Ik heb ook een Aduro H3 palletkachel Hybrid gekocht deze was na 1,5 dag al stuk, toen weer een nieuwe ook deze na 3 dagen stuk de veizels beide stuk en printplaat ook, palletbrokjes die ik gebruik staan alle gevraagde keurmerken op.
De service en afhandeling van de klachten worden door 123 kaminofen uit Uelsen niet afgehandeld, je mag €1800 euro extra gaan uitgeven voor een product dat 3 dagen gewerkt heeft.
Heb nu alles bij een advocatenkantoor neergelegd om deze zaak voor ons af te handelen.
Ik koop in ieder geval nooit meer een Aduro kachel en zeker ook niks meer bij 123kaminofen uit Uelsen.
Even een reactie op het antwoord van de fabrikant, ik heb de EN plus A1 pallets gebruikt en ook allemaal goedgekeurde, ik kan het tevens bewijzen, heb alle zakken bewaard.123 kaminofen uit Uelsen ziet dat vanzelf wel als het tot een rechtszaak komt.
En ik lees ook dat de palletbrokjes gegroeid zijn in de tussenperiode
Jullie bodemvoedersysteem van de Aduro h3 is gewoon niet goed van kwaliteit, maar wel ruim € 4500 .- voor een kachel vragen.
Jullie zouden je moeten schamen.
Consumenten wees gewaarschuwd.
Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten, denk dat ik ook maar eens een consumenten programma ga aanschrijven over dit probleem.
Word vervolgd !!!!!
Even wat rond gegoogeld en wat voor klachten kom zoal tegen nou de zelfde als ik heb kijkt u maar eens goed op truspilot.com of zet Google op Deens of Frankrijk het regent klanten en de afhandeling net als bij ons waardeloos, veizels hebben als eens updates gehad maar hebben nog niks geholpen ook de printplaten zijn een bekend probleem en maar vol houden dat het aan de palletbrokjes ligt of aan al die consumenten.
Kortom een Aduro Hybrid 3 is van zo’n slechte kwaliteit dat een enkel palletbrokje dat langer dan 4 cm is de kachel compleet stuk gaat, daar waar bij geen enkel ander merk dat gebeurd.( kachel kost wel bijna € 5000.- )
Zowel fabrikant als 123kaminofen.de lossen niks op de kachel staat nog steeds bij 123kaminofen.de in Uelsen en ik ben €5000.- armer, zo gaat men met klanten om.