LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dekbed overtrek 1dayfly...ROMMEL!!
dekbed overtrek 1dayfly...ROMMEL!!
Via 1DayFly een luxe dekbed van katoensatijn overtrek besteld.
Volgens de advertentie (citaat)
"ZEER LUXE KATOENSATIJNEN DEKBEDOVERTREK"
Materiaal: 100% 110 grams Egyptisch katoensatijn
Krimpvrije, kleurechte, ademende katoen van 110 indrukwekkende grammen
per vierkante meter in strepen van 1 centimeter 'embossed' geweven.
...voor een prijsje dat men doorgaans niet betaalt voor een hotel-kwaliteit dekbedovertrek. Het garen is met zo'n hoge dichtheid geweven dat het overtrek die perfecte combinatie van heerlijk zacht en super sterk heeft.
Katoensatijn is mooi en Egyptisch katoen een hele fijne katoensoort waaronder je graag wilt slapen.
Wat ik echter ontvangen heb is een dekbed van 100% polyester!!
En dat is nu net het laatste waar onder ik wil slapen.
Het verschil is ook nogal groot.
Voor een mooie overtrek van Egyptisch katoen zou je rond de 100 euro betalen. Polyester vind je vanaf 10 euro!!
Kan dit eigenlijk, zo'n misleidende advertentie? Dit is pure oplichting.
Nu kan ik mijn geld vast wel terugkrijgen, maar ik wil gewoon wat ik besteld heb.
Wat kan ik hier aan doen?
...voor een prijsje dat men doorgaans niet betaalt voor een hotel-kwaliteit dekbedovertrek. Het garen is met zo'n hoge dichtheid geweven dat het overtrek die perfecte combinatie van heerlijk zacht en super sterk heeft.
Katoensatijn is mooi en Egyptisch katoen een hele fijne katoensoort waaronder je graag wilt slapen.
Voor een mooie overtrek van Egyptisch katoen zou je rond de 100 euro betalen. Polyester vind je vanaf 10 euro!!
Nu kan ik mijn geld vast wel terugkrijgen, maar ik wil gewoon wat ik besteld heb.
Re: dekbed overtrek 1dayfly...ROMMEL!!
ze bieden een 14 dagen niet goed geld terug garantie zolang de verpakking netjes is open gemaakt mag je het gewoon retour sturen. online aankopen mogen thuis bekeken worden uit hun verpakking en wettelijk kun je online aankopen binnen 7 werkdagen zonder opgave van reden altijd terugsturen, meer rechten zijn er niet.
Het is niet zozeer dat ik mijn geld terug wil.
Er wordt mij iets beloofd dat een compleet ander product blijkt te zijn.
Er wordt een Audi beloofd, maar een Deawoo geleverd.
Het steekt mij dat dat zomaar kan. Gewoon oplichting
Er wordt mij iets beloofd dat een compleet ander product blijkt te zijn.
Er wordt een Audi beloofd, maar een Deawoo geleverd.
Het steekt mij dat dat zomaar kan. Gewoon oplichting
Ik lees nergens wat voor verklaring 1dayfly verklaring gaf voor de, in jouw ogen, inferieure rommel die ze hebben geleverd.petervee schreef:Via 1DayFly een luxe dekbed van katoensatijn overtrek besteld.
Snap ook niet dat je het niet terug stuurt en niet je geld wilt: je noemt ze oplichters, nou, van een oplichter (als ik dat wist of denk) zou ik nooit kopen. Wat je eraan kan doen is dus gewoon eerst eens vragen waarom ze die rotzooi geleverd hebben i.p.v. wat je had besteld.
Ik wil wat ik besteld heb.
Niet mijn geld terug, gewoon dit artikel omruilen voor het goede product.
Maar idd, ik zal nog eens vragen waarom ze zo'n product leveren
Wat heb je er voor betaald ?petervee schreef:Ik wil wat ik besteld heb.
