LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
mamalz
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2013 16:04

Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door mamalz »

Ook ik krijg pakketten thuis gestuurd en wordt er zomaar 59.95 van mijn rekening afgehaald zonder goedkeuring van mij. Heb alleen maar om een proefpakket gevraagt en moest er ook zo ineenkeer 4.99 vzk voor betalen. Op het moment dat ik klikte zat ik er al aan vast , maar wist niet dat er zon gedoe mee kwam. Heb het bedrag bij de bank laten storneren , had ook nog niks ontvangen. Na 3dgn kwam het pakketje en heb ik geweigerd. nu krijg ik een mail dat ik het bedrag binnen een week moet betalen op een dreigende manier. Heb een mail terug gestuurd dat ik van dit soort praktijken niet houd. Ook krijg je ze niet via de telefoon te pakken , heb vorige een half uur in de wacht gestaan, en met het zelfde bericht er is nog 1 wachtende voor je. Heb zelf zon spijt dat ik op die aktie ben ingegaan. Nu maar afwachten hoe het afloopt. Ik betaal echt niks

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door dhc »

Ik betaal echt niks
Nou...succes dan bij de rechter, deurwaarder en incassoburo....


Als je de voorwaarden niet leest heb je echt een probleem....

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Jolijn »

mamalz schreef:Ook ik krijg pakketten thuis gestuurd en wordt er zomaar 59.95 van mijn rekening afgehaald zonder goedkeuring van mij. Heb alleen maar om een proefpakket gevraagt en moest er ook zo ineenkeer 4.99 vzk voor betalen. Op het moment dat ik klikte zat ik er al aan vast , maar wist niet dat er zon gedoe mee kwam. Heb het bedrag bij de bank laten storneren , had ook nog niks ontvangen. Na 3dgn kwam het pakketje en heb ik geweigerd. nu krijg ik een mail dat ik het bedrag binnen een week moet betalen op een dreigende manier. Heb een mail terug gestuurd dat ik van dit soort praktijken niet houd. Ook krijg je ze niet via de telefoon te pakken , heb vorige een half uur in de wacht gestaan, en met het zelfde bericht er is nog 1 wachtende voor je. Heb zelf zon spijt dat ik op die aktie ben ingegaan. Nu maar afwachten hoe het afloopt. Ik betaal echt niks
Zijn dit de garantievoorwaarden waarmee je accoord bent gegaan bij het aanvragen van je gratis proefpakket?
Ff uitvogelen of dat zo mag.

1. Het gratis proefpakket bestaat uit 14 afslankcapsules, dat u 7 dagen op zicht krijgt zonder verdere koopverplichting. Hiermee kunt u zich geheel vrijblijvend laten overtuigen van de kracht van de biologische afslankcapsules van Natrudyn Bio Forte.

2. U ontvangt het proefpakket (waarde € 18,92), dat voldoende is om 1 week uit te proberen, geheel gratis. U betaalt slechts € 4,99 verzend- en verpakkingskosten.

3. U profiteert zonder verdere aankoopverplichting elke maand van een nieuwe vervolgzending die u kunt weigeren als het aanbod u niet bevalt. Deze vervolgzending bestaat uit 60 Natrudyn Bio Forte capsules t.w.v. € 59,95 incl. verzendkosten, genoeg voor 1 maand. U hebt geen koopverplichting, geen abonnement. Alle informatie vindt u in het proefpakket.

4. U blijft klant van Natrudyn Bio Forte zolang u dat wenst. Mocht u helemaal geen vervolgleveringen wensen dan kunt u dat op elk moment aan ons laten weten per email, schriftelijk of per telefoon.

5. Het proefpakket, dat een vergelijkbare winkelwaarde heeft van € 18,92, mag u na betaling van de verzendkosten (€ 4,99) altijd behouden.

