LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Yellowbrick stuurt onterechte facturen
Yellowbrick stuurt onterechte facturen
#Yellowbrick troggelt nog steeds geld af van haar klanten die niet in een bepaalde zone hebben geparkeerd. Ik heb volgens Yellowbrick op 8 februari 2020 in zone 2253 geparkeerd terwijl ik daar nooit een activeringstelefoontje voor heb geraadpleegd. Ik stond al dagen met mijn auto geregistreerd in de Den Haag parkeer app in zone 1956. Yellowbrick stuurt mij wel doodleuk een factuur voor zone 2253. Na weken mailcontact over en weer en het leveren van KPN facturen en bewijs van de Den Haag parkeer app, is #Yellowbrick nog steeds stellig en willen ze niet toegeven dat ze fouten hebben gemaakt. Ze leren het ook nooit hè
-
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Yellowbrick stuurt onterechte facturen
Tja, zonder informatie van hun kant kan niemand hier iets mee.
Ik kan hooguit stellen dat ik al sinds het begin gebruik maak van ze, met meerdere kentekens, en nooit een foute nota gehad heb.
Wat niet wil zeggen dat er nooit iets fout gaat.
Ik kan hooguit stellen dat ik al sinds het begin gebruik maak van ze, met meerdere kentekens, en nooit een foute nota gehad heb.
Wat niet wil zeggen dat er nooit iets fout gaat.
Re: Yellowbrick stuurt onterechte facturen
Beste Ashna,
Na vele mailverkeer en berichten via Facebook wilden wij jou graag telefonisch te woord te staan, dit hebben wij meerdere malen aangegeven. Het mobiele nummer dat bij ons bekend hebben wij geprobeerd te bereiken, helaas is deze onjuist. Wij hebben jou verzocht om met ons contact op te nemen, helaas hebben wij niets van jou vernomen. Zou je alsnog contact met ons willen opnemen, zodat wij je telefonisch te woord kunnen staan?
Groet,
Seema
Yellowbrick
Na vele mailverkeer en berichten via Facebook wilden wij jou graag telefonisch te woord te staan, dit hebben wij meerdere malen aangegeven. Het mobiele nummer dat bij ons bekend hebben wij geprobeerd te bereiken, helaas is deze onjuist. Wij hebben jou verzocht om met ons contact op te nemen, helaas hebben wij niets van jou vernomen. Zou je alsnog contact met ons willen opnemen, zodat wij je telefonisch te woord kunnen staan?
Groet,
Seema
Yellowbrick
Erthanax
vindt dit leuk