LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
karel12
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2010 22:38

De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door karel12 »

De badkamer concurrent maakt belofte niet waar - 07 jun 2011 17:23
Leuk altijd om te horen als bedrijven zeggen dat ze de goedkoopste zijn en als het ergens anders goedkoper is dat zij dan tegen de zelfde prijs zullen leveren.

dit is natuurlijk gewoon een verkoop praat want als je echt iets goedkoper vind dan blijkt het opeens niet meer te kunnen als het hun niet uitkomt.
Zo heb ik een bestelling bij de badkamer concurrent geplaatst.
Op het moment dat ik wilde gaan bestellen kreeg ik een tip om eens bij de gamma en praxis te gaan kijken die leverde 20 tot 25% korting op de zelfde producten. Nadat ik daar ben gaan kijken bleek dat inderdaad het geval te zijn ik was goedkoper uit.

ik deed een beroep op hun eigen voorwaarde

Artikel 13, Laagste Prijsgarantie :
Voor de laagste prijsgarantie van Badkamerconcurrent.nl gelden de volgende eisen:
1.Het artikel moet compleet zijn en in de originele verpakking zitten.
2.Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur of fabrikant afgegeven garantie bewijs.
3.Badkamerconcurrent.nl moet het prijsverschil kunnen controleren door middel van een officiële offerte of andersoortige schriftelijke bevestiging.
4.Het artikel moet te koop zijn in een openbaar toegankelijke winkel of internetshop binnen Nederland.
5.Artikelen uit (opheffings)uitverkopen, uit faillissementsverkopen, uit groothandelsverkopen, demomodellen en beschadigde producten komen niet in aanmerking voor onze laagste prijsgarantie.

Hier voldeed ik dus aan maar ik kreeg als reactie van de hoofd van de afdeling dat ze dit niet konden doen omdat ze nog langer wilden bestaan, ik maakte hem attent op artikel 13 en als ze dit niet wilde uitvoeren dat ze dit dan ook niet in hun voorwaardes moeten opnemen , ja ja ja zei hij , hij zou dit gaan overleggen met de rest. ik vind dit eigenlijk een vorm ja hoe noem je dat in de volksmond . ach ja je weet wel wat ik bedoel te zeggen dat je iets doet en vervolgens voer je het niet uit. ik ben benieuwd of andere mensen ook hier ervaring mee hebben zoals bij de BCC ofzo die zeggen dat ze ook de goedkoopste zijn .
ben benieuwd.

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door Roeltej »

Je kan ook nog de order annuleren... mits nog niet geleverd of binnen 7 werkdagen na levering...
In laatste geval moet je nog wel zelf zorgen dat het spul terug komt

karel12
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2010 22:38

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door karel12 »

ik had nog niks gelukkig besteld alleen een offerte op laten maken.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Maar gaat het echt om exact dezelfde produkten ???

Want het is namelijk in de badkamerwereld gebruikelijk dat er voor bouwmarkten net een andere (kwalitatief mindere,goedkopere) lijn van een bepaald merk gemaakt wordt dan voor A-merken dealers/showrooms , maar dan moet het wel een andere naam hebben.

Als het echt om heetzelfde produkt gaat ( zelfde typenummers) heb je groot gelijk en moeten ze zich gewoon aan de voorwaarden houden , zijn ze aangeloten bij CBW?? anders zou je daar eens kunnen informeren wat je rechten zijn.

karel12
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2010 22:38

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door karel12 »

yep het gaat om precies dezelfde producten (plieger compact lijn) met de zelfde fabrieks code.

dit is gewoon een princiepe kwestie , ik heb mijn spullen elders gehaald.
dit scheelde me zeker weer 45 euro extra. ipv 370 naar 325.

maar het is niet zo sympathiek dat ze het op deze manier doen,
ze verdienen de koude douche hahahah.

Dennisbkc
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2011 13:34

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door Dennisbkc »

Wij geven een laagste prijsgarantie wanneer het voldoet aan de voorwaarden zoals deze vermeld staan op onze site. In sommige gevallen bevindt de beoordeling hiervan in een grijs gebied.

Het beste bewijs is dat we deze garantie al jaren geven en tot nog toe hier geen reacties als deze op hebben ontvangen. Wij vinden het jammer dat ons bedrijf, via bovenstaande reactie, negatief wordt beoordeeld, terwijl wij de instelling hebben om de consument naar alle tevredenheid te helpen. Zie ook de beoordelingen via Trustpilot.

Wij geven de Laagste Prijs Garantie op de aangeboden winkel- of internetprijs. Wij kunnen helaas niet meegaan in een actie van de desbetreffende bouwmarkt.


We vinden het jammer dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wellicht een volgende keer, we staan er zeker open voor.

Met vriendelijke groet,

Team Badkamerconcurrent.nl

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Dennisbkc schreef:Wij geven een laagste prijsgarantie wanneer het voldoet aan de voorwaarden zoals deze vermeld staan op onze site. In sommige gevallen bevindt de beoordeling hiervan in een grijs gebied.

Het beste bewijs is dat we deze garantie al jaren geven en tot nog toe hier geen reacties als deze op hebben ontvangen. Wij vinden het jammer dat ons bedrijf, via bovenstaande reactie, negatief wordt beoordeeld, terwijl wij de instelling hebben om de consument naar alle tevredenheid te helpen. Zie ook de beoordelingen via Trustpilot.

Wij geven de Laagste Prijs Garantie op de aangeboden winkel- of internetprijs. Wij kunnen helaas niet meegaan in een actie van de desbetreffende bouwmarkt.


We vinden het jammer dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wellicht een volgende keer, we staan er zeker open voor.

Met vriendelijke groet,

Team Badkamerconcurrent.nl

Een rondje google levert enige mindere positieve ervaringen met name uitgestelde leveringen, foutieve leveringen , onvriendelijk personeel etc etc maar niet dermate schokkend naar mijn mening.

Maar het negatieve waarover wordt gesproken is de laagste prijs garantie waar veel bedrijven mee schermen maar als puntje bij paaltje komt de consument blijkbaar toch niet de laagste prijs krijgt.
Dat het HIER nog niet is gemeld wil niet zeggen dat het nergens anders WEL wordt gemeld.....zie google rondje.

Acties van desbetreffende bouwmarkten staan NIET vermeld in jullie eigen voorwaarden....tsja en zo komt dus de negativiteit in beeld.

karel12
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2010 22:38

Re: De badkamer concurrent maakt belofte niet waar

Ongelezen bericht door karel12 »

Jammer dat dan niet in de voorwaarde opgenomen word in artikel 13 dat acties van bouwmarkten of waar dan ook uitgesloten worden.
Ik heb dan zo iets van meld het dan .
Als ik er echt een zaak van zou maken dan zou ik dit via gerechtelijke stappen winnen maar daar heb ik geen zin in . Ik zou zeggen badkamer concurrent pas je voorwaarden aan om nog meer negatieve publiciteit te voorkomen.
Wel zeggen dat er 12,50 administratie kosten niet kwijt gescholden kunnen worden en vervolgens wel een badlaken set ter waarde van 30 euro aanbieden.
Als tegemoetkoming hoe verzin je dit. Qua onvriendelijkheid heb ik niks te melden , zo ver ik kan beoordelen zijn ze vrij vriendelijk ondanks mijn berichtgeving. Dus dat vind ik wel een plus puntje , qua levering weet ik niet wat ze doen. Alleen vind ik het jammer dat ze zich niet aan hun eigen voorwaarden houden.

Gesloten