LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon Giftfor2

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
arlette.wouters
Contacteer:

Cadeaubon Giftfor2

Ongelezen bericht door arlette.wouters »

Vorig jaar heb ik een cadeaubon gekocht bij de ANWB (Giftfor2). Deze is per 1 april jongstleden verlopen. Ik kan hem weer laten "activeren" voor 1 jaar door €5 te betalen. Ik dacht altijd, dat zo'n bon een betaalmiddel was en dat daar geen verlooptermijn aan vast mocht zitten?!

newmikey

Re: Cadeaubon Giftfor2

Ongelezen bericht door newmikey »

Dan hebt u dat verkeerd gedacht dus.

grun

Ongelezen bericht door grun »

De kaart is een jaar geldig, zie onderstaande voorwaarden.
https://www.giftforyou.nl/page/hoe-werkt-het/

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

arlette.wouters schreef:Vorig jaar heb ik een cadeaubon gekocht bij de ANWB (Giftfor2). Deze is per 1 april jongstleden verlopen. Ik kan hem weer laten "activeren" voor 1 jaar door €5 te betalen. Ik dacht altijd, dat zo'n bon een betaalmiddel was en dat daar geen verlooptermijn aan vast mocht zitten?!
En waarom dacht U dat? Heeft u de voorwaarden gelezen toen U de bon kocht. Ik denk namelijk ook wel eens wat maar voor de zekerheid lees ik dan toch even de voorwaarden.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik hoop voor u dat de gever van de bon hier niet meeleest. Die zou het vast leuk vinden dat u niets doet met het gegeven kado.

Tip voor de volgende keer, de Nederlandsche bank heeft ook kadobonnen. Die worden overal geaccepteerd, zelfs in het buitenland en zijn altijd geldig. Tenzij wij terug gaan naar de gulden.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik geef die dingen ook nog weleens weg. Ik doe er dan een kaartje bij: veel plezier met je 'overal-inwisselbare-eeuwig geldige - bon'.
Succes verzekerd.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:Ik hoop voor u dat de gever van de bon hier niet meeleest. Die zou het vast leuk vinden dat u niets doet met het gegeven kado.
Tip voor de volgende keer: even de OP lezen. Er is geen gever.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Miepje1 schreef:Ik doe er dan een kaartje bij: veel plezier met je 'overal-inwisselbare-eeuwig geldige - bon'.
:D

Gesloten