Hallo ik kocht mijn auto zonder autoradio en speakers, nu heb ik zelf een tijdje rondgereden met 2 huiskamer speakers achterin ( die gesloopt en in de hoedenplank gezet )
Er kwam dof maar in ieder geval geluid uit dus ik was blij smiling smiley.
Maar nu wil ik het een keertje goed doen dat ik gewoon goede bass en mooi geluid heb.
Nu heb ik voor voorin al 2x80watt zitten met tweeters die er al standaart opzitten, en dus die huiskamer boxen in de hoedenplank.
Maar nu wil ik wat anders voor in de hoedenplank iets wat redelijk bass en redelijk geluid heeft.
Liefst zo goedkoop mogelijk maar wel redelijk geluid ( perfect hoeft niet )
Wat raden jullie mij aan? want ik weet ook niet hoeveel watt ik maximaal kan nemen en welke speakers degelijk geluid hebben.
Het is een JVC 4x50watt autoradio met cd speler.
Het liefst wil ik dus gewoon alles op de autoradio en geen aparte versterker inbouwen want ik hoef toch geen subwoofer.
Hoeveel watt kan ik maximaal nemen? Of hoef ik alleen te kijken naar nominaal watt? dus als je 4x50 watt heb mag je maximaal 4 speakers hebben met een nominaal vermogen van 50 watt wat dus ongeveer max 200 watt is, of zie ik het nou verkeert?
Bedankt alvast!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke speakers in mijn hoedenplank?
-
Re: Welke speakers in mijn hoedenplank?
Ga eens bij een winkel langs, of stel je vraag op een car hifi forum, daar zul je beter geholpen worden met betere inhoudelijke adviezen.
Re: Welke speakers in mijn hoedenplank?
Hallfords auto afdeling, kunnen goed helpen.