LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakservice Totaal

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
robverhey
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2010 16:43

Dakservice Totaal

Ongelezen bericht door robverhey »

Eind september 2010 heb ik een afspraak gemaakt met Dakservice Totaal uit Den Bosch op 6 oktober 2010 tussen 15.30 en 16.00. Ik heb voor deze afspraak speciaal een middag vrij genomen. Bij thuiskomst vind ik een briefje op de deurmat dat zij om 15.10 bij mij aan de deur zijn geweest en dat niemand thuis was. Ik heb vervolgens direct contact opgenomen met het kantoor van Dakservice Totaal. De ervaring die ik hiermee heb gehad, heb ik zelden in mijn leven meegemaakt met een bedrijf. Er werd mij medegedeeld dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Ik was de laatste klant in Maastricht en de schoorsteenvegers waren iets eerder klaar. Er werd mij medegedeeld dat er niet wordt gewacht omdat het vaker voorkomt dat klanten niet hun afspraken nakomen. Echter, ik had toch een afspraak om 15.30 en niet om 15.10 (was om 15.20 thuis). De kantoormedewerker wilde niet met mij in discussie gaan. Hiertoe heb ik om een leidinggevende gevraagd. Deze was (natuurlijk) toevallig niet aanwezig. Vervolgens verbreekt zomaar de verbinding. Ik heb direct teruggebeld en gevraagd naar zijn naam in verband met mijn klachtbrief. De medewerker weigerde dit en verbreekt weer de verbinding. Nogmaals teruggebeld, weer wordt verbinding direct verbroken. Vervolgen nogmaals 2 maal teruggebeld echter het antwoordapparaat was inmiddels geactiveerd. Dat er afspraken mis kunnen lopen heb ik opzicht begrip voor maar dat de fatsoensnormens tijdens het telefonisch onderhoud met Dakservice Totaal volledige worden overschreden maakt mij furieus. Ik heb altijd geleerd mensen met fatsoen en respect te behandelen maar dat hoeft u van Dakservice Totaal niet te verwachten. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Dakservice Totaal

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dan declareert u toch gewoon uw kosten aan de onderneming? U had een afspraak! Laat ze maar betalen.

Gesloten