Wij hebben een abbonnement voor reiniging van onze vuilcontainer bij Container Service Segerink B.V (CCS) in Oldenzaal. Nu zijn wij per 5 september naar Engeland verhuist en kunnen wij geen gebruik meer maken van hun service.
Nu is op 23 september het abonnementsgeld voor de periode 01-10-08 t/m 30-09-09 van onze rekening afgeschreven.
Volgens de "huisregels" van CCS hadden wij de overeenkomst via email of fax of brief moeten opzeggen een week voor de nieuwe termijn in ging. Nadien zullen zij geen abonnementsgelden retourneren.
Indien je geen gebruik meer kan maken van het abbonnement bieden zij de mogelijkheid om iemand ander van jouw abonnement gebruik te laten maken.
Hiervan wil ik echter geen gebruik maken. Ik wil graag mijn betaalde geld voor komend jaar terug. Is er een manier om dit toch te bewerkstelligen.
Mvg Marco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Container Service Segerink
Re: Container Service Segerink
L.S.
Ik heb hetzelfde probleem met Segerink. Mijn abonnement is net afgeschreven. per 31-10-08 tot 01-09-09, maar ik ga per 01-12-08 verhuizen. dus ik ben erg benieuwd of er nog een mogelijkheid is om mijn geld terug te krijgen. 'k zal morgen eens bellen met Segerink. Als ik nieuws heb zal ik 't hier wel melden.
Groet Peter Nijhuis
Ik heb hetzelfde probleem met Segerink. Mijn abonnement is net afgeschreven. per 31-10-08 tot 01-09-09, maar ik ga per 01-12-08 verhuizen. dus ik ben erg benieuwd of er nog een mogelijkheid is om mijn geld terug te krijgen. 'k zal morgen eens bellen met Segerink. Als ik nieuws heb zal ik 't hier wel melden.
Groet Peter Nijhuis
Heb ook al telefonisch contact gehad. Hebben mij gezegd dat volgens hun algemene voorwaarden zij geen geld retourneren. Wel bieden zij de mogelijkheid om binnen hun verzorgingsgebied iemand anders (op jouw kosten) van hun services gebruik te laten maken.
Ik vraag mij af of dit rechtsgeldg is
Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat zijn binnen twee weken van na ingang van hun nieuwe termijn het abbonnements geld zullen incasseren. In mijn geval hebben zij echter een week voor verstrijken van de termijn het geld geincasseerd.
Mvg Marco
Ik vraag mij af of dit rechtsgeldg is
Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat zijn binnen twee weken van na ingang van hun nieuwe termijn het abbonnements geld zullen incasseren. In mijn geval hebben zij echter een week voor verstrijken van de termijn het geld geincasseerd.
Mvg Marco
-
Wij hebben deze hartekreet op dit forum aangetroffen.
Wij hebben te goeder trouw en conform de afgesloten overeenkomst gehandeld. We hebben de huisvuilcontainers de afgelopen weken ook op de voorkeursdatum gewassen (de 1e wasbeurt van de nieuwe periode).
Toch willen we graag tot een voor alle partijen billijke oplossing komen. We hebben daarvoor buiten dit forum om contact opgenomen.
We wensen u een schone dag,
Container Service Segerink B.V.
Wij hebben te goeder trouw en conform de afgesloten overeenkomst gehandeld. We hebben de huisvuilcontainers de afgelopen weken ook op de voorkeursdatum gewassen (de 1e wasbeurt van de nieuwe periode).
Toch willen we graag tot een voor alle partijen billijke oplossing komen. We hebben daarvoor buiten dit forum om contact opgenomen.
We wensen u een schone dag,
Container Service Segerink B.V.
CSS komt zijn verplichtingen niet na!!!!! Ondanks vele telefoontjes die nooit beantwoord worden (antwoordapparaat ; U kunt Uw bericht mailen naar..... (wat nu als men niet in staat is te mailen?????)
Van de 15 mails die ik stuurde , kreeg ik op 1 antwoord, met het verzoek de Otto op een bepaalde dag buiten te laten staan, ook toen werd deze niet gereinigd.
Onlangs hebben de Otto`s van de hele straat tot s`avonds 23.00 uur buiten staan te wachten op hun wasbeurt; mensen halen ze maar weer weg; er gebeurt toch niets.
Met veel moeite vond ik hun zgn ""kantoor""
van 2 bij 2 meter waar nooit iemand komt, weten de buren te vermelden; behalve een enorme asbak staat er een koffiemok waaruit de maden kruipen....
Je betaalt tussen de 65 en 75 euro voor diensten ( 12 maal per jaar reiniging, om en om , de grijze en de groene,) die niet geleverd worden, ik heb inmiddels een heel dossier, van alle mails die ik verstuurd heb.
Goedkoper is bij Action de sterke plastic container -( biologisch afbreekbare zakken voor de groene en gewone voor de grijze) te kopen, deze in de Otto/container te plaatsen en hem zelf eventueel te reinigen.
Service en betrouwbaarheid is bij Container Service Segerink ver te zoeken; en een gewaarschuwd mens telt voor 2.
I
Van de 15 mails die ik stuurde , kreeg ik op 1 antwoord, met het verzoek de Otto op een bepaalde dag buiten te laten staan, ook toen werd deze niet gereinigd.
Onlangs hebben de Otto`s van de hele straat tot s`avonds 23.00 uur buiten staan te wachten op hun wasbeurt; mensen halen ze maar weer weg; er gebeurt toch niets.
Met veel moeite vond ik hun zgn ""kantoor""
van 2 bij 2 meter waar nooit iemand komt, weten de buren te vermelden; behalve een enorme asbak staat er een koffiemok waaruit de maden kruipen....
Je betaalt tussen de 65 en 75 euro voor diensten ( 12 maal per jaar reiniging, om en om , de grijze en de groene,) die niet geleverd worden, ik heb inmiddels een heel dossier, van alle mails die ik verstuurd heb.
Goedkoper is bij Action de sterke plastic container -( biologisch afbreekbare zakken voor de groene en gewone voor de grijze) te kopen, deze in de Otto/container te plaatsen en hem zelf eventueel te reinigen.
Service en betrouwbaarheid is bij Container Service Segerink ver te zoeken; en een gewaarschuwd mens telt voor 2.
I