LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenpartij wilt niet uitkeren

Andere onderwerpen over auto en vervoer
bert4321
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:37

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door bert4321 »

Mijn verhaal in het kort, ik was richting huis van mijn werk aan het rijden en heb tijdens het rijden woorden wisselling gehad met de tegenpartij die ook een bijrijder bij zicht had.Waarop wij beide onze ramen naar beneden hebben gedaan enige dingen tegen elkaar hebben gezegt, ik ben naar een andere rijbaan gereden waar ik dus Moest remmen voor de auto's die voor mij waren dat zag de tegenpartij te laat en klapte op mijn achterkant!? Het schade formulier ingevuld heb ik dus neergezet Dat ik Moest remmen en de tegenpartij op mijn achterkant is geklapt omdat hij geen voldoende afstand had gehouden!! Waarop de tegenpartij dus naar zette op het schadeformulier dat hij op mij klapte en naar Zijn menning Onnodig remmen is??!!
Wat ik me afvraag is hoe jullie op dezelfde rijstrook terechtgekomen zijn. Jullie reden eerst naast elkaar, en daarna heb je ingevoegd en geremd. Kwam je door het invoegen voor de tegenpartij te rijden of is de tegenpartij ook van rijstrook veranderd (moeten er dan minstens twee geweest zijn).
Is het ongeluk vervolgens meteen daarna gebeurd of zat er een minuut of meer tussen?

marley23
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2011 10:22

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door marley23 »

Hallo allemaal, nou ondertussen is het even stil geweerst inmiddels ben ik bij het juridiche loket geweest die hebben mijn door verwezen naar een advocaat ik ben ook al bij de advocaat geweest en een goed gesprek daar gehad en hij gaat dus een brief sturen naar de verzekering dat wij hun zeker aansprakelijk stellen voor de schade die ik heb geleden. En veder heeft de Advocaat mijn verteld dat hij zelf een soort gelijke zaak heeft gehad! dus het is nu afwachten de tegenpartij zijn verzekering heb ik gebeld en op 23 mei hebben hun zijn brief gekregen waarin stond dat ik ze zeker nog aanspraken stel voor mijn schade en dat het dus vreemd was dat de tegen partij 7000 euro schade had en nog niks op mijn geclaimd heeft?en dat is graag de getuige verklaring wilt inlezen nog steeds geen reactie op gehad??!! dus deze week krijgen ze nog een brief van de advocaat dat hij de tegen partij aansprakelijk stelt dus!!!! dus afwachten

groetjes marley

bert4321
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:37

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door bert4321 »

Kan je nog aangeven wat er precies gebeurd is. Ben jij naar de rijstrook van de tegenpartij gegaan? Of ben je juist de andere kant opgegaan en is de tegenpartij achter je aangekomen. En hoelang duurde het tussen het wisselen van rijstrook en de aanrijding (minder dan een seconde, enkele seconden of langer)?
Bovenstaande is al een paar keer door andern op het forum gevraagd.

marley23
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2011 10:22

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door marley23 »

wij reden naast elkaar hij links en ik rechts en ik ben toen gewoon door gaan rijden en hij is achter mij aangekomen en vervolgens achter op mij in gereden!! ik denk dat er 2 min tussen zat?
groeten

bert4321
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:37

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door bert4321 »

Ah, duidelijk. Eers schreef je:
ik ben naar een andere rijbaan gereden waar ik dus Moest remmen voor de auto's die voor mij waren dat zag de tegenpartij te laat en klapte op mijn achterkant!?
Maar als de tegenpartij achter je is komen rijden en er bovendien langere tijd tussen zat denk ik dat ze moeten betalen.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Tegenpartij wilt niet uitkeren

Ongelezen bericht door pima »

Uit zijn eerste verhaal op te maken, lijkt het erop dat hij zijn auto er gewoon voor gezet heeft. Logisch dat er dan een aanrijding plaats vind en de verzekering niet uitkeert.

Gesloten