In eerste instantie was mijn ervaring positief, snelle levering en de produkten zagen er goed uit echter door een misleidende tekst op de site van Acetrading waren mijn rolhordeuren niet geschikt voor openslaande tuindeuren. Terwijl dit wel op de site duidelijk omschreven stond. Toen ik de verkoper daar op wees kreeg ik te horen dat ik dan maar de gebruiksaanwijzing had moeten lezen.....vervolgens zag ik weer op de site ........u raad het al....deze was aangepast en de tekst geschikt voor openslaande tuindeuren was verdwenen.
Ik heb Acetrading of Horrentotaal want ze hebben meerdere sites en namen daar op geatendeerd en dat ik er screenshots van had gemaakt alvorens ik aan de bel trok. Ik mocht ze retour sturen en daar ligt nu het probleem...geen enkele vervoerder wil een particulier pakket van 2.35 lengte en 11 kilo vervoeren of het kost je 100 euro. Dit heb ik Ace trading doorgegeven hoe dit op te lossen. Ze werken totaal niet mee aan een oplossing terwijl de fout toch echt bij hun is ontstaan. Ik bestel een produkt nadat ik had gelezen dat het geschikt was voor openslaande deuren. Nadien bleek dit niet zo te zijn en moet ik zelf zorgen dat het retour wordt gestuurd op mijn kosten die erg hoog zijn. ze geven dit ook toe door direct de website te veranderen maar met een oplossing komen ze niet en vind ik schandalig. Nu ligt er al weken een pakket die ze wel versturen maar niet met een oplossing of voorstel komen dit retour te halen.
Ik vind dat de verkoper niet zijn verantwoording neemt iemand te helpen die door verkeerde info verkeerde spullen kreeg geleverd. Als ik het nu voor een klein bedrag retour kan sturen oke, maar postnl vraagt maar liefst 100 euro en andere vervoerders wijzen het pakket af door de lengte van 2.35
Mensen wees gewaarschuwd! Ace Trading doet er niets aan en laat de consument het zelf maar oplossen.
Geen spullen kopen daar!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acetrading / horrentotaal.nl klantonvriendelijk, misleidend
-
Re: Acetrading / horrentotaal.nl klantonvriendelijk, misleidend
Misschien kunt u voorstellen dat ze een set nieuwe hordeuren leveren en de oude gelijk meenemen? Dat lijkt me wel zo netjes in uw geval.
-
Wat is dan de fout?
Zijn de deuren niet 2.35m hoog bij verticaal gebruik, of gaan de deuren niet meer naar binnen open omdat de hor ervoor zit bij horizontaal gebruik.
Zijn de deuren niet 2.35m hoog bij verticaal gebruik, of gaan de deuren niet meer naar binnen open omdat de hor ervoor zit bij horizontaal gebruik.
-
Ik heb inderdaad het voorstel gedaan mij dan andere te leveren, bijvoorbeeld plisse maar volgens Ace trading had men deze niet en konden ze mij daar niet aan helpen. Als je vervolgens op de site kijkt hebben ze die wel degelijk.
Het probleem was niet de hoogte en de breedte maar de bevestiging aan elkaar. Je had twee rolhorren nodig een linker en een rechter en deze ook besteld. Echter zijn deze niet geschikt om ze aan elkaar te klikken. Ik heb hierop ook een andere leverancier van de zelfde soort rolhorren benaderd met de vraag of ik deze kon gebruiken voor openslaande tuinddeuren. Hier kreeg ik direct een antwoord dat het niet mogelijk is en alleen geschikt is voor enkele deuren.
Ik heb ook nooit meer iets vernomen van Ace trading of Horrentotaal. Dit vind ik gewoon erg slecht. Opsturen kan wel maar hun eigen vervoerder heeft het contract met hen opgezegt. Als ik deze via de post laat versturen zou het mij 99,95 kosten.......tja de beide horren kosten 49.95 per stuk.......
Nu heb ik wel een rechtsbijstand en die zullen het wel vergoeden maar ik vind dat Ace trading zelf met een voorstel moet komen als het bedrijf een betrouwbare indruk wil maken op zijn klanten.
Het probleem was niet de hoogte en de breedte maar de bevestiging aan elkaar. Je had twee rolhorren nodig een linker en een rechter en deze ook besteld. Echter zijn deze niet geschikt om ze aan elkaar te klikken. Ik heb hierop ook een andere leverancier van de zelfde soort rolhorren benaderd met de vraag of ik deze kon gebruiken voor openslaande tuinddeuren. Hier kreeg ik direct een antwoord dat het niet mogelijk is en alleen geschikt is voor enkele deuren.
Ik heb ook nooit meer iets vernomen van Ace trading of Horrentotaal. Dit vind ik gewoon erg slecht. Opsturen kan wel maar hun eigen vervoerder heeft het contract met hen opgezegt. Als ik deze via de post laat versturen zou het mij 99,95 kosten.......tja de beide horren kosten 49.95 per stuk.......
Nu heb ik wel een rechtsbijstand en die zullen het wel vergoeden maar ik vind dat Ace trading zelf met een voorstel moet komen als het bedrijf een betrouwbare indruk wil maken op zijn klanten.
-
U zegt, de rechtsbijstandsverzekering zal het wel vergoeden ...
Cash? omdat iedere verdere juridische bewerking méér kost dan de producten waard zijn?
Geen wonder dat de verzekeringspremies jaarlijks flink toenemen.
Waarom geen klacht indienen en de wettelijke weg volgen zoals Consuwijzer dit aangeeft?
Koop ontbinden dus! Bewijsmateriaal heeft u met een screenshot al verzameld.
Cash? omdat iedere verdere juridische bewerking méér kost dan de producten waard zijn?
Geen wonder dat de verzekeringspremies jaarlijks flink toenemen.
Waarom geen klacht indienen en de wettelijke weg volgen zoals Consuwijzer dit aangeeft?
Koop ontbinden dus! Bewijsmateriaal heeft u met een screenshot al verzameld.