Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Mijn verhaal vertelt de treurige ervaringen die ik opdeed met Albert Heijn.
Die ervaringen geven aan dat AH geen verantwoordelijkheid wenst te dragen voor eigen fouten en dat de AH-reclame-uitingen karikaturaal ver af kunnen staan van de dagelijkse werkelijkheid. Mijn verhaal:
Begin december 2021 reed een AH bezorgauto voor mijn huis de stoep op en vernielde een aantal betonnen bloemborderbakken. Het was ca. 21:00 uur, ik was niet thuis, de buren wel. De chauffeur die wel even keek wat er was gebeurd stapte weer in en reed weg zonder aan te bellen of een briefje achter te laten. Hoewel dat natuurlijk niet op deze manier kan, kan ik er wel enig begrip voor opbrengen: Wie om negen uur in de avond nog moet bezorgen wil z.s.m. naar huis. Toen ik via de buren de toedracht had vernomen probeerde ik contact te leggen met AH. Telefonisch bleek dat een slecht idee, want wachten, wachten, etc. Toen via de site. De aan mij voorgelegde vragen waren voor mij niet relevant, want slechts toegespitst op de core AH business en de vraag of ik goed geholpen was maakte mij extra boos: Ik was door AH in de problemen ‘geholpen’! En aangezien er geen enkele respons op mijn klacht kwam, schoot dit niet op. Aangifte bij de Politie leek mij niet de koninklijke weg... Daarom naar de (manager van) lokale AH, die zelf niets kon doen aangezien de bezorgdienst buiten zijn bevoegdheden valt. Hij wees mij wel op een Whatsapp van de AH. Geprobeerd in een app mijn situatie uit te leggen. Geen enkele reactie en ik tik iets van ‘IJselijke stilte bij AH!!?’ , ‘Kan ik via deze app bestellen?’ en tenslotte ‘Functioneert deze app wel of is alles fake?’. Op dit alles GEEN ENKELE REACTIE......!!
In arren moede naar de politie, die mij zegt dat dit duidelijk een ongeluk is en dat ik dit met AH moet oplossen. Als ik dan zeg dat AH totaal nergens op reageert, belooft de politie zelf contact te zoeken met AH. En ja hoor, AH is gereanimeerd en stuurt mij een ongepast tutoyerend schadeformulier met schaamteloze vragen als: ‘Wat zijn jouw gegevens?’ Voor mij heel merkwaardig, zeker gelet op het anonieme en ongevraagde bezoek van de vrachtwagen. En bovendien: AH reageert pas als ik de politie inschakel...
Het verhaal is qua schade uiteindelijk afgewikkeld, maar van de wijze waarop lusten de honden geen brood.
Met name het ontbreken van elke vorm van fatsoen heb ik als uitermate teleurstellend, zelfs stuitend ervaren.
Tweemaal heb ik een aangetekend schrijven naar de CEO van AH gestuurd (deze correspondentie is beschikbaar).
Tweemaal geen reactie.
In de tweede brief heb ik aangekondigd dat ik het voorval o.a. met Radar zou opnemen.
Graag verneem ik uw visie op dit alles.
Die ervaringen geven aan dat AH geen verantwoordelijkheid wenst te dragen voor eigen fouten en dat de AH-reclame-uitingen karikaturaal ver af kunnen staan van de dagelijkse werkelijkheid. Mijn verhaal:
Begin december 2021 reed een AH bezorgauto voor mijn huis de stoep op en vernielde een aantal betonnen bloemborderbakken. Het was ca. 21:00 uur, ik was niet thuis, de buren wel. De chauffeur die wel even keek wat er was gebeurd stapte weer in en reed weg zonder aan te bellen of een briefje achter te laten. Hoewel dat natuurlijk niet op deze manier kan, kan ik er wel enig begrip voor opbrengen: Wie om negen uur in de avond nog moet bezorgen wil z.s.m. naar huis. Toen ik via de buren de toedracht had vernomen probeerde ik contact te leggen met AH. Telefonisch bleek dat een slecht idee, want wachten, wachten, etc. Toen via de site. De aan mij voorgelegde vragen waren voor mij niet relevant, want slechts toegespitst op de core AH business en de vraag of ik goed geholpen was maakte mij extra boos: Ik was door AH in de problemen ‘geholpen’! En aangezien er geen enkele respons op mijn klacht kwam, schoot dit niet op. Aangifte bij de Politie leek mij niet de koninklijke weg... Daarom naar de (manager van) lokale AH, die zelf niets kon doen aangezien de bezorgdienst buiten zijn bevoegdheden valt. Hij wees mij wel op een Whatsapp van de AH. Geprobeerd in een app mijn situatie uit te leggen. Geen enkele reactie en ik tik iets van ‘IJselijke stilte bij AH!!?’ , ‘Kan ik via deze app bestellen?’ en tenslotte ‘Functioneert deze app wel of is alles fake?’. Op dit alles GEEN ENKELE REACTIE......!!