Laboratoires Rochelle B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam

Telefoon: 0900 – 600 600 3 (€ 0,35 p/m)
E-mail: [email protected]

Kamer van Koophandel: 56503814



Ik weet niet hoe en waar je dat proefpakket besteld hebt, maar dat je verzendkosten moet betalen staat in elk geval hier wel vermeld: http://www.kortingsjacht.nl/content/ind ... -bio-forte

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2013 09:31

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo Mamalz,
Jou verhaal had de mijne kunnen zijn.
Ik heb het bedrijf een aangetekende brief gestuurd met het verzoek de opgezadelde kosten (telefoonkosten en aangetekend schrijven) binnen veertien dagen aan mij over te maken.De bank heeft
de machtiging geblokkeerd en krijg mijn geld als het goed is terug.

gejatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2013 13:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door gejatje »

Hoi Scheuten.
even een vraagje?
Ik zit in het zelfde schuitje en nu is mij vraag, heb jij het tweede pakketje ook aangetekend terug gestuurt. Welke adres heb jij gekregen van deze firma?
Ik kreeg dit pakketje net via de post geleverd en net als jullie niet om gevraagt.
heb namelijk ook niet om de eerste gevraagt en deze ook niet betaald.
weet niet eens hoe ze aan mij adres zijn gekomen?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als jij van jezelf 100% zeker weet dat je nergens om gevraagd hebt, ga je toch geen kosten maken om het terug te sturen?

probleem
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013 11:07

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door probleem »

geacht panel,

ik weet niet of ik er goed aan gedaan heb maar heb problemen met een bestelling van Natriudyn Bioforte.
het volgende is mij daarmee overkomen.
eerst kreeg ik vanaf mijn rekening een afschrijving van €59.95, die ik direct gestorneerd heb.
daarna ontving ik een proefpakketje dat ik als reactie op het voorgaande direct ongeopend teruggestuurd heb, immers eerst houdt men geld van je rekening in zonder het product ontvangen te hebben dan stuurt men een proefpakketje, met deze werkwijze kan en wil ik niet akkoord gaan.
nu wordt ik gesommeerd om de betaling te doen van een product waarbij ik niet de mogelijkheid heb gehad om het, zoals beschreven het eerst te proberen, dus mijn mening erop niet heb kunnen geven.
geen kans om het op een fatsoenlijke manier te beoordelen voordat men daadwerkelijk tot koop overgaat.
in de tussentijd direct gereageerd via mail dat ik het met deze werkwijze niet eens ben en dat ik afzie van verdere vervolg zendingen.
zijn er meerdere slachtoffers van deze werkwijze en wat doen zij eraan??

Sylly
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2013 10:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Sylly »

Jeetje zeg wat een gedoe allemaal, ik heb dus ook precies hetzelfde verhaal, ik heb ook een proefpakketje in huis, die bewaar ik ook, mocht het nodig zijn... Verder heb ik het pakketje retour gestuurd naar het adres wat op de verpakking stond, maar nu weet ik het adres dus niet meer wat op de verpakking stond. Volgens mij was het een antwoordnummer of postbus nummer, ik weet het niet meer.
Zou iemand mij dat adres kunnen geven?? Alvast bedankt.
Ik kreeg nog een email terug van hun of ik het pakketje aangetekend had opgestuurd want ze hadden niets terug ontvangen !!!!! Belachelijk!! Ik heb het gewoon retour gedaan in een envelop met zelfs 2 postzegels, wat volgens mij niet eens nodig is bij ee antwoordnummer, maar goed...
Ben benieuwd wat hieruit voort komt...
Voor iedereen, hou ons op de hoogte aub.

ritan
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2013 08:51

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door ritan »

Ik heb het zelfde probleem dan jullie.
Een proefpakketje besteld en ontvangen.
Nu is het zo dat ze dreigen met een incassoburo als ik de 59.95 niet binnen 14 dagen betaal.
Is dit bij jullie bekend en hoe reageren jullie, wat is het beste te doen??
I

groningen2013
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2013 10:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door groningen2013 »

Ik ben ook slachtoffer van dit bedrijf.
Ik heb nooit een pakket toegestuurd gekregen, maar er is wel een keer 4.99 en een keer 59.99 van mijn rekening afgeschreven.
Beide bedragen heb ik gestorneerd. Daarna krijg ik een dreigmail of ik het geld meteen wil overmaken!
Ik heb een reactie terug gestuurd dat ik die troep niet besteld heb en al helemaal niets ontvangen.
Vandaag krijg ik weer een reactie. Of ik binnen 14 dagen wil betalen, anders dreigen ze met incasso buro!
Betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen???? dat is tocht te zot voor woorden!!!
Ik heb weer een reactie gestuurd dat niet betaal omdat ik nooit wat gezien heb!
Wat nu?

