Nu al 189 berichten, na nog maar net 3 maanden hier? Ben je hier speciaal gekomen om mensen af te blaffen en te beledigen? Hou toch op man. Laat mensen in hun waarde. Weet je wat ook iets van de moderne tijd is? Het verhufteren. Daar doe jij in elk geval aardig aan mee.JvandeW schreef:Op de meeste verbindingen kun je tegenwoordig niet zomaar meet een draaischijftelefoon meer aansluiten en verwachten dat het werkt. De draaischijftelefoon is daarmee toch echt een stuk inferieure technologie geworden.Miepje1 schreef:Ooit was de draaischijftelefoon het summum van technologie en verhipt, het werkt nog steeds. Als je alleen wilt béllen, kan je dat dus niet inferieur noemen.
Ze kunnen maar beter wel afgeblaft worden om zo snel als mogelijk over te stappen, anders roest men nog vast in oude gewoontes die uiteindelijk nog moeilijker eruit te krijgen zijn.Miepje1 schreef:Er worden nu aan de lopende band nieuwe dingen ontwikkeld die ons soms wel erg snel door de strot geduwd worden. Niet iedereen heeft daar onmiddellijk zin in om aan mee te doen. Dat is nog geen reden om zo afgeblaft te worden.
Wat heeft het ook voor zin om vasthoudend te zijn aan iets waarvan men nu al weet dat het binnen korte tijd steeds minder voor gaat komen? Beter is het om gewoon direct over te gaan en open te staan voor nieuwe dingen zodat je sneller van de voordelen kan genieten.
De confrontatie met nieuwe dingen is tevens ook nog eens goed voor de ontwikkeling van je brein. Zelfs als je bejaard bent.
Zo, nu ga ik je in mijn vijandenlijst zetten zodat ik jouw gezwatel niet meer hoef te lezen.