In arren moede naar de politie, die mij zegt dat dit duidelijk een ongeluk is en dat ik dit met AH moet oplossen. Als ik dan zeg dat AH totaal nergens op reageert, belooft de politie zelf contact te zoeken met AH. En ja hoor, AH is gereanimeerd en stuurt mij een ongepast tutoyerend schadeformulier met schaamteloze vragen als: ‘Wat zijn jouw gegevens?’ Voor mij heel merkwaardig, zeker gelet op het anonieme en ongevraagde bezoek van de vrachtwagen. En bovendien: AH reageert pas als ik de politie inschakel...
Het verhaal is qua schade uiteindelijk afgewikkeld, maar van de wijze waarop lusten de honden geen brood.
Met name het ontbreken van elke vorm van fatsoen heb ik als uitermate teleurstellend, zelfs stuitend ervaren.
Tweemaal heb ik een aangetekend schrijven naar de CEO van AH gestuurd (deze correspondentie is beschikbaar).
Tweemaal geen reactie.
In de tweede brief heb ik aangekondigd dat ik het voorval o.a. met Radar zou opnemen.
Graag verneem ik uw visie op dit alles.
- kuklos
- Berichten: 10357
- Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06
Beste antwoord
Gekozen door Henk BtW
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Jij post op het forum, de redactie zit niet op het forum.
-
- Berichten: 32490
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Een CEO houdt zich hier niet mee bezig en dreigen met een televisieprogramma maakt ook geen indruk. U vond het niet netjes om direct naar de politie te gaan, maar dit is simpelweg het verlaten van de plek van een ongeval. Dus strafbaar.
De zaak is nu opgelost, dus afgerond. Een review hier en daar achterlaten met het werkelijke verhaal zal voor u genoeg moeten zijn. Hogerhand bij AH zal hier niets mee gaan doen.
De zaak is nu opgelost, dus afgerond. Een review hier en daar achterlaten met het werkelijke verhaal zal voor u genoeg moeten zijn. Hogerhand bij AH zal hier niets mee gaan doen.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
De zaak is v.w.b. AH afgesloten en dat zou het voor u ook moeten zijn.Henk BtW schreef: ↑06 apr 2023 15:06Mijn verhaal vertelt de treurige ervaringen die ik opdeed met Albert Heijn.
Begin december 2021 reed een AH bezorgauto voor mijn huis de stoep op en vernielde een aantal betonnen bloemborderbakken.
Het verhaal is qua schade uiteindelijk afgewikkeld,
Graag verneem ik uw visie op dit alles.
Laat het hierbij, want bij de AH vestiging in uw woonplaats zijn ze u en uw zaak allang vergeten en u kunt daarom ook maar beter doorgaan met uw leven en kwel u zelf niet langer met een akkefietje dat al twee en een half jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Leef uw leven en doe dat al vandaag.
Fijne Paasdagen.
BreejKC
, Nevyn
, bupaul
, BL2
en moederslink
vinden dit leuk
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Nou, inderdaad… ik heb gelijk Frozen in mn hoofd: “ let is go, let it go-o”
Waarschijnlijk heeft het vooral even geduurd voordat je klacht op de juiste plek terecht kwam. Tegen de tijd dat dat wel het geval was, had jij je al zo hard opgewonden dat AH het sowieso al niet meer goed kan doen.
Het is opgelost, laat het los…
Waarschijnlijk heeft het vooral even geduurd voordat je klacht op de juiste plek terecht kwam. Tegen de tijd dat dat wel het geval was, had jij je al zo hard opgewonden dat AH het sowieso al niet meer goed kan doen.
Het is opgelost, laat het los…
bupaul
, moederslink
, BreejKC
, BL2
en Nevyn
vinden dit leuk
scontra
vindt dit leuk
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
In de tweede brief heb ik aangekondigd dat ik het voorval o.a. met Radar zou opnemen.