zah73
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 feb 2013 19:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door zah73 »

hallo allemaal,
ik heb hetzelfde gehad en tot zover opgelost!
neem AUB contact met Consuwijzer, zij geven je hele goede raad met deze situatie
ik heb mijn verhaal hier ook ergens opgezet, bij kassa en bij consuwijzer!
niet blijven wachten, maar contact opnemen met consuwijzer!


dit is het advies van consuwijzer gericht aan mij!

Geachte mevrouw Kacher,



Hartelijk dank voor uw e-mail van 24 februari 2013. U schrijft dat u een proefpakket hebt besteld bij Laboratoires Rochelle, waar u alleen verzendkosten voor hoefde te betalen. Zonder verdere verplichtingen. Per e-mail of telefoon zou u dan kunnen laten weten dat u geen vervolgzendingen wilde. Dit hebt u meteen dezelfde dag nog gedaan, per e-mail. Een bevestiging van deze afzegging bleef uit. Daarom hebt u nog een e-mail gestuurd en een sms. Vervolgens is er zomaar geld van uw rekening afgeschreven voor vervolgzendingen die u niet eens hebt ontvangen en waarvoor u zich hebt afgemeld. U hebt het geld terug laten boeken en dit ook kenbaar gemaakt bij het bedrijf. U hebt ook een aangetekende brief gestuurd. U vraagt onze hulp.



Uw melding bij ConsuWijzer

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u hebt genomen om uw ervaring met dit bedrijf bij ons te melden. Uw melding is bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de desbetreffende toezichthouder achter ons informatieloket. Wilt u weten wat het betekent als u bij ConsuWijzer melding doet? Klik dan op onderstaande link:

http://www.consuwijzer.nl/over-ons/veel ... chthouders



Uw situatie en ons advies

U schrijft dat u alleen een proefpakket hebt besteld en ontvangen. De vraag is hier of de vervolgzendingen bekend gemaakt zijn toen u het proefpakket bestelde. Of werd dit pas duidelijk bij levering van het proefpakket zelf? De informatie over het feit dat u vervolgzendingen krijgt, moet duidelijk bij het aanbod van het proefpakket (waar u op in bent gegaan) vermeld worden. Is dit niet gebeurd? Dan zijn de vervolgzendingen geen onderdeel geweest van de overeenkomst. U hoeft dan strikt genomen ook niet op te zeggen of pakketten terug te sturen.


U hebt daarnaast op tijd opgezegd, schrijft u. En u geeft aan dat u dit aannemelijk kan maken omdat u de e-mails nog hebt die u destijds gestuurd hebt. U zou het standpunt dan kunnen innemen dat er geen overeenkomst bestaat omtrent de vervolgzendingen. En dat u daarom ook geen betalingsverplichting hebt.



Wat kunt u doen?

Eigenlijk hebt u gedaan wat wij u zouden hebben geadviseerd. Strikt genomen is het aan de ondernemer om stappen te zetten als hij van mening is dat u toch de rekening moet betalen. U hebt daar zelf geen invloed op. Is er een incassobureau ingeschakeld? Stuur hen een kopie van de brief die u aan de ondernemer hebt gestuurd.



ConsuWijzer biedt geen bemiddeling of individuele rechtshulp. Wilt u toch rechtshulp?



Ga na of u een rechtsbijstandverzekering hebt afgesloten en schakel deze dan in. Hebt u deze niet? Neem dan contact op met het Juridisch Loket bij u in de buurt (telefoonnummer: 0900 8020).



Vragen?
Hebt u nog vragen? Belt u dan gerust met ConsuWijzer. Het telefoonnummer is 088-0707070. Als u belt, vragen we naar uw contactnummer. Dat nummer is 100294111. Op http://www.consuwijzer.nl staat meer informatie over uw rechten als consument. Op de website staan ook handige voorbeeldbrieven.



