LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zuignap bevestiging Tom Tom

Andere onderwerpen over auto en vervoer
ker

Zuignap bevestiging Tom Tom

Ongelezen bericht door ker »

Naar eigen zeggen stelt Tom Tom hoge eisen aan haar apparatuur. Waarom dan zo'n slecht bevestigingsmechanisme in de vorm van een zuignap vraag ik me af. Regelmatig valt de TT One XL HD Traffic tijdens het rijden van mijn voorruit, hetgeen tot gevaarlijke verkeerssituaties kan leiden. Van TT krijg ik een nietszeggende reactie....

Powergummetje

Re: Zuignap bevestiging Tom Tom

Ongelezen bericht door Powergummetje »

Voorruit goed schoonmaken, rubber zuignap iets bevochtigen en dan tegen de ruit drukken.

Zeker weten dat hij blijft zitten.
Niet alleen TT gebruikt deze zuignappen, maar bijna alle merken.
Het los komen van de zuignap komt door niet vochtig maken van de nap of vervuilde ruit.

stofzuigertje

Re: Zuignap bevestiging Tom Tom

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast een beetje vet dat op elke ruit komt na gebruik is vochtig maken in goedkopere merkloze in de gebruiksaanwijzing opgenomen als noodzakelijk!
Bij hoeken is de ronding soms te sterk en bij mijn paste het dus niet helemaal aan zijkant...

Verder niet te hoog plaatsen maar zo laag mogelijk voor uitzicht want vele zitten in het zicht en laag geplaatst vind ik beter.

Op Dashbord monteren via beugel mag ook, maar houd dan rekening met de soms noodzakelijke extra antenne kabel voor goede ontvangst.

Gesloten