LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inloggen op Smulweb lukt niet

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
witte angora
Berichten: 31077
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Inloggen op Smulweb lukt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen idee wat ik er mee aan moet. Via de mail kreeg ik het volgende bericht:
Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.

Om veiligheidsredenen hebben wij derhalve besloten om alle bestaande wachtwoorden van onze gebruikers te laten vervallen. Om weer opnieuw toegang te krijgen tot je (favoriete) recepten en restaurants verzoeken we je om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Klik hier om je wachtwoord te vernieuwen.

Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afijn, op de link geklikt, en dan kom ik op de inlogpagina uit. Wil ik inloggen dan komt er een pagina met de volgende mededeling:
Inloggen op Smulweb

Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.

Om veiligheidsredenen hebben wij derhalve besloten om alle bestaande wachtwoorden van onze gebruikers te laten vervallen. Om weer opnieuw toegang te krijgen tot je (favoriete) recepten en restaurants verzoeken we je om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Klik hier om je wachtwoord te vernieuwen.
Afijn, op de link geklikt, naar de mailbox, en wat voor bericht tref ik daar aan?
Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.

Om veiligheidsredenen hebben wij derhalve besloten om alle bestaande wachtwoorden van onze gebruikers te laten vervallen. Om weer opnieuw toegang te krijgen tot je (favoriete) recepten en restaurants verzoeken we je om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Klik hier om je wachtwoord te vernieuwen.

Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kortom, je blijft dus in een cirkeltje ronddraaien. En als je niet ingelogd bent, is contact opnemen met de redactie niet mogelijk. Dus vertellen waar ik tegen aan loop, dat zit er niet in. Ja, tenzij ik een nieuw account aanmaak. Maar dat zal toch niet de bedoeling zijn?

Lekker bijdehand allemaal. Dus hopen dat een van de redactieleden hier meeleest en een en ander aanpast, maar die kans is niet zo heel groot, ben ik bang voor.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Inloggen op Smulweb lukt niet

Ongelezen bericht door puma73 »

zelfde bericht gehad, kwam op een pagina waar ik mijn gebruikersnaam moest invullen en 2 xmijn nieuwe wachtwoord, nadien geen problemen meer gehd, kan probleemloos inloggen

witte angora
Berichten: 31077
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Inloggen op Smulweb lukt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat had ik dus ook in eerste instantie, maar toen kwam ik in deze cirkel terecht. Inloggen met het nieuwe wachtwoord lukt niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Inloggen op Smulweb lukt niet

Ongelezen bericht door crazyme »

http://tweakers.net/nieuws/76599/hacker ... ulweb.html

Site is even op slot gegaan.
Ik vraag mij overigens af of ze de beveiliging nu wel op orde hebben, misschien beter om even te wachten?

Gesloten