| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dakwerken engelen uit empel
-
pieter 1959
dakwerken engelen uit empel
Ik wil een ieder waarschuwen voor dakwerken engelen uit empel, komt bij mensen aan de deur onder het mom ,dakgoot reiningen voor € 20 OF VOOR KLEIN BEDRAG SCHOORSTEEN VEGEN.Een maal bij klant binnen bijten ze zich op een agressieve aan de klant vast,om een heel toneel stuk op tevoeren nokvorsten liggen los wanneer je daar mee akkoord gaat,ben je al bedonderd dit vertellen ze namelijk bij iedere klant standaard bij het reinigen van de goot treffen ze cement in de goot aan dit nemen ze al voor ze het dak op gaan mee het dak op ,komen daarna u laten zien, Kijk meneer of mevrouw er ligt cement in u goot, nokvorsten moeten vastgezet worden u bent overrompeld bedrag tussen € 4OO- A € 500- daar bent u nog niet van hen af.Het volgende toneelstuk volgd kort daarna u dak beschot is daar door nat geworden en is aan het verschimmelen of aan het door rotte moet een damp doorlaatend folie aangebracht worden, kosten € 4500 met extra korting ik had de nok al laten maken vonden het zo sneu hadden echt met mij te doen o ja op de offerte staat ok nog betaling a contant .Toen gingen bij mij wel de alarm bellen af dit bedrijf dakwerken engelen uit empel vertrouwde ik gelijk niet meer .Gezegd laat het dak door een gecertificeerd bedrijf contoleren wat blijk nokvorsten was niet nodig lagen in cement aleen beetje flexim aan gebracht over het cement.Er moet normaal eerst het cement verwijderd worde daarna in kunststof zetten ,maar dat kost dat bedrijf extra flexim en dat kost geld ,en dat is waar het dit bedrijf om tdoen is.ook het verhaal over het dakbeschot wat verrot of verschimmeld zou zijn bleek niet waar.Dus ga nooit in zee met dakwerken engelen uit empel, laat altijd door en erkend dakbedrijf een second opinie maken.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jan 2015 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Re: dakwerken engelen uit empel
Deze week heeft de firma Engelen uit Empel onze dakgoten schoongemaakt en op mijn verzoek vogelgaas aangebracht en nesten verwijderd. Tevens zijn ook 2 lekkages verholpen. In tegenstelling tot de ervaringen in het vorige forumbericht, was de behandeling correct en vriendelijk.
-
Tijmentje bos
[quote][/quote]
Dakwerken Engelen uit Erkel,
Twee mannen kwamen de dakgoot schoonmaken, ze riepen mij naar de de dakkapel om te laten zien hoeveel vogelnesten er onder de dakpannen zaten. Deze nesten zaten vol veren en (volgens hen) resten van dode vogels. Ze lieten mij zien dat er heel veel maden uit deze nesten gevallen waren. Inderdaad lagen er veel vieze, dikke maden in de goot. Wie dit ziet zal hiervan rillen en de angst dat deze viezigheid door het dak je huis binnenvalt doet een ieder griezelen. Je bent dan ook heel gevoelig voor het aanbod om, tegen een orijs van €69 per meter een vogeltrim te laten plaatsen, eerst wordt dan nog gif gespoten. Ik vond het een heel groot bedrag maar ze konden ook een goedkoper bod doen,zwart dus.
Ik ben er in getrapt, wat ze gedaan hebben weet ik niet. Ik betwijfel zelfs of ze een vogeltrim geplaatst hebben, vanaf de grond is er niets te zien.
In elk geval, nadat de mannen hun geld hadden verdwenen ze snel en de rotzooi, de vogelnesten, lieten ze in de tuin achter. Toen ik dit ging opruimen viel mij op dat het helemaal niet zo veel was. Maar het ergste was dat er NIET EEN MADE IN ZAT. Ik ben er in getrapt, MAAR IK HOOP DAT DIT BERICHT ANDEREN HIERVOOR ZAL BEHOEDEN.
TRAP ER NIET IN, VOLGENS MIJ GOOIEN ZE ZELF EEN HANDJE VOL DIKKE MADEN IN DE GOOT .
