Mijn C3 is nu 1 jaar oud.
Het ingebouwde navigatiesysteem geeft aan dat er een update moet plaats vinden.
Dus naar de dealer om het systeem te laten updaten.
Gelukkig waarschuwde de dealer mij. "Mijnheer, weet u dat een update € 146,50 kost?".
Ik val bijna van mijn stoel.
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
Voor dat bedrag heb je een gloednieuwe TomTom met Lifetime kaartupdates.
In mijn onschuld ga ik er van uit dat het een fout is en neem contact op met Citroën Nederland.
De medewerker daar snapt ook niet waar die hoge prijs inzit en zegt nader te informeren.
Vandaag krijg ik een mail met de volgende tekst:
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
Geachte heer Snel,
Bedankt voor uw chatbericht en vraag over uw Citroën C3.
Wat vervelend om te vernemen dat de kosten van een navigatie update niet aan uw verwachtingen voldoet. Omdat het hier om een procedure gaat die is opgesteld door de fabrikant in Frankrijk heb ik hier geen invloed op. Wel kan en zal ik uw opmerking delen met de fabrikant in de hoop dat ze de serviceverlening in de toekomst blijven kunnen verbeteren.
Ik wil u dan ook danken voor het delen van uw ervaring. Helaas kan ik u hier niet anders over berichten.
Voor eventuele vragen of opmerkingen kunt u ons bereiken op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur via 0800-CITROËN (2487636) of via het antwoorden op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Jeroen WILLEMSEN
Medewerker Klantenservice
Klantenservice CITROËN Nederland
Telefoon 0800-CITROEN (2487636)
Wij zijn geopend op werkdagen van 8:30 - 17:00
Postbus 12420 1100 AK Amsterdam
http://www.citroen.nl
Ik vraag me af of hier iets aan te doen is.
Wie weet raad?