LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glas in quinoa

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
emmeke28

glas in quinoa

Ongelezen bericht door emmeke28 »

Ik heb quinoa gekocht bij de molen.
Afgespoeld ,gekookt en mijn hele gezin had last van harde stukje. We dachten steentjes.
De volgende keer goed op steentjes nagekeken en het bleek vol glas te zitten. Stukjes net zo groot als de quinoa.
We zijn er niet aan dood gegaan maar mijn gebit is beschadigd en van het idee dat we glas hebben gegeten krijg ik behoorlijke buikpijn.
Ik heb de molen gebeld en mag het pak ruilen maar ik heb geen zin meer in quinoa en wat kan ik doen met mijn tandarts kosten en wat doet geconsumeerd glas met de ingewanden van mijn gezin en mij?

riddert

Re: glas in quinoa

Ongelezen bericht door riddert »

emmeke28 schreef:Ik heb quinoa gekocht bij de molen.
Afgespoeld ,gekookt en mijn hele gezin had last van harde stukje. We dachten steentjes.
De volgende keer goed op steentjes nagekeken en het bleek vol glas te zitten. Stukjes net zo groot als de quinoa.
We zijn er niet aan dood gegaan maar mijn gebit is beschadigd en van het idee dat we glas hebben gegeten krijg ik behoorlijke buikpijn.
Ik heb de molen gebeld en mag het pak ruilen maar ik heb geen zin meer in quinoa en wat kan ik doen met mijn tandarts kosten en wat doet geconsumeerd glas met de ingewanden van mijn gezin en mij?
De tandarts kosten kunt u gewoon bij de zorgverzekering declareren, net zoals anders.
De geconsumeerde glasdeeltjes zullen uw lichaam op de natuurlijke weg weer verlaten. Er bestaat een kans op ontstekingen in de darmen, wees hier alert op. Maar meestal zal het glas er weer uit komen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, daar zou ik toch zeker niet gerust op zijn, glas komt er heus niet "zomaar" weer uit. Als het echt glas was. Zou me maar goed in het ziekenhuis laten onderzoeken, het hele gezin.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

@emmeke28stukjes glas binnen krijgen kan ernstige schade toebrengen aan je ingewanden , ook bij de anus kan het alsnog blijven zitten/ hangen ook al is het dan de ingewanden gepasseerd , Let hier goed op , ook alert blijven op bloed in de ontlasting , ook bij uw kinderen uiteraard.
Ik hoop dat het verder goed afloopt.

{ Is dit een trollenbericht??? :roll: ( hier ff op gewezen middels een pb- tje , waarvoor dank! ) }

emmeke28

Ongelezen bericht door emmeke28 »

dank voor jullie reactie, we hebben verder geen last van het glas ondervonden.
Na het bijten op iets hards kunnen vullingen beschadigen. Dat is bij mij gebeurt. 2 vullingen zijn intussen vervangen. Voor mij geen quinoa meer.

Gesloten