39,95 betaald
Maar gaat me niet om het geld maar om misleidende reclame
Dat de reclame misleidend is moge duidelijk zijn: voor €39,95 is er nergens een satijnen dekbed overtrek te koop. Misschien in een derde wereld land zelf maar hier niet. En je zou je dan zelf even achter de oren moeten krabben en je vraagtekens hebben.petervee schreef:39,95 betaald
Laatst gewijzigd door tenormin op 14 nov 2013 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb eens gekeken op sites: http://www.beslist.nl/products/huis_tui ... eur~400987
Daar zie je het één en ander, ook goedkope, maar dat is dan geen satijn.
Daar zie je het één en ander, ook goedkope, maar dat is dan geen satijn.
Dan had je kunnen weten dat het niet om super geweldige satijn gaatpetervee schreef:39,95 betaald
voor zo'n klein bedrag.
totaal niet mee eens: dat zijn juist de dingen waardoor je bij een 1dayfly koopt. Groot en goed inkopen moet zo'n prijs wel lukken.
Daarbij de tekst;" Krimpvrije, kleurechte, ademende katoen van 110 indrukwekkende grammen per vierkante meter in strepen van 1 centimeter 'embossed' geweven. Voor deze prijs? Déze prijs?!"
Dan verwacht je wat anders.
Maar ik heb reactie van 1DayFly: "Het blijkt dat het materiaal 100% polyester is van uitstekende kwaliteit die u kunt vergelijken met Egyptisch katoensatijn."
Er staat 4x in de advertentie dat het om katoen gaat! 4 x wordt het product opgehemeld. Blijkt het te gaan om een goedkoop overtreksetje waar je met 40 euro dik teveel voor hebt betaald.
Dit is geen "foutje" dat er is in geslopen; dit is pure oplichting!!
Daarbij de tekst;" Krimpvrije, kleurechte, ademende katoen van 110 indrukwekkende grammen per vierkante meter in strepen van 1 centimeter 'embossed' geweven. Voor deze prijs? Déze prijs?!"
Dan verwacht je wat anders.
Maar ik heb reactie van 1DayFly: "Het blijkt dat het materiaal 100% polyester is van uitstekende kwaliteit die u kunt vergelijken met Egyptisch katoensatijn."
Er staat 4x in de advertentie dat het om katoen gaat! 4 x wordt het product opgehemeld. Blijkt het te gaan om een goedkoop overtreksetje waar je met 40 euro dik teveel voor hebt betaald.
Dit is geen "foutje" dat er is in geslopen; dit is pure oplichting!!
Chocomelk schreef:
Dan had je kunnen weten dat het niet om super geweldige satijn gaat
voor zo'n klein bedrag.
[quote]Maar ik heb reactie van 1DayFly: "Het blijkt dat het materiaal 100% polyester is van uitstekende kwaliteit die u kunt vergelijken met Egyptisch katoensatijn."[quote]
Die tekst was dus duidelijk dat het polyester was, als antwoord.
[quote]Dit is geen "foutje" dat er is in geslopen; dit is pure oplichting!![quote]
Oplichting? Ik weet het niet: verkeerde omschrijving: ja, dat wel.
Maar, werkelijk waar, als je je had verdiept in pure satijnen dekbedovertrekken had je kunnen weten dat dit er niet is voor deze prijs. Vraag maar aan de Royals, hoewel, die weten van toeten noch blazen wat zaken kosten
Die tekst was dus duidelijk dat het polyester was, als antwoord.
[quote]Dit is geen "foutje" dat er is in geslopen; dit is pure oplichting!![quote]
Oplichting? Ik weet het niet: verkeerde omschrijving: ja, dat wel.
Maar, werkelijk waar, als je je had verdiept in pure satijnen dekbedovertrekken had je kunnen weten dat dit er niet is voor deze prijs. Vraag maar aan de Royals, hoewel, die weten van toeten noch blazen wat zaken kosten
Je maakt een grapje zeker.petervee schreef:39,95 betaald
Stuur een brief naar de reclame code commissie en ga lekker slapen onder je synthetische overtrek.
dat geld kan ik terugkrijgen. geen probleem
Maar ik zie het, ik denk dat 90% van de mensen die het hebben gekocht het niet zien.
Kassa!
Klopt gewoon voor geen kant
Maar ik zie het, ik denk dat 90% van de mensen die het hebben gekocht het niet zien.
Kassa!
Klopt gewoon voor geen kant