Dit product is naar mijn weten alleen bij een apotheek te verkrijgen.
5 euro voor een klein flesjes en 11 euro voor 4 keer zoveel.
Zou ook helpen bij eczeem. Nou vergeet het maar. Niet bij soorten dan.
In elk geval niet bij constitutionele huideczeem.
Met dit winterweer hou ik droge handen.
En de laatste jaren springen spontaan de sneetje in m'n vingertoppen.
Die doe je sowieso al met 1 druppeltje.
De kleine verpakking is niet handig. Er schiet meteen een klodder uit.
Hoe voorzichtig je ook knijpt.
Maar goed met een druppeltje kom je ook niet ver.
Na een paar weken uitvoerig testen. Je mag natuurlijk niet veel verwachten dan is de ellende nog steeds niet over.
Kloofjes bij de nagel gaan niet meer dicht. En m'n vingertoppen beginnen open te springen.
Je zou een werking hebben van 5 uur. Dus 3 keer per dag smeren is zat.
Nu heb ik al aardig wat gebruikt. Het overtollige spoel je er van af.
Ik dacht het is een kwestie van bijhouden. En je merkt er heel snel niks meer van.
Kortom. Dit helpt dus ook niet. Als je zoekt op ervaringen met dit spul kom je alleen bij hun site uit en allemaal positieve reacties.
Het zal misschien inderdaad helpen tegen hele smerige handen.
Maar die heb ik zelden. Dus daarvoor heb ik het niet gekocht.
Nee, die tegen die pijnlijke kloofjes.
Ik heb altijd koude handen. Zeker op de fiets is dat pijnlijk.
Geen handschoenen houdt dat beetje wind tegen. Met 12 graden heb ik nog handschoenen aan.
Meer om de kloven te voorkomen.
Uiteraard kom ik vanwege mijn werk regelmatig met water in aanraking en latex.
Ik heb van al eens eerder van de huisarts 2 speciale zalven gehad.
Daar kun je niet meewerken.
Ook de vetste zalf heb ik gebruikt. Uierzalf doet momenteel ook niet veel.
En je zit uren met dit vette klauwen. Overal blijft het aan zitten.
Ja, katoenen handschoenen aandoen. Dan is het er zo weer af.
Dat trekt helemaal in die handschoenen. En die kun je na een paar dagen weggooien.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gloves in a Bottle
Re: Gloves in a Bottle
Ik heb een lekkere 'dooddoener'. Heb er zelfs in de zomer last van. Ben een ruime 70+ maar al leven lang last van de openspringende (vooral duimen) vingertoppen. Zal u besparen wat ik allemaal heb geprobeerd maar niets helpt. Dus mijn simpele oplossing is dozen vol waterafstotende pleisters. Met kloven is dingen al aanraken pijnlijk (wie het nooit heeft, heeft ook geen idee hoe het voelt): soms heb ik de pleisters 3 dagen om en dan gaat 't weer even maar ik ben gestopt met allerlei crèmes e.d. want er helpt niets! Behalve twee pleisters te plakken op de kloofjes, men zou eens pleisters moeten maken in de vorm van vingertoppen! Of plakhoesjes maken. Misschien een idee voor Hansaplast!!
En wat was uw vraag? En offtopic: uw gekozen forumnaan vind ik nogal smakeloos....
Balls: had de 'nickname' niet gelezen: dat is inderdaad zeer smakeloos. Dat ik antwoord gaf was/is alleen omdat ik al tig jaar dat probleempje heb.dhc schreef:En wat was uw vraag? En offtopic: uw gekozen forumnaam vind ik nogal smakeloos....