Dakdekkers
-
Dakdekkers
zoek dakdekker voor vernieuwing van wat platte daken van mijn huis , inmiddels 2 offertes binnen voor dezelfde klus
dakdekker 1; 6200 euro
dakdekker 2 :16000
dakdekker 1; 6200 euro
Re: Dakdekkers
Een zeer beknopt bericht. Wat is je vraag?
-
Sowieso reviews zoeken op internet over deze bedrijven
Ja zulke prijsverschillen zijn niet gek hoor. Dakdekker 2 heeft eigenlijk geen tijd of zin in jouw klus. Verdubbeld de prijs op de offerte en voor dat geld maakt hij dan wel plaats. Hij verwacht niet dat je er op in gaat. Of dakdekker 1 heeft geen werk en zit dringend om iets verlegen en verlaagd de prijs om in ieder geval iets binnen te krijgen om mensen aan het werk te houden.
witte angora
vindt dit leuk
Zijn de in de offertes aangegeven materialen wel dezelfde of gaat het bij de een over bitumen en bij de ander over EPDM dakbedekking.hannekelhouten schreef: ↑22 apr 2022 12:33zoek dakdekker voor vernieuwing van wat platte daken van mijn huis , inmiddels 2 offertes binnen voor dezelfde klus
dakdekker 1; 6200 euro
De plaatselijke installateur/loodgieter al gevraagd ??
Ik zou de aanbeveling van Lady aanbevelen.Lady1234 schreef: ↑22 apr 2022 13:01Kies in ieder geval voor een dakdekker die aangesloten is bij Vebidak.
https://www.vebidak.nl/
De Vereniging Eigen Huis heeft een prijzenindicator voor diverse grote klussen; dakwerk staat daar ook bij. U kunt zo een idee krijgen (en niet meer dan dat) van wat zoiets ongeveer zou kunnen kosten. Daarmee kunt u beter beoordelen of de offertes hoog of laag zijn.
Zo, de moderatie grijpt snel in kennelijk, want de spam is al opgeruimd. Heel mooi.
witte angora
vindt dit leuk