Afijn, op de link geklikt, en dan kom ik op de inlogpagina uit. Wil ik inloggen dan komt er een pagina met de volgende mededeling:Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.
Om veiligheidsredenen hebben wij derhalve besloten om alle bestaande wachtwoorden van onze gebruikers te laten vervallen. Om weer opnieuw toegang te krijgen tot je (favoriete) recepten en restaurants verzoeken we je om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Klik hier om je wachtwoord te vernieuwen.
Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afijn, op de link geklikt, naar de mailbox, en wat voor bericht tref ik daar aan?Inloggen op Smulweb
Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.
Om veiligheidsredenen hebben wij derhalve besloten om alle bestaande wachtwoorden van onze gebruikers te laten vervallen. Om weer opnieuw toegang te krijgen tot je (favoriete) recepten en restaurants verzoeken we je om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Kortom, je blijft dus in een cirkeltje ronddraaien. En als je niet ingelogd bent, is contact opnemen met de redactie niet mogelijk. Dus vertellen waar ik tegen aan loop, dat zit er niet in. Ja, tenzij ik een nieuw account aanmaak. Maar dat zal toch niet de bedoeling zijn?Afgelopen weekend is Smulweb.nl aangevallen door hackers. Geprobeerd is om gebruikersgegevens te downloaden. Hoewel de oorzaak is verholpen, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze aanval gelukt is.
Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Lekker bijdehand allemaal. Dus hopen dat een van de redactieleden hier meeleest en een en ander aanpast, maar die kans is niet zo heel groot, ben ik bang voor.