Hallo damens en heren,
Kunnen jullie mijn aub helpen hoe ik met dit bedrijf in aanraking kan komen? IK ben flink genaaid. Ik wacht al maanden lang op mijn deur en er moet nog hier en daar nog dingen gedaan worden. Ik heb al een rechtszaak ingediend, maar heeft iemand anders nog een ander oplossing? Ik wil graag het adres van hun hebben, want mijn geduld raakt op. Ik betaal elke maand voor niks geld aan de bank. Het gaat om een bedrag van 25.000 euro.
Help mij aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BEKO KOZIJN
Re: BEKO KOZIJN
Heb zowel ervaring met Beko Kozijnen BV en ze werkte toen nog samen met Unique Kozijnen BV. Allebei zijn het grote oplichters en als ik mij niet vergis zijn zij allebei nu onder een andere naam weer opnieuw begonnen. Dank deze twee bedrijven heb ik een schade post van € 5360,00. Beko komt zijn afspraken niet na en de plaatsing en afwerking zijn beneden peil. Was al een hele tijd bezig met mijn rechtsbijstand, maar kwam via Radar er achter dat ze allebei failliet zijn.
[b]GA NOOIT ME HUN IN ZEE[/b]
[b]GA NOOIT ME HUN IN ZEE[/b]
Re: BEKO KOZIJN
Dit bedrijft werkt nu onder de naam goedkoopstekozijen.nl
Komen geen één afspraak na mensen ga nooit met dit bedrijf in zee . Wij zitten met een schade van ongeveer 20,000 euro
De rechtsbijstand zit er op maar om eerlijk te zijn zal er niks te halen zijn denken wij.
Yvette
Komen geen één afspraak na mensen ga nooit met dit bedrijf in zee . Wij zitten met een schade van ongeveer 20,000 euro
De rechtsbijstand zit er op maar om eerlijk te zijn zal er niks te halen zijn denken wij.
Yvette