Wij raden inderdaad aan om de thermostaat zoveel mogelijk vrij te houden. Mocht de situatie niet verbeteren, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met uw rayonbeheerder. Dit kan via e-mail of telefonisch via het algemene nummer van de Woonmensen (055) 548 48 48.
Ik zal de betreffende rayonbeheerder in ieder geval alvast bijpraten over deze correspondentie zodat hij op de hoogte is van de stand van zaken.
Succes met de aanpassingen en wij hopen natuurlijk op een snelle verbetering van deze vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Rick Evers
communicatieadviseur de Woonmensen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koud in de woning
-
Re: koud in de woning
Wens Jeroen even beterschap, die man is echt fantastisch, een man met gevoel voor zijn werk en voor de mens.Woonmensen schreef:Wij raden inderdaad aan om de thermostaat zoveel mogelijk vrij te houden. Mocht de situatie niet verbeteren, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met uw rayonbeheerder. Dit kan via e-mail of telefonisch via het algemene nummer van de Woonmensen (055) 548 48 48.
Ik zal de betreffende rayonbeheerder in ieder geval alvast bijpraten over deze correspondentie zodat hij op de hoogte is van de stand van zaken.
Succes met de aanpassingen en wij hopen natuurlijk op een snelle verbetering van deze vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Rick Evers
communicatieadviseur de Woonmensen
-
Re: koud in de woning
Kijk het inderdaad een paar dagen aan, als het dan nog niet opgelost is dan kun je vragen of iemand van Woonwensen even de thermostaat ijkt (gewoon een goede thermometer ernaast), en of ze even in de kruipruimte willen kijken of er vocht langs de muren naar boven trekt. Als een muur vochtig is, komt er ook een hoop kou naar boven namelijk.dan bel ik wel weer naar de bekende woonmensen man
En mischien is het wel een combinatie van factoren, dat kan ook nog.
Wat heb je eigenlijk voor vloerbedekking? Als je bijvoorbeeld een houten vloer hebt zonder isolatie, met alleen maar een dun tapijt of zeil, dan komt daar ook een hoop kou vanaf, hoor.
De betonnen vloer in mijn woning zou geïsoleerd moeten zijn, maar ik heb dunne tapijttegels, zonder pantoffels kan ik 's winters evengoed hier niet lopen, hoor.