En heb je inmiddels contact opgenomen met Radar?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Begin december, dan is het natuurlijk hartstikke donker om 2100u .savonds.Henk BtW schreef: ↑06 apr 2023 15:06(...)
Begin december 2021
Het verhaal is qua schade uiteindelijk afgewikkeld, maar van de wijze waarop lusten de honden geen brood.
Met name het ontbreken van elke vorm van fatsoen heb ik als uitermate teleurstellend, zelfs stuitend ervaren
Graag verneem ik uw visie op dit alles.
Chauffeur waarschijnlijk ook vermoeid.
De schade is dus afgewikkeld en vwb fatsoen ( of het ontbreken daarvan!) , daarvan is men bijna dagelijks getuige anno nu, helaas.
Mijn visie : het is nu zo.n 16 mnd geleden, laat het los .
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Zou best fijn zijn als elk bedrijf zich zou houden aan de eenvoudigste fatsoensnormen.witte angora schreef: ↑07 apr 2023 17:00Mijn visie bestaat uit één enkele vraag: wat wil je precies bereiken met je klacht op dit forum?
En als AH op basis van mijn klacht zijn gedrag zou beteren, zou ik en zouden velen met mij daar heel blij mee zijn.
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
CEO's kunnen delegeren, anders waren ze geen CEO geworden. En eens met de stelling dat verlaten van de plek van een ongeval strafbaar is. Overigens heel merkwaardig dat de politie dáár nou juist niets mee wilde doen. Drukte? Onderbezetting? Geen zin?NeoDutchio schreef: ↑07 apr 2023 17:44Een CEO houdt zich hier niet mee bezig en dreigen met een televisieprogramma maakt ook geen indruk. U vond het niet netjes om direct naar de politie te gaan, maar dit is simpelweg het verlaten van de plek van een ongeval. Dus strafbaar.
De zaak is nu opgelost, dus afgerond. Een review hier en daar achterlaten met het werkelijke verhaal zal voor u genoeg moeten zijn. Hogerhand bij AH zal hier niets mee gaan doen.
Voor mij al fijn dat Hermandad de firma AH in beweging wist te krijgen, maar toch ....
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Jij post op het forum, de redactie zit niet op het forum.
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Werkelijk geen idee wat je aan het doen bent. WE zijn inmiddels 1,5 jaar verder, wat een energieverspilling.
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Dus u denkt werkelijk dat een CEO zich mt dit soort kleine dingen bezig houd? Hij heeft wel wat beter te doen.
U zich nog steeds zo opwinden zal AH echt aan hun reet roesten. Zet er een streep onder en ga verder met uw leven. Er zullen in de loop van uw leven nog veel naardere dingen gebeuren waar zo'n opwinding beter op zijn plaats is.
U zich nog steeds zo opwinden zal AH echt aan hun reet roesten. Zet er een streep onder en ga verder met uw leven. Er zullen in de loop van uw leven nog veel naardere dingen gebeuren waar zo'n opwinding beter op zijn plaats is.
-
- Berichten: 3452
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
De ceo hoeft het niet zelf te doen. Het zou mooi zijn als een manager van de klantenservice eens een keer de moeite nam en van zijn hoge paard kwam en dit soort zaken oppakt. Bereik je meer mee als met al die dure irritante en stompzinnige reclame.
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
Wat stel jij je voor bij een manager van de klantenservice omdat je schrijft dat ie van zijn hoge paard af moet komen? Dat soort functies hoort echt niet bij de topfuncties in een bedrijf. Als zo iemand 80k per jaar verdient doet ie het al heel goed.J. Deltoer schreef: ↑08 apr 2023 09:42De ceo hoeft het niet zelf te doen. Het zou mooi zijn als een manager van de klantenservice eens een keer de moeite nam en van zijn hoge paard kwam en dit soort zaken oppakt. Bereik je meer mee als met al die dure irritante en stompzinnige reclame.
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
En hoeveel was de schade eigenlijk. Wat stenen tuinbakjes zal ook wel niet enorm in de papieren lopen dat je daar 17 maanden later nog bezig mee bent....
-
- Berichten: 3452
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Bezorgauto AH rijdt bloembakken kapot
U kunt niet in mevrouw haar portemonnee kijken