Ik heb gereageerd op een melding op internet dat de BTW op muurisolatie verhoogd zou worden en dat het nu de tijd is om een offerte te laten maken.
Op mijn aanmelden op deze site hebben meerdere bedrijven gereageerd
Het eerste bedrijf kwam 's avonds en heeft 2 uur gezellig over ons huis gepraat en of isolatie zin heeft.
Hij heeft onze spouwmuur bekeken en heeft afgeraden om te isoleren.
Een tweede bedrijf AZ-isolatietechniek in Scherpenzeel heeft zich gemeld en heeft een afspraak gemaakt,
Hij heeft naar eigen zeggen aangebeld maar mijn vrouw heeft hem niet gehoord.
Hij heeft mij tijdens mijn werk verschillende keren op ongelukkige momenten gebeld .
Ik ben chauffeur en kan tijdens mijn werk niet bellen.
Op het laatst kreeg ik hem aan de lijn en ik vertelde hem dat het mij speet dat mijn vrouw hem niet heeft horen bellen.
Daarna vertelde hij mij dat ik een rekening zou krijgen voor zijn bezoek.
Op zijn verzoek is de afspraak tot stand gekomen dus ik ga voor deze onzin niet betalen.
Ik waarschuw iedereen om geen afspraak met dit bedrijf te maken.
Met vriendelijke groet
Ted Buter
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] A-Z Isolatietechniek: nota voor gesprek dat niet doorging
-
Re: A-Z Isolatietechniek: nota voor gesprek dat niet doorging
Wie de afspraak maakt is niet relevant. Er is samen akkoord gegaan om af te spreken, dan is het niet netjes als het gesprek niet doorgaat. De persoon heeft nog een aantal keer proberen te bellen en krijgt geen gehoor.
U bent chauffeur zegt u, hoe zou u het vinden dat als u iemand moet ophalen die er niet is dat u daar geen salaris voor krijgt? Of als iets moet afleveren bij een persoon die er niet is, datu dan ook niet betaald krijgt?
Ik zou haast zeggen, pas op met afspraken maken met Ted Buter. Afspraak word niet nagekomen, dus je staat er wortel te schieten.
U bent chauffeur zegt u, hoe zou u het vinden dat als u iemand moet ophalen die er niet is dat u daar geen salaris voor krijgt? Of als iets moet afleveren bij een persoon die er niet is, datu dan ook niet betaald krijgt?
Ik zou haast zeggen, pas op met afspraken maken met Ted Buter. Afspraak word niet nagekomen, dus je staat er wortel te schieten.
De website van A-Z isolatietechniek geeft aan dat zij vrijblijvende offertes maken zonder kosten. Je hoeft niet te accepteren. Ook staan er nergens aanvullende voorwaarden, of überhaupt voorwaarden. Ook zou A-Z isolatietechniek aan moeten geven wanneer er wel kosten aan een ''vrijblijvend'' bezoek zitten, zoals in de vorm van voorwaarden...NeoDutchio schreef:Wie de afspraak maakt is niet relevant. Er is samen akkoord gegaan om af te spreken, dan is het niet netjes als het gesprek niet doorgaat. De persoon heeft nog een aantal keer proberen te bellen en krijgt geen gehoor.
Natuurlijk is het niet netjes, maar de bel niet horen komt voor... Heel erg goed van TS dat hij zijn telefoon niet opneemt tijdens het rijden, echter hebben mensen die rijden voor hun beroep tegenwoordig wel een handsfree kit om te bellen. Al dit geen must natuurlijk.
De kosten die hiervoor in rekening worden gebracht zou u niet hoeven te betalen, er zijn geen voorwaarden verstrekt, nog gevolgen aangegeven indien het gesprek vanuit de aanvrager niet door zou gaan.
-
Kosten factureren om een offerte te maken zonder dit vooraf te melden. Moet niet gekker worden. Wie zegt dat hij wel bij u is geweest, laat hem dat maar eens bewijzen of heeft hij zijn visitekaartje in de bus gedaan. Zelfs dan vind ik het apart om een bezoek te factureren.
Ben het dus met TS eens, niet in zee gaan met dit bedrijf.
Ben het dus met TS eens, niet in zee gaan met dit bedrijf.
Waarschijnlijk was er geen factuur geweest als het gesprek gewoon had plaatsgevonden. Deze ondernemer is het waarschijnlijk zat dat hij gratis adviesgesprekken inplant om vervolgens voor een dichte deur te staan. Dit kost hem tijd en levert niks op. Vervolgens probeert hij meermalen telefonisch contact op te nemen, wat ook weer tijd kost, maar ook dat levert niks op. Dat hij vervolgens uit frustratie zegt dat er wel een factuur zal volgen is niet correct, maar wel te begrijpen.
Overigens maak ik uit het verhaal niet op dat die factuur er ook al daadwerkelijk is. Het kan dus best zijn dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij is opgediend. Om dan nu al te zeggen dat dit een bedrijf is waarmee je niet in zee moet gaan, lijkt me dan ook wel erg voorbarig.
Overigens maak ik uit het verhaal niet op dat die factuur er ook al daadwerkelijk is. Het kan dus best zijn dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij is opgediend. Om dan nu al te zeggen dat dit een bedrijf is waarmee je niet in zee moet gaan, lijkt me dan ook wel erg voorbarig.