Ik heb 2 maanden geleden Detox pillen besteld en die arriveerden vrij snel, helaas in een OPEN zakje waardoor de helft van de pillen bij opening van het buitenzakje op de grond vielen. Ik accepteer dat niet en heb daarover contact gehad met Detox en zij wilden de pillen niet terugnemen omdat het zakje open was en ze daardoor niet wisten wat er mee was gebeurd. Een heen en weer mailen met hen leverde niks op, ik moet betalen bijna 60 euro.
Mag dat maar zo? Ik heb gebeld en gemaild maar niets hielp, ik kan natuurlijk niks bewijzen maar het is gewoon echt zo, ik ontving een open zakje.
Wat moet ik nu doen? Ik heb het teruggestuurd maar ze accepteren geen open verpakking maar ik moet dat dus wel doen??!!
Kan iemand mij hier alstublieft helpen? Ik vind dit zo oneerlijk.
Hanna de Graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Detox formule
Re: Detox formule
Is het niet opengemaakt bij de douane?
Zie het als een goede les van € 60,-. Detoxen is een fabel, zeker met vreemde pillen.
Als je zulk soort compleet onbekende pillen durft te slikken moet je ook niet moeilijk doen over een open verpakking.
Zulke pillen gekocht buiten het officiele Nederlandse medische ciruit zijn al gevaarlijk genoeg, ook al zijn ze wel netjes verpakt.
Leergeld betalen en je realiseren dat je een beetje dom bent geweest.
Zulke pillen gekocht buiten het officiele Nederlandse medische ciruit zijn al gevaarlijk genoeg, ook al zijn ze wel netjes verpakt.
Leergeld betalen en je realiseren dat je een beetje dom bent geweest.