LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] broodbakmachine

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
f.weele

broodbakmachine

Ongelezen bericht door f.weele »

ik heb een broodbakmachnie, ooit gekocht door mijn moeder in 1998 bij de Aldi. Type WK84300. Ik heb weer een nieuw bakblik nodig omdat bij deze (de tweede al)
het asje waar de kneedhaak op zit is uitgesleten. Het bakblik lekt dus. Een methode om dit tegen te gaan is eerst het meel erin en dan pas het vocht(water of melk), maar dat helpt maar beperkt. Een nieuw bakblik is bij de officiële importeur niet meer te krijgen. Er zijn broodbakmachines die op dit exemplaar lijken zoals een Inventum, maar de bakblikken hiervan wijken toch iets af dan die van mij. Ik heb nog wel een andere broodbakmachnie,maar die geeft toch niet het resultaat wat ik bij deze heb. Weet iemand of er nog ergens een bakblik te krijgen is? Voorzover ik heb kunnen nagaan komt deze machine van AHG Wachsmuth & Krogmann mbH te Hamburg.
b.v.d. f.weele

mje

Re: broodbakmachine

Ongelezen bericht door mje »

f.weele

Re: broodbakmachine

Ongelezen bericht door f.weele »

mje schreef:Misschien heeft u hier iets aan ?

http://www.tweedehands.nl/keukens/keuke ... 04581.html
ja, maar ik wacht even af, want ik heb op ebay al gekeken en daar stond er ook één met een splinternieuw bakblik. Ik heb dus geboden (1 euro).
bedank voor uw tip,
m.vr.gr. f.weele

Gesloten