Enige tijd geleden had TomTom een aktie waarbij je € 50 of € 100 terug zou krijgen als je een GO 740 Live of een GO 930 Live kocht en wat formulieren en betalingsbewijzen zou opsturen naar een adres in Maastricht. Het geld zou binnen zes weken op je rekening staan.
Ik heb mijn formulieren al zeven weken geleden gestuurd maar nog steeds geen geld. Op www.klachtenradar.nl zie ik diverse berichten van mensen die dezelfde klacht hebben en soms nog langer op hun geld wachten. De klantenservice van TomTom geeft aan dat het hun zaak niet is en zegt dat je maar een brief moet schrijven naar dat adres in Maastricht.
Lekker lokkertje van TomTom, naar je geld kun je fluiten!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TomTom Geld Retour aktie
-
arieheuvel
Re: TomTom Geld Retour aktie
Op 16 juni heb ik een tomtom go 740 aangeschaft, via de website van tomtom is op dezelfde dag gebruik gemaakt van de geld retour aktie. Vandaag 19 augustus nog steeds geen geld terug ontvangen. Per telefoon is kontakt onmogelijk. Was dit een lokkertje en keert men (gezien de overige reakties niet uit) of is het een trage afhandeling. Wanneer je de algemene voorwaarden leest die op deze aktie van toepassing zijn, dan is maar een conclusie mogelijk. Het was een lokkertje en tomtom heeft talloze mogelijkheden om onder zijn betaling uit te komen.
Hou vol! Het is mij uiteindelijk gelukt de klantenservice ervan te overtuigen dat ze in actie moesten komen en toen had ik het geld ook snel binnen.
Het lukt alleen maar door een vraag / klacht in te dienen via "Mijn TomTom", waar je je eerst voor moet aanmelden en er dan op moet inloggen. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd en ook via Mijn TomTom moet je nog flink aandringen om ze in beweging te krijgen.
Het lukt alleen maar door een vraag / klacht in te dienen via "Mijn TomTom", waar je je eerst voor moet aanmelden en er dan op moet inloggen. Op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd en ook via Mijn TomTom moet je nog flink aandringen om ze in beweging te krijgen.
Ik heb ook een TT740 gekocht in juli. Via de ING Rentepunten winkel... Het is inmiddels november en ik heb nog steeds de 50 Euri waar ik recht op heb niet ontvangen. Eerst was het betaalbewijs niet goed - ING een kopie gevraagd en opgestuurd, daarna beweerden ze de barcode niet te hebben ontvangen - 5 foto's opgestuurd. Nu zou ik uiteindelijk afgelopen donderdag door een medewerker worden gebeld - niet gebeurd. Een Nederlands bedrijf. Het zou zich diep moeten schamen voor deze oneerlijke acties. Het is nog niet van me af. Het gaat al lang niet meer om die 5 tientjes. 
Hallo,
Wij kochten in juni een TT940 en stuurden alles op naar een adres in Maastricht.
Streepjescode, aankoopbewijs etc.
Tot nu toe geen antwoord en geen geld gehad.
Hebben gemaild naar TT, maar die geven aan geen bemoeienis te hebben met de geld-terug-actie.
Wij willen nu bellen, schrijven of mailen naar Maastricht, maar hebben geen adres, mailadres of telefoonnummer.
Kan iemand ons helpen?
Bvd.
Anna
Wij kochten in juni een TT940 en stuurden alles op naar een adres in Maastricht.
Streepjescode, aankoopbewijs etc.
Tot nu toe geen antwoord en geen geld gehad.
Hebben gemaild naar TT, maar die geven aan geen bemoeienis te hebben met de geld-terug-actie.
Wij willen nu bellen, schrijven of mailen naar Maastricht, maar hebben geen adres, mailadres of telefoonnummer.
Kan iemand ons helpen?
Bvd.
Anna
Ik heb 15-6-2009 een tom-tom gekockt met geld terug aktie van 50,00 euro maar ik heb alles al gedaan geschreven ,gemaild en gebeld vanaf 13-7-2009 dat na 3 weken nog niets binnen was en nu 4 december zeggen ze me ja mevrouw het is vervelend maar de aktie is voor bij !!!!!En ik heb nog geen geld terug maar ik laat het er niet bij zitten