijzingen dat dit bedrijf waarschijnlijk verantwoordelijk is voor alle auto's die bij ons in het dorp geparkeerd worden in onze woonwijk, met tientallen tegelijk tijdens vakanties. Dure merken, Mercedes, bmw's, volvo's etc. Bewoners kunnen hun auto niet meer kwijt. Op dit moment even iets rustiger, maar alsnog staan er op dit moment 2 voor mijn neus, en nog meer verder in de straat. Als je ze erop aanspreekt ontkennen ze alles.

Georgine
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2015 08:15

Re: Qu Beparking Schiphol

Ongelezen bericht door Georgine »

wij zouden op 2 mei de auto bij Qube parkeren en ontvingen geen mail met de nodige informatie. Gebeld en de medewerker en die gaf aan dat er een overval was geweest en ze van de politie geen auto's meer mochten innemen. Ik zou mijn geld terug krijgen. Gebeld met het bedrijf, gebeld met 06 van de eigenaar van Qube, maar die heeft tot nu toe niets terug gestort. Ik heb inmiddels wel aangifte gedaan bij de politie. Wat ik niet begrijp is dat dit bedrijf zaken kan blijven doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jun 2015 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Qu Beparking Schiphol

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »


Gesloten