LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badcel.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
bc81

badcel.nl

Ongelezen bericht door bc81 »

Hoi,
ik heb al op meerdere forums het volgende bericht geplaatst over badcel.nl. Ik hoop dat op deze manier zoveel mogelijk mensen hun verhaal kwijtkunnen en dat we misschien met zijn allen sterk staan. En op deze manier zoveel mogelijk mensen kunnen waarschuwen niet bij hen te bestellen. Het gaat over de site www.badcel.nl waar je badkamermeubels kunt bestellen. Alleen heb ik er tot nu toe alleen nog maar negatieve verhalen over gehoord. Ik heb 1 juli een bestelling geplaatst, 9 juli 499 euro betaald, half juli een mailtje van hun gehad (nadat ik zelf heel erg vaak heb geprobeerd hen te bellen en mailen) met daarin de mededeling dat het meubel niet op voorraad is en dat het eerste week van augustus komt. Nadat deze week was voorbijgegaan zonder levering van het badmeubel een topic geplaatst op internetoplichting.nl en goede hulp gekregen van hen. Gelijk dezelfde dag gebeld door badcel.nl en mijn mail beantwoord. Alleen nog steeds het badmeubel niet op voorraad! Dit zou de 3e of 4e week van aug geleverd worden. Ook boden ze me een compensatie aan. Deze zou verrekend worden met een ander badmeubel voor in de wc (gelukkig nog niet betaald, komt wel als ik het nog krijg). Maar na de 4e week van aug. nog geen badmeubel. Weer meerdere boze mails gestuurd naar badcel.nl en hun telefoon staat (zoals ik ondertussen al gewend ben) uitgeschakeld. Ook een mail naar internetoplichting.nl, maar ook zij krijgen deze keer dus geen contact. Eerst stond op de site dat ze tot 28 aug op vakantie waren, maar dit is op 28 aug veranderd tot 5 september. Vandaag een negatieve beoordeling geschreven op hun site en die kan er wel gelijk vanaf gehaald worden?!?! Nu maar weer afwachten..... ben ondertussen aan t proberen mijn geld terug te krijgen via de bank, maar omdat ik zelf de opdracht heb gegeven gaat daar ook een hele procedure aan te pas....
Hoop dat die niet nodig is en het meubel alsnog geleverd wordt! Heb er weinig vertrouwen in..
Toen ben ik nog eens gaan googlen op badcel.nl en heb toen ook negatieve berichten gelezen op de site van het vara programma kassa. Hoop dat op deze manier minder mensen de "fout" ingaan! Op internetoplichting.nl staat ook nog een heel topic over dit onderwerp, ook veel negatieve reacties en één positieve reactie (wat achteraf zelfs van het IP adres van de site van badcel.nl schijnt te komen!).

Groetjes bc81

jimmy.vee

Re: badcel.nl

Ongelezen bericht door jimmy.vee »

hallo,
Zoals je leest ben ik ook opgelicht door dit bedrijf, heb er ook alles aan gedaan om mijn geld terug te krijgen en ook speurders.nl ingelicht over dit bedrijf. Er worden zelfs verschillende namen gebruikt (Kim verstraeten,Ramon verhagen) grapje heeft mij 525 euro gekost. Maar ben nu wel genezen van internetwinkels.In andere landen worden bij dit soort oplichters de handen afgehakt, maar in nederland mag natuurlijk alles. :evil:

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

geld tegoed van (in dit geval) Badcel.nl ????

Neem dan eens kontakt op met Directincasso (naam sinds kort veranderd,vandaar)
Nedincasso
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Email: [email protected]

Vraag dan in eerste instantie om hun "Laatste sommatieservice".
Dit is in de meeste gevalllen voldoende om "winkels"als badcel.nl alsnog over de brug te laten komen,

Grootvader

mbekk

Ongelezen bericht door mbekk »

:( Hallo,

Ik heb in de eerste week van februari een stoomdouchecabine besteld bij Badcel.nl. Ik heb het bedrag toen meteen overgemaakt op hun rekeningnummer waar zij om gevraagd hadden.
Na een week nog steeds geen reactie dus maar geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Het telefoonnummer is niet bereikbaar. Op de site staat wel dat ze 6 dagen per week via E-mail bereikbaar zijn maar ook daarop wordt niet gereageerd. Ik kreeg alleen 1 vaag mailtje waarin stond dat we ons telefoonnummer moesten vermelden zodat de transporteur ons vorige week kon bereiken om met ons een afspraak te maken voor de levering. Er stond namelijk in dat de cabine al een week onderweg was??? Nou tot op heden nog steeds niks gehoord. Ik heb via E-mail mij geld teruggeeist aangezien ik geen vertrouwen heb in dit bedrijf en mijn interesse heb verloren in deze cabine.
We zijn momenteel de badkmer aan het verbouwen en we kunnen nu niet verder aangezien zij ook geen technische tekening hebben gestuurd waar wij om gevraagd hadden.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? wat is het beste wat ik nu kan doen? Ik heb dit nog nooit meegemaakt , ben ontzettend hopeloos.

En dit onderstaande heb ik nu gedaan!

Heb intussen wel een aangetekende brief opgestuurd waarop geen reactie kwam. Ik eiste mijn geld namelijk terug binnen 5 werkdagen.
Plotseling zonder aankondiging werd alsnog de cabine geleverd maandag 3 maart.
Maar nu blijkt dat de verpakking al open is geweest en een aantal ondelen gewoon los in de doos zaten. En we hebben geconstateerd dat er meerdere onderdelen missen! Met andere woorden we kunnen niks met dit product!!

Ik denk dat ik nu maar een incassobureau moet gaan inschakelen want vandaag zijn we naar het bedrijf toe gereden en daar werd niet open gedaan. Met andere woorden een leeg magazijn.
Wat een oplichters zijn dit zeg!!

Krijg je ook nog een automatische e-mail waarin staat dat ze tijdelijk niet te bereiken zijn vanwege een nieuwe website??????? tsss

Een hopeloos iemand

Pix

Ongelezen bericht door Pix »

http://www.badkamersnel.nl/product_info ... e726db179b

Z'n nieuwste site? Wij zijn ook opgelicht!...

burning

Ongelezen bericht door burning »

Enkele duizenden euro's waarvan de factuur niet voldaan wordt.
Ik heb bruikbare informatie van dit persoon gevonden welke ik graag met andere mensen deel. Contact kan je met mij opnemen ten alle tijden via [email protected].

Gesloten