Met vriendelijke groet,


ilseegberink
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2013 01:02

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door ilseegberink »

hallo allemaal
Ik zit dus ook met hetzelfde probleem.
Eerst proefpakketje dan 59,95 euro afgeschreven(nooit 60 capsules ontvangen.Ook niet aangeven dat ik dit wil dit vervolgens laten terugboeken.Vervolgens dreig mail moet voor vrijdag 22 maart betalen anders word incassoburo ingeschakelt. Je krijgt met geen mogelijkheid contact. I.E.

cichocki
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2013 12:37

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cichocki »

Hallo, Ook ik ben slachtoffer van dit "list en bedrogbedrijf". Eind januari ben ik in de gratis proefzending (alleen verzendkosten van 4,99 dienden via een incasso-machtiging betaald te worden). Al snel merkte ik dat die pillen niks deden, integendeel, erg zwaar op de maag bleven liggen. Ik heb toen een e-mail verstuurd aan "Marjolein" dat ik van verdere toezending afzag en meteen om bevestiging gevraagd. Niet gekregen natuurlijk, maar wel een afschrijving van 59,95 van mijn rekening en enkele dagen later een nieuw pakketje met nu een maandzending. Toen ontdekte ik overigens de afschrijving van mijn rekening; ik check niet iedere dag mijn rekeningen. Dat heb ik toen maar even zo gelaten, maar vervolgens heb ik weer gemaild, nu aan Marjolein en aan klantenservice, met vermelding van mijn klantnr. (dat was ik de 1e keer vergeten) dat ik van verdere zendingen afzag en of ze mij uit hun klantenbestand wilden verwijderen. Ondanks verzoerken om bevestiging en via de server en in min e-mails, kwam er geen reactie. Vorige week was het weer raak, eerst 59,95 afgeschreven. Dat bedrag heb ik meteen laten storneren en het pakje dat zaterdag op de deurmat lag, gaat vanmiddag via DHL terug. Dat kost niet zoveel als aangetekend maar je krijgt wel een verzendbewijs. Vanmorgen had ik overigens in mijn mailbox al een bericht van Docdata dat de machtiing voor LR geblokkeerd was door mijn bank en of ik maar zo snel mogelijk die 59,95 wilde overmaken. Nou, never! Ik hoop dat Tros Radar deze oplichters gaat aanpakken, want bij het lezen van alle klachten over dit "bedrijf" gaan je haren recht overeind staan!
Met vriendelijke groeten, Yvonne Cichocki-Marechal

probleem
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013 11:07

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door probleem »

In onderstaande beschrijving, mijn correspondentie naar dit bedrijf, ik hoop er daadwerkelijk vanaf te zijn waar het wel naar uitziet gezien het antwoord.
Ik hoop hiermee anderen te kunnen helpen, SUCCES!!

P.s. nadien kreeg ik nogmaals een proefpakketje dat ik retour afzender heb gedaan zonder postzegel zo in de bus gegooid. :lol: :lol:






Beste meneer ,

Neem mij niet kwalijk. Wij hebben uw afmelding in de proefperiode niet in goede orde ontvangen. Indien u de vervolgzending ongeopend binnen 14 dagen naar ons terugstuurt zullen wij dit hier verwerken. U kunt het terugsturen naar onderstaand adres.

Voor alle duidelijkheid, u bent in ons systeem afgemeld voor verdere vervolgzendingen.

Mijn excuus voor deze situatie.

Met hartelijke groeten,
Dirk Stijn

Medewerker Klantenservice
Laboratoires Rochelle B.V.
Productgroep Natrudyn Bio Forte

H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam

-------- Original Message --------
Subject: bezwaar
From:
Date: Mon, March 04, 2013 11:17 am
To:
Cc: <[email protected]>
Geachte Firma??,

Hoe kan het zijn dat u mij sommeert om een betaling te doen voor een product dat ik eerst op proef van u geleverd zou krijgen,
er een bedrag van € 59.95 van mijn rekening ingehouden werd, hierop heb ik Aktie ondernomen door het bedrag te storneren.
Immers ik had geen product op proef ontvangen, kon het dus niet beoordelen.
Daarna een proefpakketje ontvangen en dat ongeopend teruggestuurd.
U de mededeling gedaan dat ik niet in aanmerking wens te komen voor vervolg zendingen.
U op de hoogte gebracht via E-mail met onderstaande mededelingen.

