LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renault Twingo auto radio

Andere onderwerpen over auto en vervoer
ruta001

Renault Twingo auto radio

Ongelezen bericht door ruta001 »

Ik heb in juli 2008 een renault twingo tweede hands gekocht - bij deze auto zat geen boekje van Renault - was op zich geen punt totdat 2 weken geleden mijn accu het begaf en er een nieuwe in gezet moest worden. sindsdien kan ik de radio niet meer spelen en ook geen cd speler gebruiken. Het ding blijft om een code vragen! Radio eruit gehaald en alles opgeschreven wat er onderop stond - geen code te vinden - blijkbaar moet dit naar de renaultdealer en die kan dan opvragen ...maar...de renaul dealer hier is niet zo blij als men komt met een renault die niet bij hen gekocht is - dus niet veel hulp - iemand enig idee hoe ik de radio met een code weer aan de praat kan krijgen?????
Auto is van 13 maart 2002 - Twingo 1.2 16V 2005 (volgens papieren)radio modelnr. 22DC239/62P
graag hulp - bedankt ruta001

Mallemalle

Re: Renault Twingo auto radio

Ongelezen bericht door Mallemalle »

---------maar...de renaul dealer hier is niet zo blij als men komt met een renault die niet bij hen gekocht is - dus niet veel hulp------------

is dat zo of heb je dat zelf ingevult?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Doe je toch of je die auto bij een andere renault-dealer gekocht hebt? Een beetje service zullen ze heus wel geven, en anders kost het een paar eurootjes.

Kan een niet-merk-gebonden garage overigens niet aan die code komen? Of de garage waar je je accu vandaan hebt? Wat te denken van de garage waar je je auto gekocht hebt?

Ik denk dat er nog wel wat mogelijkheden zijn. Probeer het maar eens!

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Als het een nieuw in NL geleverde auto is, kan je eigen garage de code opvragen bij de dichtsbijzijnde Renault-dealer. Als zijn relatie met de dealer goed is, loop je een gerede kans dat dit kosteloos kan (zo niet, kost het je misschien een paar tientjes).
Als het een import is, is het wat logischer dat er geen boekjes bij zitten.......
Wordt wel een stuk lastiger om dan aan de code te komen.

v.d.Heyden

Gesloten