LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkoopbriefje achter de ruitenwisser.

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Bettie1968

verkoopbriefje achter de ruitenwisser.

Ongelezen bericht door Bettie1968 »

ik ben in het bezit van een auto uit 1990 (Toyota Corolla 1.6 liftback), die net 2 ton heeft gelopen. Regelmatig zit er achter de ruitenwisser een briefje met de vraag of ik mijn auto wil verkopen en altijd met alleen een (buitenlandse) voornaam en een 06 nummer. Ik heb hier een ontzettende hekel aan, omdat ik zelf wel bepaal wanneer ik mijn auto verkoop. En een hekel heb aan mensen die mij iets aan het opdringen zijn, wat ik helemaal niet wil. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zo ja, wat doen zij er aan.?

antonh

Re: verkoopbriefje achter de ruitenwisser.

Ongelezen bericht door antonh »

Papiertje onder ruitenwisser vandaan halen en gewoon weggooien.
Wat wil je er anders aan doen?
Niets!
:D :D

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Die troep krijg je wel eens vaker wanneer je in de stad of evenement op een groot parkeerterrein staat met je wagen!,

De rommel gewoon weggooien en weer rustig naar huis rijden,

Je moet je aan die troep niet ergeren, er zijn wel andere zaken die belangrijker zijn,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Deze Toyota is erg populair in Afrika en daarom, koop een Opel die eerder naar de sloop moet en je zult er nooit last van hebben!

Omdat de vraag groot is en aanbod klein is deze Toyota dus erg waardevast.
Zelfs op sloop brengt deze meer op als andere merken en worden meer onderdelen verkocht dan welk merk dan ook.

Zie het liever als complimentje dat U een goede keuze heeft gemaakt.

Gesloten