Met vriendelijke groet,





Geacht DOCdataPayments,

De reden dat ik terugkom op de automatische betaling is hieronder beschreven ik heb naar de Firma gemaild op 26-02-2013, omdat zij zich niet aan de levering gehouden hebben en ik hierdoor nu geen belangstelling meer voor het product heb.

Met vriendelijke groet,


Geachte Firma,

16-02-2013 heb ik op uw gratis aanbieding gereageerd echter nooit een zending voor 7 dagen op zicht ontvangen,



De biologische afslankcapsules van Natrudyn Bio Forte zijn veelgeprezen in diverse media en hebben tot daverende successen geleid bij veel Nederlanders.



• Stimuleert je vetverbranding
• Verbetert je stofwisseling
• Geeft je meer energie
• Gratis* Android Tablet






Snelle beslissers ontvangen tevens een gratis* Android Tablet. Dit is een beperkte actie maar als lid krijgt u voorrang. Wees er dus snel bij.




Ja, ik wil de gratis Tablet + Proefpakket




U profiteert zonder verdere aankoopverplichting elke maand van een nieuwe vervolgzending die u kunt weigeren als het aanbod u niet bevalt. Deze vervolgzending bestaat uit 60 Natrudyn Bio Forte capsules t.w.v. € 59,95 incl. verzendkosten, genoeg voor 1 maand. U hebt geen koopverplichting, geen abonnement. Alle informatie vindt u in het proefpakket.

Nu wordt er door uw Firma, zonder dat ik een proefpakket heb uit kunnen proberen een bedrag a € 59.95 voor een volgende zending van mijn rekening afgeschreven.
Hiermee ga ik niet akkoord , immers ik heb nooit de kans gehad om het uit te proberen want ik heb geen eerste zending van u mogen ontvangen, derhalve zal ik het
Bedrag storneren en indien ik een zending van u krijg deze terug zenden, Tevens wens ik ook geen volgende zendingen van Uw Firma meer te ontvangen.

Met vriendelijke groet,








Van: DocdataPaymentsB.V.-DO_NOT_REPLY [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 1 maart 2013 11:02
Aan:
Onderwerp: Machtiging geweigerd Laboratoires Rochelle BV

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen dinsdag 26 februari 2013 heeft Laboratoires Rochelle BV getracht de doorlopende machtiging, die u eerder heeft afgegeven voor het incasseren van de periodieke kosten, van uw rekening af te boeken.

Helaas is deze machtiging, om voor ons onbekende reden(en), geweigerd door uw bank. Wij verzoeken u daarom het bedrag alsnog per bankoverschrijving aan ons te voldoen.

Bedrag EUR 59.95
Betalingskenmerk 4000 0022 9076 4873

Bankrekeningnummer 55.69.77.556
Banknaam Deutsche Bank
Vestigingsplaats bank Amsterdam
Ten name van Stichting Foundation docdata payments
te Utrecht, Nederland

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken naar bovenstaand rekeningnummer onder vermelding van het betaalkenmerk. Wanneer het betaalkenmerk ontbreekt, kan de verwerking van uw betaling meer tijd in beslag nemen.

Wilt u deze incasso machtiging intrekken of heeft u vragen hierover, dan kunt u Laboratoires Rochelle BV bereiken op:
E: [email protected]
T: 0900 600 600 3

Docdata Payments is in deze slechts een online betaaldienst verlener voor Laboratoires Rochelle BV.

Met vriendelijke groet,
Docdata Payments


Let op! Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Een antwoord op dit bericht wordt niet gelezen. Voor vragen omtrent uw bestelling verwijzen wij u naar Laboratoires Rochelle BV ([email protected]) .




Van: Incasso | Lab. Rochelle [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 maart 2013 9:10
Aan:
Onderwerp: Betreft: uw betalingsachterstand Natrudyn Bio Forte
Urgentie: Hoog


Inzake: uw betalingsachterstand


Amsterdam, 4 maart 2013


Geachte heer ,

Naar aanleiding van een storno of mislukte afschrijving blijkt dat onderstaande rekening nog niet is voldaan.

