LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] B en M Multidiensten (spinnen verwijderaar)
B en M Multidiensten (spinnen verwijderaar)
In Mei '11 kregen we een flyer in de bus over B en M Multidiensten Spinnenverwijderen. een behandeling voor 50 euro voor huis en tuin.
Na een wat vreemde manier van Communicatie (Alleen Mobiell Nummer)
en 3 weken wachten dan toch een SMS van Morgen komt de spinnen man. huh 2 juni op Hemelvaartsdag, en prompt na een sms hier over gestuurd krijg ik om 11 uur een SMS de spinnenman komt om 12 uur vandaag. Na de behandeling bleek al snel dat dit niet werkt, en kregen gewoon spinnen in en om het huis.
na 2 maanden geklaagt en zouden langs komen. Geen gehoor. na 2 weken sms gestuurd komt van de weke langs, niet dus. na 3 weken vroeg ik mijn 50 euro terug en dat was als antwoord in de sms zo omschreven, oké we storten uw geld terug prettige dag. maar niks geen geld, en na een paar weken staan er 2 Buitenlands mannen voor je deur. die wilde de behandeling over doen, Ik zei je kan beter even met kantoor bellen. want ik krijg mijn geld retour. ik vroeg duidelijk of hij dit in NL wilde doen, en ja hoor, die man brabbeld in zijn eigen taal daarna krijg ik de telefoon en een vrouw overruld me en gooit de hoorn neer.
ik heb met eigen telefoon daarna gebeld en voorgesteld om binnen 1 week te betalen zo niet dan start ik een incasso op. en die loopt inmiddels, het vervolg komt dus nog erachteraan.
Het Schoonmaakbedrijf zit in Zaandam en heeft dus Multidiediensten.
Na een wat vreemde manier van Communicatie (Alleen Mobiell Nummer)
en 3 weken wachten dan toch een SMS van Morgen komt de spinnen man. huh 2 juni op Hemelvaartsdag, en prompt na een sms hier over gestuurd krijg ik om 11 uur een SMS de spinnenman komt om 12 uur vandaag. Na de behandeling bleek al snel dat dit niet werkt, en kregen gewoon spinnen in en om het huis.
na 2 maanden geklaagt en zouden langs komen. Geen gehoor. na 2 weken sms gestuurd komt van de weke langs, niet dus. na 3 weken vroeg ik mijn 50 euro terug en dat was als antwoord in de sms zo omschreven, oké we storten uw geld terug prettige dag. maar niks geen geld, en na een paar weken staan er 2 Buitenlands mannen voor je deur. die wilde de behandeling over doen, Ik zei je kan beter even met kantoor bellen. want ik krijg mijn geld retour. ik vroeg duidelijk of hij dit in NL wilde doen, en ja hoor, die man brabbeld in zijn eigen taal daarna krijg ik de telefoon en een vrouw overruld me en gooit de hoorn neer.
ik heb met eigen telefoon daarna gebeld en voorgesteld om binnen 1 week te betalen zo niet dan start ik een incasso op. en die loopt inmiddels, het vervolg komt dus nog erachteraan.
Het Schoonmaakbedrijf zit in Zaandam en heeft dus Multidiediensten.
Re: B en M Multidiensten (spinnen verwijderaar)
Succes met je incassoprocedure voor €50,-
Ja waarom niet, Het kost mij niks he No cure no pay. dus het proberen waard
-
- Contacteer:
Helemaal gelijk, andersom zou het ook gebeuren. Dit soort bedrijven aanpakken.
precies. zo is dat. niet dat ikzelf ooit één incasso heb gehad gelukkig, maar in deze tijden word je zo belazerd, dus moeten we dat wel bestrijden. Niet geprobeerd is altijd mis he.. en de tak glazenwassers en spinneverwijderaars is één. en Communiceren doen ze niet met je, en ze doen maar wat.
Het heeft zijn vruchten afgeworpen. De schijnheilen hebben mij nu 50 euro betaald maar niet via het incasso bureau. heb wel onkosten gemaakt € 12,50 die gaan ze nu incasseren. ben benieuwd.
-
ik had sowieso niet in zee gegaan met dit soort vage toko's. Je mag blij wezen dat je het geld nog retour hebt gekregen.
Straks krijg je ierse klusjesmannen aan de deur.
Straks krijg je ierse klusjesmannen aan de deur.
ja en wat dan nog. ik ga toch met een nederlands bedrijf in zee, al sturen ze russen. gewoon aanpakken die lui
Zijlmans schreef:ja en wat dan nog. ik ga toch met een nederlands bedrijf in zee, al sturen ze russen. gewoon aanpakken die lui
mee eens, maar leg je er bij neer dat er in dit jaargetijde spinnen zijn, ze gaan ook wel weg hoor
heb ze liever niet, dus weg met de spinnen. maar ja moet het wel helpen als je er tegen laat behandelen he. maar goed volgend jaar maar weer een ander proberen.
Denk dat niemand er echt gek op is, maar ik mep ze wel dood stukkie goedkoper.
ja dat kan ook. maar het gaat hier niet om de prijs he, het gaat erom dat het bedrijf de woning heeft behandeld en dat dit niet heeft gewerkt terwijl het vorig jaar wel hielp om de spinnen weg te houden. dus graag wel antwoorden die hier over gaan.
-
Ik wil hier graag op reageren. B&M Multidiensten adverteerd met de mededeling: Wij gebruiken biologische producten die ook met succes in de Landbouw en Fruitteelt worden gebruikt. Dat klopt, want daar gebruiken ze gif. Onder beschermende omstandigheden en met bepaalde verhoudingen. Nu gebruiken ze het tegen spinnen en in de leefomgeving van de mens. Dit gif is zeer gevaarlijk voor kleine kinderen en dieren en vissen. Het is echt ongelooflijk dat dit al zo lang gebeurd door dit bedrijf. Ik heb VROM inspectie hier al op afgestuurd, maar die kunnen alleen wat doen op heterdaad situatie. Er is in NL maar een product wat in goedgekeurd door VROM wat tegen spinnen gebruikt mag worden en dat is Antispin. Dat is geheel biologisch en heeft alle goedkeuringen. Er zijn veel spinnenbestrijdings bedrijven en de meeste werken met Antispin. Vraag daarom altijd welk product men gebruikt en of je het etiket mag zien. Er valt geld te verdienen met spinnenbestrijding, dus spuiten ze met gif. Dat is in het buitenland nog wel te halen en dan rekenen ze voor een heel huis 50 euro. Dat is onmogelijk als het met Antispin gebeurd. Je weet dan dat het illegaal is. Dus wees gewaarschuwd, gif is levens gevaarlijk. En de opmerking dat alle spinnenbestrijders op dezelfde wijze werken alls B&M diensten, is niet waar
Laatst gewijzigd door Radar op 28 dec 2011 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
ik vind dit soort acties geld trekkerij, gewoon verwijderen uit je huis of dood meppen.En de opmerking dat alle spinnenbestrijders op dezelfde wijze werken alls B&M diensten, is niet waar
ja Ciska. de eerste keer hielp dat middel toch echt en hebben wij het hele jaar geen spin meer gezien. het jaar erop werkte het dus niet. of ze nu met een niet werkend middel spoten of niet, zij beweren dat het werkt en dus heb ik mijn geld terug geeist, en dat is met die incasso uiteindelijk ook gelukt. wat niet meer dan terrecht was. het werkte immers niet.