LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
e325
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 10:18

Eindelijk

Ongelezen bericht door e325 »

Eindelijk is het zover, na 4 x schriftelijk door Brugman gedreigd te zijn met een Gerechtelijke deurwaarder moeten we 2 maart a.s. voorkomen. Na herhaaldelijk verzoek van onze advocaat om inhoudelijk te reageren, wat ze overigens nooit hebben gedaan, kregen wij in april 2009 de 3e dreiging. Daarna werd het stil bij Brugman, 5 maanden hebben we helemaal niets gehoord. Eind september 2009 heeft de advocaat schriftelijk aan Brugman gevraagd of het dossier gesloten kon worden. Wat denk je, nee ze werden opeens wakker en hebben nu eindelijk actie ondernomen.

Voor wij voor akkoord tekende (ons verweer) bij de advocaat, heb ik de hele eis nogmaals doorgenomen, ik vertrouwde ze voor geen meter meer. Tot mijn verbazing hebben ze op het contract wat mijn man bij aankoop heeft getekend (29-03-08) gewoon data zitten veranderen, MET DE HANDEKENING VAN MIJN MAN ERNAAST. Ze zijn dus heel CREATIEF geweest met knippen en plakken, uiteraard gelijk de advocaat ingelicht.
Op 12-06-08 hebben wij getekend voor de lever week, 38, dit verhaal ging spelen op 28-07-08 en op 29-03-08 wist Brugman al dat de lever week, ivm het rooster probleem, ging veranderen in week 50, ra, ra

Ik denk dat ze ons zo lang aan het lijntje houden om ons op kosten te jagen.
Een advocaat is kostbaar dat is waar, maar bij de Geschillencommissie heb je helemaal geen zicht op wat er gebeurd. We gaan er echt niet van uit dat dit een gelopen zaak is het is en blijft spannend. :?:

Wij wilden nu eens niet toegeven aan deze arrogante lui die denken omdat ze zo groot zijn en meer geld hebben alles kunnen maken. Ze spelen in op de angst van de consument voor een hoop kosten en weten dat er veel afhaken tijdens een geschil.

Ik hoop dat jullie voor ons duimen en ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat de uitspraak is.

Groetjes, e325

e325
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 10:18

Re: Eindelijk

Ongelezen bericht door e325 »

Zoals ik jullie al liet weten zijn we bij de rechtbank geweest op 02-03-10.
Het was erg spannend kan ik je vertellen. Wij waren er met onze advocate en Brugman was er met de Regiomanager, K.S. en mevr.. Y.S. en nog iemand van het incassobureau. Na 3 kwartier zitting vond de rechter dat hij ons allen de gelegenheid moest geven om nog in gesprek te gaan voor een oplossing, iets wat wij beslist niet wilde. Op aanraden van de advocate hebben we dit toegezegd. Gelukkig zei de advocate dat het niet echt moest, direct na de zitting kwam Y.S. naar mij toe om te vragen of er gelijk een afspraak gemaakt kon worden om de keuken opnieuw in te meten, de brutaliteit !!! :oops: Nou , nee dus, de rechter zou op 16 april uitspraak doen als we er niet uitkwamen.

Nou mensen, het is gelukt hoor we hebben de rechtzaak GEWONNEN :D gelukkig. We hoeven geen annuleringkosten te betalen of de keuken af te nemen. Na 2 jaar ellende is het eindelijk gelukt. Voor ons was het het waard om de strijdt aan te gaan.
Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook goed afloopt en zal het forum blijven volgen.

Groetjes,

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Eindelijk

Ongelezen bericht door JtC »

Gefeliciteerd dan! Hopelijk dat andere slachtoffers die in een soortgelijke situatie zitten de hoop en de moed krijgen om ook de strijd aan te gaan.

Gesloten