Sixt share al weken niet bereikbaar: ik kan de huur van een auto niet beëindigen
Sixt share al weken niet bereikbaar: ik kan de huur van een auto niet beëindigen
De telefoon en mail van sixt share ligt er al zo'n 2 weken uit. Ze zijn via nergens te bereiken. Nu zit ik met een auto die niet startte en waarvan ik de huur niet kan beëindigen. Mijn huur loopt nog steeds en is inmiddels honderden euro's geworden, mijn creditcard is helemaal leeg geplunderd. Normaal gesproken zou je ze even kunnen bellen en werd het zo opgelost. Please help.
Re: Sixt share al weken niet bereikbaar: ik kan de huur van een auto niet beëindigen
https://www.sixt.nl/share/contact/#/Iusuf17 schreef: ↑08 mei 2022 16:29De telefoon en mail van sixt share ligt er al zo'n 2 weken uit. Ze zijn via nergens te bereiken. Nu zit ik met een auto die niet startte en waarvan ik de huur niet kan beëindigen. Mijn huur loopt nog steeds en is inmiddels honderden euro's geworden, mijn creditcard is helemaal leeg geplunderd. Normaal gesproken zou je ze even kunnen bellen en werd het zo opgelost. Please help.
Re: Sixt share al weken niet bereikbaar: ik kan de huur van een auto niet beëindigen
op hun site staat dat er een storing is,er aan gewerkt wordt en is een emailares vermeld voor vragen.
Dat lijkt me makkelijk. Zelf stellen dat de huur be-eindigd is bij eerste email die je verzonden hebt. Bewaar die mail die in je verzonden items staat.
En bij creditcard de betaling betwisten en teveel betaalde laten terugstorten
En bij creditcard de betaling betwisten en teveel betaalde laten terugstorten
Om te beginnen de transacties op je credit card betwisten, dan storten ze die sowieso terug (tenminste zo gaat dat bij Visa)
Dan gaat de creditcard maatschappij vragen bij, in dit geval Sixt, hoe het in elkaar zit.
Zo heb je wel een stok om ze te kunnen meppen.
Dan gaat de creditcard maatschappij vragen bij, in dit geval Sixt, hoe het in elkaar zit.
Zo heb je wel een stok om ze te kunnen meppen.
-
Als ik kijk moet je een start en einddatum invullen. Lijkt me niet dat je hem onbeperkt kan huren zolang je wilt en maar moet zien wanneer je zin hebt hem in te leveren.Iusuf17 schreef: ↑08 mei 2022 16:29De telefoon en mail van sixt share ligt er al zo'n 2 weken uit. Ze zijn via nergens te bereiken. Nu zit ik met een auto die niet startte en waarvan ik de huur niet kan beëindigen. Mijn huur loopt nog steeds en is inmiddels honderden euro's geworden, mijn creditcard is helemaal leeg geplunderd. Normaal gesproken zou je ze even kunnen bellen en werd het zo opgelost. Please help.
Ik snap dus niet waarom ze geen contact met jou hebben opgenomen. Geen telefoontje gemist? Maar de site doet het weer.
ik kwam een telefoonnummer tegen: tel:+31235698656
mailto:[email protected]
Je kunt hun mailen.
Of ga langs bij een vestiging om dit probleem te bespreken.
Of ga langs bij een vestiging om dit probleem te bespreken.
Volgens de OP heeft de Ts al aan hen gemaild.
-
Sixt is wereldwijd getroffen door een cyberaanval. Hierdoor zijn bijvoorbeeld de klantenservice etc. niet tot nauwelijks bereikbaar.
https://automotive-online.nl/management ... yberattack
https://automotive-online.nl/management ... yberattack
Omdat je auto niet meer doet kan je niet terugbrengen.
Misschien maakt dit makkelijker omdat je een ondeugelijke product hebt.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen jouw brief beoordelen en advies geven.
Misschien maakt dit makkelijker omdat je een ondeugelijke product hebt.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen jouw brief beoordelen en advies geven.