LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badkamermeubel Sanidirect

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Bijlsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2014 22:27

Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door Bijlsma »

Op 12 december 2013 hebben wij een badmeubel (merk Ben) gekocht bij Sanidirect in Sneek met hierbij een Spiegelkast waarbij de scharnieren gelijmd zitten op de spiegel.
Aanvankelijk wilden wij het badmeubel nog niet kopen maar het showmodel in de winkel kon met een redelijke korting worden geleverd en daarop hebben wij besloten het badmeubel te kopen.
Op 26 december 2013 is een van de spiegeldeuren losgekomen van het scharnier doordat de lijm is losgelaten. Wij hebben dit direct gemeld per mail bij Sanidirect in Sneek en er is divers mailverkeer geweest over ordernummers etc. Vandaag hebben wij een mail ontvangen van Sanidirect met de mededeling dat ze voor eu.75.00 het scharnier op de deur kunnen komen lijmen. Omdat het een badmeubel uit de showroom betreft zit er volgen Sanidirect in Sneek geen garantie op. Als wij hadden geweten dat de spiegeldeuren na 2 weken spontaan uit de Spiegelkast zouden vallen dan hadden wij het badmeubel uiteraard nooit gekocht. De grote grote vraag voor ons is nu kan dit zomaar ? Wij zijn in ieder geval van mening dat dit een zeer slechte service is van Sanidirect.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door bokkel »

Je hebt gewoon garantie, ik zou het er zelfs op aan laten komen. Je mag gewoon verwachten dat een badkamermeubel langer meegaat dan 2 weken, ook al komt-ie uit de sjo-roem :mrgreen:

16again
Berichten: 16608
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door 16again »

Dat dit show-room model betreft, houdt alleen in dat je geen garantie kan claimen bij lichte beschadigingen of gebruikssporen.

Verder heb je op showroom model gewoon normale garantie, zeker als overeenkomst niets uitdrukkelijk vermeld over garantie.
Sanidirect is aangesloten bij CBW, je kan deze kwestie dus bij geschillencommissie laten toetsen.

Bijlsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2014 22:27

Re: Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door Bijlsma »

Update
Inmiddels zijn we meerdere keren gebeld door Sanidirect om een mogelijke oplossing te bespreken. Het blijkt dat het scharnier niet te lijmen is op de deur omdat dit met UV licht gebeurd in de fabriek daarom heeft Sanidirect aangeboden om kosteloos een nieuwe spiegeldeur te leveren. De nieuwe deur word over 4 weken geleverd. Door Sanidirect is nu duidelijk aangegeven dat ook een spiegeldeur van een showroom badmeubel niet na 2 weken kapot hoort te gaan. Uiteindelijk is dit een correcte oplossing van Sanidirect.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fijn dat Sanidirect nu met een oplossing is gekomen en jullie kostenloos een nieuwe
spiegeldeur gaan krijgen !

Bijlsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2014 22:27

Re: Badkamermeubel Sanidirect

Ongelezen bericht door Bijlsma »

Update
Sanidirect heeft de nieuwe spiegeldeur inmiddels volgens afspraak bij ons thuis afgeleverd.
De spiegeldeur hangt er weer in en wij zijn tevreden met de oplossing.

Gesloten