LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PUR NATUR TRADING LEVERT D-MANNOSE alsnog en stort 10 euro

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Gravin4

PUR NATUR TRADING LEVERT D-MANNOSE alsnog en stort 10 euro

Ongelezen bericht door Gravin4 »

Heb inmiddels 10 euro terug gekregen en het pakketje is geleverd.
Laatst gewijzigd door Gravin4 op 08 jun 2011 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Jpri

Re: PUR NATUR TRADING LEVERT D-MANNOSE alsnog en stort 10 euro

Ongelezen bericht door Jpri »

Beste Gravin,

Ook ik heb D-mannose pillen besteld bij Pur Natur Trading. Deze heb ik vorige maand al besteld en betaald, en heb deze niet ontvangen!

arjenge

Ongelezen bericht door arjenge »

Beste Gravin en Jpri,

Ik heb nog een restant liggen van een partij Now d-mannose poeder 85 gram. houdbaar tot september. Omdat de inhoud wat is gaan klonteren biedt ik deze aan voor € 5,- per verpakking. Het is de beste kwaliteit en de grootste hoeveelheid verkrijgbaar. De klontering heeft geen invloed op de werkzaamheid. Ik wil jullie beiden een gratis verpakking aanbieden (afhalen in Zwaag, of bezorgen in de omgeving Amsterdam), of enkel tegen verzendkosten. Je kunt een mailtje sturen naar [email protected]

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Nou.....denk niet dat je je pillen nog krijgt...
de site rammelt aan alle kanten:
Waar zijn de algemene voorwaarden? Ik kan ze niet vinden!
Wat is het bezoekadres?
Is er niet...

Deze "site" voldoet niet aan de voorwaarden zoals gesteld in de Wet Koop op Afstaand, is hoogstwaarschijnlijk opgezet door een kneus die snel rijk wil worden....

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

koop d manose gewoon in de winkel.. genoeg reform en gezondheidswinkels die het verkopen

reingul2

Ongelezen bericht door reingul2 »

Inmiddels hebben ze D=-Mannose geleverd en heb ik 10 euro teruggestort gekregen, voor die tijd een mail ontvangen met de keuze, geld terug krijgen of leveren en 10 euro teruggestort krijgen. Is dus netjes afgehandeld.

ook ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf. Vorige week betaald voor D-mannose maar nog niets ontvangen. 3 mails gestuurd maar geen reactie. Vandaag alsnog gevraagd of ze het geld terug wilde storten omdat ik anders een aanklacht in ga dienen, inmiddels is de website niet meer bereikbaar.

Gesloten