Hallo, ik ben geheel nieuw hier dus even zoeken.
Maar ik heb een probleem met Emba veranda glas uit Epse , zei hebben mij sere schuiframen geleverd in maart 2025 deze waren allen beschadigd zowel de de geleiderails met wielen als 3 ruiten waar een barst in zit (van de 9) ze hebben mij beloofd dit te herstellen maar tot op heden krijg ik het niet voor elkaar tot uitvoering, elke x smoes dan vakantie, begrafenis of in het ziekenhuis! Div keren gebeld en gemaild en geapt , nu rechtsbijstand ingeschakeld. Zijn er hier meer mensen met problemen met dit bedrijf?
Emba veranda glas
Re: Emba veranda glas
Was je er niet bij toen het geplaatst werd? Heb je toen niet gelijk geprobeerd in te grijpen? En heb je al betaald?
Het klinkt als "tijd voor een ingebrekestelling", maar dat zal je RBV wel oppakken.
Het klinkt als "tijd voor een ingebrekestelling", maar dat zal je RBV wel oppakken.
Ap25
vindt dit leuk
hoi, nee ik was er niet bij , kwamen op tijdstip dat niet afgesproken was,
En nee ik heb gelukkig niet alles betaald!
En nee ik heb gelukkig niet alles betaald!
-
J. Deltoer
Emba glas uit Epse hé...
Nou als ik veranda glas nodig heb zal ik zeker Emba glas uit Epse niet contact(r)eren. Wat een prutsers. En dan ook nog komen zonder afspraak.
Nou als ik veranda glas nodig heb zal ik zeker Emba glas uit Epse niet contact(r)eren. Wat een prutsers. En dan ook nog komen zonder afspraak.