LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verplicht contactloos betalen

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Miepje1

Re: Verplicht contactloos betalen

Ongelezen bericht door Miepje1 »

JvandeW schreef:
Miepje1 schreef:Ooit was de draaischijftelefoon het summum van technologie en verhipt, het werkt nog steeds. Als je alleen wilt béllen, kan je dat dus niet inferieur noemen.
Op de meeste verbindingen kun je tegenwoordig niet zomaar meet een draaischijftelefoon meer aansluiten en verwachten dat het werkt. De draaischijftelefoon is daarmee toch echt een stuk inferieure technologie geworden.
Miepje1 schreef:Er worden nu aan de lopende band nieuwe dingen ontwikkeld die ons soms wel erg snel door de strot geduwd worden. Niet iedereen heeft daar onmiddellijk zin in om aan mee te doen. Dat is nog geen reden om zo afgeblaft te worden.
Ze kunnen maar beter wel afgeblaft worden om zo snel als mogelijk over te stappen, anders roest men nog vast in oude gewoontes die uiteindelijk nog moeilijker eruit te krijgen zijn.

Wat heeft het ook voor zin om vasthoudend te zijn aan iets waarvan men nu al weet dat het binnen korte tijd steeds minder voor gaat komen? Beter is het om gewoon direct over te gaan en open te staan voor nieuwe dingen zodat je sneller van de voordelen kan genieten.

De confrontatie met nieuwe dingen is tevens ook nog eens goed voor de ontwikkeling van je brein. Zelfs als je bejaard bent.
Nu al 189 berichten, na nog maar net 3 maanden hier? Ben je hier speciaal gekomen om mensen af te blaffen en te beledigen? Hou toch op man. Laat mensen in hun waarde. Weet je wat ook iets van de moderne tijd is? Het verhufteren. Daar doe jij in elk geval aardig aan mee.
Zo, nu ga ik je in mijn vijandenlijst zetten zodat ik jouw gezwatel niet meer hoef te lezen.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW »

Miepje1 schreef:Nu al 189 berichten, na nog maar net 3 maanden hier? Ben je hier speciaal gekomen om mensen af te blaffen en te beledigen? Hou toch op man. Laat mensen in hun waarde. Weet je wat ook iets van de moderne tijd is? Het verhufteren. Daar doe jij in elk geval aardig aan mee.
Dan heb je mijn berichten op dit forum zeker niet goed gelezen. Wie mijn postgeschiedenis leest, zal merken dat ik mij meestal juist zodanig opstel, dat ik als een van de weinigen de mensen met problemen ook daadwerkelijk probeer te helpen. Dat terwijl een hoop anderen in diezelfde topics zich juist zodanig opstellen dat ze alleen maar de topicstarter proberen af te branden of van verkeerde informatie voorzien die ze ook totaal niet gaat helpen. (Daar heb ik ook al meerdere keren mijn kritiek op geuit)

Ik zie trouwens ook niet in hoe mijn post beledigend of afblaffend is. Misschien dat het hard is, maar dat staat niet gelijk aan hufterig gedrag. Maar ik zie al helemaal niet in waarom je het aantal berichten dat ik heb geplaatst en en in welke termijn ik dit heb gedaan behoeft te benoemen.
Zo, nu ga ik je in mijn vijandenlijst zetten zodat ik jouw gezwatel niet meer hoef te lezen.
Prima, hoor. Als een beetje tegenspraak of iemand met een andere mening of sterke mening daar al voldoende is, kun je inderdaad beter in een bubbel van liefde leven. En dat mag je wel zien als een belediging, omdat ik weinig respect kan hebben voor dit soort zwakte als de discussie even te moeilijk wordt. Begeef je dan niet op een openbaar forum.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ja, als ik eerst rustig een bord moeten lezen voor ik naar binnen kan rijden, en niet iedereen kan goed lezen....
Dan krijg je een file...
Alleen bankpas betalen en geen contant eerder gezien, maar contactloos nog niet.
Ik zou dan een file veroorzaken.

Maar kun je zonder pas naar binnen en dan er niet meer uit?
Als ze alleen contactloos willen moet je bij binnenkomst ook contactloos toelating kunnen doen.

Ik ga geen extra geld voor pasje betalen voor nieuwe systeem, ooit de Chipknip gehad, Guldens op gezet en werd gedwongen om bij AH deze leeg te halen omdat alle plekken waar ik kwam dit niet gebruikte!
En bij een Pin storing die ik ooit mee maakte en contant kon niet, even de slagboom weg gehaald met gereedschap.. en we kregen alle een boete wegens zonder betalen garage verlaten....
De service knop gaf aan, er is iemand onderweg maar er waren al enkele al 20 minuten aan het wachten!

Ik moet net als vele andere die boete nog steeds betalen en als zij de slagboom wegens pin storing waardoor we niet konden betalen... je weet nooit hoelang dit gaat duren en als die medewerker wel op tijd was... nog steeds geen Pin.
Later in de krant gelezen dat het ruim 3 uren duurde!

Zolang er nog vele bankpassen zijn zonder of uitgeschakeld zou je lege parkeergarage krijgen, en uitsluitend voor mensen uit die regio.
Daar zitten de winkels er boven ook niet op te wachten en ik zal dit overslaan en elders winkelen nu ik dit weet!

Gesloten