De tweede misleiding met het benoemen van een minister is dat die persoon hélemaal niet deskundig hoeft te zijn op het gebied van gezondheidszaken, integendeel.kuklos schreef:ah, ik heb het filmpje gevonden op Youtube, het is te vinden onder de titel "Ministerin besucht ENERGETIX Bingen".
Dit was het oorspronkelijke bericht van Tendel hierover:Dat bericht staat op pagina 7 in deze discussie, het bovenste bericht.Tendel schreef:Minister Ursula von der Leyen op werkbezoek bij energetix.
Op pagina 8 plaatste Tendel het volgende bericht:Dit kan je zien als een keiharde leugen. Die minister was daar vanwege het grote aantal vrouwen die binnen het bedrijf werken. Dáár, dat grote aantal vrouwe dus, was ze inderdaad zeer positief over. Over het "sieraad" en de vermeende eigenschappen ervan heeft ze niets gezegd.Tendel schreef:Trouwens vorig jaar is er een Duitse minister geweest om het bedrijf te bezoeken. Die was/ is er ook vol lof over.
Zoals je ziet is het niet alleen ik die er positief tegenover sta.
Tenzij Tendel bedoelde dat de minister vol lof was over het bedrijf, wat slechts deels waar is. Maar dan kan je wel stellen dat middels het noemen van dat bezoek in deze discussie we bewust misleid worden.
Die Ursula von der Leyen had wat mij betreft sowieso eens flink aan de oren getrokken mogen worden door positief te zijn over het grote aantal vrouwen dat -hopelijk indirect/ook zonder verstand van zaken- meewerkt aan verregaande volksverlakkerij.