Dakwerken Engelen uit Erkel,
Twee mannen kwamen de dakgoot schoonmaken, ze riepen mij naar de de dakkapel om te laten zien hoeveel vogelnesten er onder de dakpannen zaten. Deze nesten zaten vol veren en (volgens hen) resten van dode vogels. Ze lieten mij zien dat er heel veel maden uit deze nesten gevallen waren. Inderdaad lagen er veel vieze, dikke maden in de goot. Wie dit ziet zal hiervan rillen en de angst dat deze viezigheid door het dak je huis binnenvalt doet een ieder griezelen. Je bent dan ook heel gevoelig voor het aanbod om, tegen een orijs van €69 per meter een vogeltrim te laten plaatsen, eerst wordt dan nog gif gespoten. Ik vond het een heel groot bedrag maar ze konden ook een goedkoper bod doen,zwart dus.
Ik ben er in getrapt, wat ze gedaan hebben weet ik niet. Ik betwijfel zelfs of ze een vogeltrim geplaatst hebben, vanaf de grond is er niets te zien.
In elk geval, nadat de mannen hun geld hadden verdwenen ze snel en de rotzooi, de vogelnesten, lieten ze in de tuin achter. Toen ik dit ging opruimen viel mij op dat het helemaal niet zo veel was. Maar het ergste was dat er NIET EEN MADE IN ZAT. Ik ben er in getrapt, MAAR IK HOOP DAT DIT BERICHT ANDEREN HIERVOOR ZAL BEHOEDEN.
TRAP ER NIET IN, VOLGENS MIJ GOOIEN ZE ZELF EEN HANDJE VOL DIKKE MADEN IN DE GOOT .
-
Keldermann
Het bedrijf uit Empel kwam langs met de vraag of de dakgoten schoongemaakt moesten worden. Aanvankelijk waren wij wat terughoudend, ook vanwege de eerder geplaatste reacties hierboven. Maar die mening veranderde door de professionele aanpak van het bedrijf. Op het dak werden filmpjes geschoten waar duidelijke gebreken aan vooral de nokpannen van ons huis uit de dertiger jaren aan het licht kwamen. In goed overleg werd een begroting opgesteld van de te verwachten kosten en het hele werk werd daadwerkelijk dezelfde dag uitgevoerd. Wij zijn goed tevreden over de goede uitleg van de problemen en de daarna uitgevoerde werkzaamheden. Kees november 2015
Dit bedrijf is ook bij mij aan de deur geweest maar ik deel de ervaring van de eerste post op dit forum niet. Ik ben zelf de ladder opgegaan en zag de nesten en weggevreten isolatie met eigen ogen. Ook had ik altijd last van regenslag en daardoor lekkages. Er is toen een extra wering tegen het innestelen en de regenslag geplaatst. Dat gebeurde snel en vakkundig en ook over de afgesproken prijs ben ik tevreden. Kortom je bent er zelf bij en maakt zelf de afspraak. Ik ben in ieder geval zeer te spreken over dit bedrijf.
-
Nickvanzanten
Hallo allemaal,
Wij hebben erg goede ervaringen met Dakwerken engelen. Momenteel komen ze al een jaartje of 5 bij ons langs waar ze elk jaar netjes onze dakgoten schoonmaken. Elke keer zijn deze jongens even vriendelijk en netjes in de afhandeling. Vorige keer hebben ze, op mijn bericht dat wij een lekkage hadden op het dak (Onze kleinste had last van de druppels die ze op het hout hoorde vallen boven haar kamer) vakkundig het lek verholpen. Vooraf hebben ze ons advies gegeven en de prijs al vermeld. Wij wisten dus direct wat het ging kosten. Deze jongens hebben het lek netjes verholpen en mogen de volgende keer weer bij ons terug komen.
Mvg,
van zanten
Wij hebben erg goede ervaringen met Dakwerken engelen. Momenteel komen ze al een jaartje of 5 bij ons langs waar ze elk jaar netjes onze dakgoten schoonmaken. Elke keer zijn deze jongens even vriendelijk en netjes in de afhandeling. Vorige keer hebben ze, op mijn bericht dat wij een lekkage hadden op het dak (Onze kleinste had last van de druppels die ze op het hout hoorde vallen boven haar kamer) vakkundig het lek verholpen. Vooraf hebben ze ons advies gegeven en de prijs al vermeld. Wij wisten dus direct wat het ging kosten. Deze jongens hebben het lek netjes verholpen en mogen de volgende keer weer bij ons terug komen.
Mvg,
van zanten