1e vervolgpakket Natrudyn Bio Forte verstuurd d.d. 26-02-2013: € 59.95

Het totaalbedrag dient uiterlijk op 11-03-2013 te zijn bijgeschreven op ons rekeningnummer 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV. Vermeld bij uw betaling als kenmerk uw klantnummer KN1440842. Mocht u het openstaande bedrag inmiddels al hebben voldaan, dan kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen.

Als u aan bovenstaande sommatie niet voldoet, dan bent u in verzuim.

Voor vragen kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen.

Hoogachtend,

Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

Afdeling Finance

H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam

Internet: http://www.natrudynbioforte.com/nl
Tel: 0900 - 600 600 3 (€ 0,35 p/m)

DianaVeld37
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2013 09:03

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door DianaVeld37 »

Hallo Allemaal,
Ik heb dus het zelfde meegemaakt met Laboratoires Rochelle B.V. enkelt ik ben wel naar het adres gegaan aan de Wenckebachweg 200 en wat schets mijn verbazing dit bedrijf had daar een post adres en dit adres is opgezegd door de eigenaar. Ook zag ik daar twee zakken vol met post staan voor dit bedrijf. Dit wil zegen dat er heel veel mensen ontevreden zijn met dit bedrijf. Dus met andere woorden ze hebben geen poot om op te staan. En inderdaat zullen ze de meeste geld verdienen aan de telefoon kosten. Ik heb ook mijn telefoonkosten terug gevraagd maar ik denk dat ik daar wel naar kan fluiten.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Jolijn »

DianaVeld37 schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb dus het zelfde meegemaakt met Laboratoires Rochelle B.V. enkelt ik ben wel naar het adres gegaan aan de Wenckebachweg 200 en wat schets mijn verbazing dit bedrijf had daar een post adres en dit adres is opgezegd door de eigenaar. Ook zag ik daar twee zakken vol met post staan voor dit bedrijf. Dit wil zegen dat er heel veel mensen ontevreden zijn met dit bedrijf. Dus met andere woorden ze hebben geen poot om op te staan. En inderdaat zullen ze de meeste geld verdienen aan de telefoon kosten. Ik heb ook mijn telefoonkosten terug gevraagd maar ik denk dat ik daar wel naar kan fluiten.
Dan klopt het wel dat opzeggingen niet in goede orde zijn aangekomen. 8)

dadaco
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2013 16:27

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door dadaco »

Mij is precies hetzelfde overkomen als wat hier boven staat het hele verhaal heeft iemand een oplossing hiervoor !!!!!!
Ik heb zelfs proefpakket teruggestuurd aangetekend en hun bankrekening nummer laten blokkeren dat ze bij mij niet meer kunnen afschrijven en email bewaard die naar hun zijn gestuurd

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

@DianaVeld37: Bedankt voor je bijdrage, dat is belangrijke informatie om te weten. Ik had ook al zo'n vermoeden aangezien het bewuste pand te huur staat. Dan heeft het dus ook geen zin om pakketjes terug te sturen.

Ben alleen benieuwd hoe dat zit met het incassobureau uit Purmerend waar iemand het op dit forum over had, zou die ook fake zijn? Ik neem aan dat een fatsoenlijk incassobureau zich niet brandt aan dit soort oplichtingspraktijken.

Over 9 dagen gaat mijn "wanbetaling" over naar dit incassobureau, ik begin al te trillen......

Nogmaals mijn advies:

-rekeningnummer blokkeren
-overal aangifte van oplichting doen
-bel vooral NIET
-stuur niets terug (komt toch niet aan en je hebt er toch niet voor getekend!)
-maak je er niet druk om, ze hebben geen poot om op te staan!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door newmikey »

mamalz schreef:...nu krijg ik een mail dat ik het bedrag binnen een week moet betalen op een dreigende manier.
Betalen op een dreigende manier...hoe zou je dat doen? "Kijk maar uit, als ik je deze euro's geef. Het kon je nog wel eens slecht bevallen..."
:lol: :mrgreen: :twisted:

Gesloten