LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Plume stucadoorsbedrijf

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jlthkoch

Re: Ervaring met Plume stucadoorsbedrijf

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Clements schreef:We zullen zien of je een vooruitziende blik heb.
Veel plezier in je trieste leventje. Zoek gewoon een hobby of een leuk gezin. Ik denk dat jij behoorlijk met vervuiling bezig bent op dit forum.

Ik ga hier verder niet meer over door en maak ruim baan voor je. We dwalen behoorlijk af.
Je bent knettergek, zoveel is duidelijk.

Ik hoop dat je inziet dat de fout bij jezelf ligt en dat je zo sportief bent om hier je excuses te maken aan Plume, Chocomel en mij.

Het is wel duidelijk wat jij probeert op dit forum: Een bedrijf een slechte naam bezorgen. Mede door je eigen domheid is dat niet gelukt. Ik hoop van harte dat Plume hier werk van maakt, kan een dure "grap" voor je worden......

NB. Een beetje zinloos dat de moderator links op deze wijze aanpast, dan kun je ze net zo goed gewoon helemaal weghalen want ze werken nu niet meer. Erg onzinnig om ze weg te halen overigens, want meneertje lastpak Clements gebruikt zelf zijn naam in zijn onzinnige berichten.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Stukadoorwiersma

Ongelezen bericht door Stukadoorwiersma »

ik weet dat dit een late reactie is, maar goed
ik vind een mening van een ervaringsdeskundige hier wel van toepassing.
ik heb nl zelf een stukadoorsbedrijf en ook ik heb met dit soort klanten/situaties te maken gehad.
[commerciële link verwijderd door de Moderator] ondanks het feit dat ik het werk niet kan beoordelen, heb ik hier wel degelijk een mening over !!

alles is wel degelijk correct beargumenteerd door Plume, en volgens afspraak afgehandeld.
wanneer er ondertekend word is er een bedenktijd van 5 dagen (wettelijk omschreven).
ook kun je van schuurwerk nooit een spiegelgladde ondergrond krijgen zonder over te pleisteren .
schuurwerk is nl een stuc mortel met veel zilverzand . echter het is wel gladder te krijgen dmv schuren. wanneer dit al een slecht plafond was zijn de mogelikheden beperkt.
Echter in dit geval is de heer Clemens een mierenneu...die waarschijnlijk bezoek heeft gehad die er wat van gezegd heeft wat meneer in de eer heeft aangetast. en nu probeert voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. minder nog want hij eist geld terug OF herstel ( lees : alsnog GRATIS de duurdere variant krijgen waar in de offerte van werd afgezien -want te duur )
OF de heer Clemens heeft de lat te hoog gelegt voor het verwachte eindresultaat.
Want wanneer je betaalt voor een fiat panda kun je ook niet de prestaties van een ferrari verwachten

vervolgens proberen een bedrijf een slechte naam te bezorgen en bijvoorbeeld het doorhameren over een logo op de site (wat ik niet rechtpraat maar dit terzijde) en alles wat je maar kunt vinden om ze onderuit te halen....en de uitleg van Plume eerst niet eens beantwoorden (tot hij er op gewezen werd)

[ongepast taalgebruik verwijderd door de Moderator]

dit soort klanten maakt de zelfstandige ondernemer kapot!

Gesloten